Goed en vriendelijk.

Jaarlijkse servicebeurt laten uitvoeren. Duidelijke uitleg van de werkzaamheden en kosten.. Leenauto stond klaar. Bijzonderheden zijn besproken en uitgevoerd in overleg. Vriendelijk personeel.

Prima service en e-mail contact vooraf.

Met Diana e-mail contact gehad voor de levering en montage van 4 all season banden. Er werd een prima advies gegeven en meegedacht en vervolgens een redelijk concurrerende prijs geoffreerd. Samen met een wintercheck zijn de Michelin CrossClimate 2 banden gemonteerd en rijdt de HR-V weer heerlijk.

Voorheen een kleine garage gehad. Was huiverig voor een grote garage zoals De Bois. Echter tot nu toe steeds positieve ervaringen. Met name de service en de persoonlijke benadering stel ik zeer op prijs. De kwaliteit van het onderhoud kan ik inhoudelijk niet helemaal beoordelen, maar tot nu toe geen problemen mee gehad, dus is gewoon goed.

Volgens afspraak

Conform afspraak onderhoudsbeurt uitgevoerd. Op tijd klaar. Goede service. Uitstekende vervangende auto.

De klant zijn mening telt

Goed en snel geholpen.

Ik was op zoek naar een goede gebruikte Honda ter vervanging van mijn 20 jaar oude Honda (ook bij de Bois gekocht). Proefrit gemaakt en alles binnen een week geregeld. Prettig en deskundig geholpen door de verkoper. Prima.

Service prima, kosten remschijfvervanging hoog

Service prima, kosten remschijfvervanging hoog

Goede communicatie

Goede afspraak kunnen maken en e.e.a. Kunnen bespreken met de monteur!

Erg tevreden.

Vooral de jongeren met blauw shirt vond ik zeer aardig. Niets te klagen. Lekker bakkie en broodje chocola. De tijd vloog om tijdens wachten.

Zeer positief

We zijn prima geholpen

Goed opgelost

De Mobility service was na het bellen snel ter plekke. Het probleem was niet opgelost , maar kon wel rijden. Daarna kon ik middag,s terecht bij de garage. Twee updates gekregen , hopelijk lost dit het probleem van een 12 volt accu die leegloopt als hij twee weken niet gebruikt wordt, op.

Teleurstellend

Na meerdere keren mijn klacht herhaald te hebben blijkt er toch iets aan de hand te zijn met de auto.

professioneel en vriendelijk

Onderhouds beurt ; vooraf duidelijk wat er gebeuren moest en wat de kosten waren.

Goeie service, prettig contact.

Jullie denken goed mee! Overleg tussendoor over de staat van de auto en de kosten en alvast aankondigen wat er de volgende keer extra aan zit te komen. Auto schoon van buiten en binnen afgeleverd. Top dus!

Klantencontact echt goef.

Service heel goed. Klantencontact heel goed, prettig omgang en efficient.

Fijne duidelijke service

Na een al dan niet terechte klacht over moeizaam functioneren van start-stop-systeem kreeg ik zowel mondeling als schriftelijk uitleg wanneer het systeem wel of niet werkt. Wel opvallend: na de onderhoudsbeurt (b)lijkt het opeens beter te werken.

Prima !

Vanwege afstand tot huisadres gewacht tot jaarlijkse servicebeurt auto klaar was. Voorspelde 2:00 uur klopte goed. Gratis goede koffie. Comfortabele zit in fauteuil. Extra vraag over bediening beantwoord dmv kopie uit handleiding... Extra reparatie vooraf besproken

Helaas kwam mijn Honda defecter terug dan hij heen ging.

Ik kwam voor vervanging van mijn airco condensor maar door de reparatie zijn nu mijn parkeersensoren uitgevallen. De linksachter blijkt defect. De vraag is nu of dit garantie is. Ik heb ten slotte dit defect al meerdere malen tijdens mijn garantieperiode gemeld. Men kon het toen niet vinden. Het staat ook vermeld op de factuur van een onderhoudbeurt tijdens de garantieperiode. Ik ga er dan ook van uit dat dit onder de garantie valt. Vooralsnog is dit afwachten.

Helemaal top

Vriendelijke mensen en snel probleem opgelost

....

Het duurt even maar dan heb je ook wat !

Voor de jaarlijkse controle was een lange wachttijd maar de service is prima.

Top service!

Door uitloop in de planning kon mijn Civic niet op de afgesproken dag behandeld worden. Honda heeft die week erop de auto zelf in Lelystad afgehaald en einde dag, gerepareerd en wel, terug gebracht. Super opgelost dus!

Vooral de verkoper gaf weer een en al service en nam de tijd om ons wat uitleg te geven over het uitgebreide navigatiesysteem van de Honda Jazz

Prima, geen aanmerkingen.

uitstekend

Zakelijk, vriendelijk en volgens afspraak

Een goede indicatie vooraf en een goede & tijdige informatievoorziening bij het benodigde extra onderhoud.

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!