Vakkundig, klantgericht en servicegevend!!

Rij al sinds eind jaren 70 Honda! Garage eerst in Veenendaal, toen kort in Zeist en sinds ca. 15 jaar naar alle tevredenheid in Amersfoort. Goed verkooppersoneel en vakkundige monteurs.

zoals verwacht alles in orde en prima geholpen.

terzijde ook nog een interessant gesprek gehad met een verkoper Kevin over de coronacrisis. de korte wachttijd vloog zodoende voorbij.

Weer prima geholpen door de Bois en de auto klaar voor de "winter" !

Ik kwam volgens afspraak voor de bandenwissel en een wintercheck. Ook in Coronatijd weer uitstekend geholpen. Tijdens de service van de auto lekkere koffie en goede magazines in een goede zithoek van de showroom.

Goeie service en geen verrassingen

Prijsopgaaf bij aanvang; erg transparant. Goeie service en erg vriendelijk personeel.

Professioneel advies

Ik ben goed geholpen en geadviseerd betreffende een aankoop van een auto. Mooie showroom, goed bereikbaar.

Vlot geholpen

Alles verliep goed bij de bandenwissel en gratis wintercheck

Prima, zoals altijd.

Geen gedoe, afspraak is afspraak. Zowel vooraf, bij het maken van de afspraak, als achteraf na het uitvoeren van het onderhoud een heldere en vriendelijke communicatie.

Goede ontvangst en duidelijke info voor en na de ondershoudsbeurt.

Keurig geholpen en uitgebreide duidelijke info omtrent de onderhoudsbeurt en werkzaamheden.

In algemene zin ruim voldoende

Werkplaatservaringen zijn goed. Nu is het een technisch gezien fantastische auto. Nooit problemen. Ik hoop bij inruil het tevreden gevoel te ervaren.

Eerste keer

Nog niet geheel duidelijk dit is de eerste keer dat ik mijn auto daarna toe heb gebracht voor de Apk en onderhoudsbeurt.

Prima ervaring met deze garage voor service en onderhoud!

Ben zeer tevreden over mijn bezoek aan het bedrijf. Na het ophalen reed ik met plezier weer in mijn auto, die reed als een zonnetje. Meteen zijn ook de APK en het verwisselen van de banden gedaan. Een prima ervaring met de behulpzame receptionist en eerder ook bij het maken van de afspraak. Wat wil ik nog meer. Als ik m'n auto een dag kwijt moet zijn en er moeite voor moet doen, dan liever bij Honda de Bois in Amersfoort.

Snelle, perfecte service!

Afspraak keurig op tijd afgehandeld. Alles is gedaan binnen de vooraf vermelde tijd.

Vriendelijk, professioneel, klantgericht

Goed overleg over wat te doen, heldere uitleg over wat gedaan is, professioneel

Onderhoud met net dat beetje extra ...

Vanwege Corona meer kilometers gemaakt dan normaal dus onze Civic Tourer was hoognodig aan onderhoud toe. De Bois heeft netjes alle punten afgewerkt, plus gratis een lampje vervangen en wat kraakjes weggewerkt. Na afloop stond onze auto weer fris gewassen klaar met opnieuw een jaar lang Honda Assistance erbij. Top!

Snel geholpen en coulant met garantie

Banden wissel en einde garantiecheck half jaar na aankoop occassion. Binnen anderhalf uur was het klaar. Versleten ruitenwissers gratis vervangen binnen garantie.

Prima geholpen.

Ik kwam voor het wisselen van een lampje waar ik zelf niet bij kon. Tijdens het testen na vervangen ging de lamp aan de andere kant ook ineens kapot, hebben ze ook meteen vervangen. Fijn meegedacht

De service was weer geweldig.

Alles goed verzorgt.

Netjes en correct behandeld.

Wij kwamen met een lastig probleem, lekkage, hoe en waar komt het water in de auto. Dit probleem is grondig onderzocht, ja dat kost tijd en ook een paar centen, maar dat is begrijpelijk. De vermoedelijke oorzaak is gevonden en waarschijnlijk verholpen, maar dat moet te tijd uitwijzen. Daar kunnen wij op dit moment nog niets over zeggen, daar gaan nog wel een aantal buitjes overheen voordat we dat echt weten. Al met al hebben wij er wel een goed gevoel over en hopen niet terug te hoeven komen met deze klacht.

Klantvriendelijk

DeBois is een zeer klantvriendelijk bedrijf, service is perfect, verkopers hebben kennis van zaken, receptie ook vriendelijk

correct en kundig geholpen.

Snel geholpen.

Een goede behandeling

Vriendelijkheid,voorkomendheid en beleefdheid zijn vaak elders ver te zoeken. Bij Honda vind je dat.

nieuwe wagen perfect afgeleverd.

nieuwe wagen perfect afgeleverd.

zeer goed

Zeer goed en betrouwbaar.

Snel en goed geholpen door Andrew

Snel en goed geholpen door Andrew

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!