Goede service, aardige medewerkers

Kom al jaren bij Hond de Bois Amersfoort en altijd tevreden over service en kwaliteit.

Wij zijn goed geholpen

Heel positief

Alles volgens afspraak en goede kostenraming vooraf

Ik ben keurig geholpen.

De afspraak die ik had ,was goed op tijd. Mijn klacht werd goed op genomen en er werd goed overlegt hoe een en ander op te lossen. De wachttijd was goed te doen. Er werd goed vertelt dat bij blijvende klachten gelijk weer contact op te nemen.

Perfect geholpen.

Afspraak gemaakt voor 13.00 uur. Op die tijd werd er ook begonnen. Na een kwartier bleek dat de remmen en rijmschijven vervangen moesten worden vervangen. Ik kreeg vooraf een duidelijke kostenanalyse. De monteur liet mij na afloop de totaal versleten remmen zien. Ook het interieur van de auto was grondig ontsmet. Niets dan lof.

Keurige ontvangst in de showroom en receptie!!!!!!!

Na alle jaren Honda rijden,ben ik zeer tevreden over de reparatie en service bij garagebedrijf de BOIS in Amersfoort!!!!!

Perfecte service en mijnJazz swingt weer als nieuw!

Zoals gezegd perfecte service en zeer klantvriendelijke medewerkers

Prima garage

Alles correct volgens afspraak uitgevoerd.

Prima geholpen.

Mijn lekke band was weer snel gerepareerd. Ik hoop dat het niet vaak gebeurt, want het is zeer vervelend.

Klantvriendelijkheid

Wordt netjes geholpen

Goed en duidelijk

Alles uitstekend verwerkt, afspraak APK en reparatie. Auto en rekening mee! Thuis meteen de rekening overgemaakt.

Heb eerder een Honda bij u gekocht tot grote tevredenheid en nu weer opnieuw. Dus een tevreden klant

Aanvankelijk was het niet de bedoeling een nieuwe Honda te kopen omdat mijn voorkeur uitging naar een recente occasion t.w. een Honda sport waar ik goede ervaringen mee had. Maar na een proefrit met een nieuwe Honda Elegance 1.0 bleek dat deze ook veel rijplezier gaf ondanks de geringe cilinderinhoud.

Servicegericht

Klantvriendelijk, korte wachttijden, vriendelijke personeel.

Top en snelle service

Snelle service. Wisseling van koplicht verlichting.

Vakkundig en er word snel gehandeld.

Mijn CRV met schade is op de dag van binnenkomst direct doorgebracht naar uw schadebedrijf. Alleen jammer dat een koplamp bij Honda niet voorradig is. Hierdoor moet ik de auto minstens anderhalve week extra missen.

Prima geholpen

Onze auto heeft weer een jaarlijkse beurt gekregen. Afspraak maken ging vlot en van te voren is het prijskaartje besproken. Tussendoor nog een belletje gekregen over een extra kostenpost. 's Middags kon ik de auto ophalen, die nog nat was van de wasstraat. Na deze wasbeurt konden wij één van de magneetstickers niet meer zonder problemen losmaken. Als service kunnen we hiervoor een nieuwe afspraak maken en het laten doen door de garage. Eventuele beschadigingen worden weg gepolijst. Super.

Helaas liep de planning wat uit en vielen de kosten hoger uit dan verwacht.

Vooraf was de melding dat het onderhoud 1.5 tot 2.0 uren zou vragen. De afspraak stond op 10:00 uur. Om 09:30 meldde ik mij. Gelukkig dat de leenauto beschikbaar was. Om 14:00 uur was ik weer terug. Mijn auto was gereed om ik meen 15:45 uur. Gelukkig kon ik mijn afspraak om 17:00 uur verzetten. De kosten waren Euro 230 hoger dan vorig jaar. Was er aanzienlijk verschil in uit te voeren acties?

Superservice en klantvriendelijk

Langsgebracht voor een Kleine beurt, voor mij een verrassing omdat jij automatisch VIP member wordt. Oftewel, overal service zelfs in europa. Komt ook nog bij, dat zij jou auto netjes en schoon opgeleveren. In de wachttijd hebben wij de nieuwe jazz mogen proberen. Mijn partner is enthousiast geworden. Twee vliegen in 1 klap

alles soepel, goed en volgens afspraak

jongens, doe me een lol. Het ging om het vervangen van een koplamp. Ik hou heel veel van jullie maar je moet het niet overdrijven.

Vriendelijk en snel

Ik werd vriendelijk en snel geholpen.

Zeer betrouwbare garage

Honda de Bois werkt nauw samen met het team van Hyundai Wittenberg. Als je binnenstapt als klant heb ik het gevoel dat ik altijd hetzelfde behandeld wordt. Geen onderscheid of je een oudere auto bezit of een splinternieuwe. Dit wordt zeer gewaardeerd. De service is altijd goed en de uitleg over onderhoud of service is zeer compleet. Heel fijn!

Niet zo

door computer uitgelezen geen registratie van waarschuwing lampje verder geen actie olie bijgevuld best wel prijzig

Een goede grote service beurt !!!!

Ik was aangenaam verrast , dat de reparatie van de op-/neer- werking van li voordeur raam nog binnen de garantie viel.

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!