Vriendelijke en volgens het boekje. Een gerelateerde extra storing wordt wel netjes gemeld, maar niet even verholpen.

Goed geholpen en mee denkend om het op te lossen.

Ik kwam met mijn auto aanrijden vol met storingen. Nog voordat ik mijn auto kon parkeren stond hij al in de werkplaats. Probleem in No time opgelost, een snel kon ik mijn weg weer vervolgen.

Een telefoontje was genoeg om het probleem snel op te lossen

Kapotte accu was op voorraad en stond keurig klaar om opgehaald te worden

Ik ben prima geholpen

Ik heb de service heel positief ervaren. Bij de controle werd een koelmiddel lekkage in de airco ontdekt. Dit wordt onder garantie hersteld. Ben zeer tevreden

Auto voor onderhoudsbeurt. Gedaan volgens afspraak. Prima!

Super goed geholpen. We kwamen met een Amerikaanse Honda Odyssey die tot nu toe bij geen garage voor recalls en onderhoud opgenomen werd. Honda de Bois Amersfoort heeft zich er in verdiept en alle recalls gedaan, gekeken wat er aan onderhoud wel en niet gedaan moest worden. Na een aantal offertes is de Honda een weekje op vakantie geweest en nu weer helemaal goed terug. Zeer blij met de coördinatie van Diana en de uitvoering van de werkplaats. Voor ons gevoel hebben ze ons meer dan geweldig geholpen en laten merken dat klanten bij hen voorop staan. Een aanrader om je auto hier heen te brengen.

Service is service - een afspraak is afspraak.

Alles volgens afspraak

Kwaliteit, goede service en persoonlijke aandacht

Als hierboven

Altijd goed

Service als vanouds, ben niet anders gewend

Vriendelijke en transparantie, eerlijke verkoper

Mijn eerste bezoek aan deBois in Amersfoort. De occasion die ik voor ogen had, heb ik gekocht. Zeer vriendelijke en deskundige verkoper.

Het bezoek aan jullie showroom was weer gezellig verzorgd tijdens het wachten. En mijn winter naar zomerbanden wisselen ging snel.

afspraak is afspraak.

Het klopt gewoon bij Honda de Bois

Vriendelijk, kennis van zaken.

Terugkoppeling naar klant laat wel eens te wensen over.

Alles goed geregeld

Zie hier boven

Elke keer als ik mijn auto ophaal is het geluid van het navigatie systeem verandert.Het ging deze keer alleen om ‘n banden wissel.

Betrouwbare en klantvriendelijke garage.

Klantvriendelijk ontvangen. Koffie aangeboden. Wielen wissel gebeurde snel. Steeds een plezierige ervaring bij De Bois. Was kleine garage gewend met veel persoonlijke aandacht. Was benieuwd hoe het hier zou gaan. Ben heel erg tevreden, ook over de werkzaamheden.

Goede en klantvriendelijke service

Afspraak gemaakt voor onderhoudsbeurt. Bij binnenkomst receptie duidelijke uitleg gekregen over uit te voeren werkzaamheden en te verwachten kosten. Bij ophalen auto wordt de factuur netjes doorgelopen zodat alles duidelijk is. Al met al prima voor mekaar!

prima gedaan

goed geholpen met wielenwisseling winter naar zomer

Zeer goede service

Alles is conform afspraak uitgevoerd en gecommuniceerd. Ik werd bij de receptie erg prettig te woord gestaan. Verder werd een vraag van mij via de e-mail een dag later netjes en duidelijk beantwoord.

Vriendelijk en correct geholpen

Vriendelijk en correct geholpen zeer aan te bevelen.

vriendelijk en accuraat

vriendelijk personeel, herstelwerkzaamheden in overleg, uitvoering zorgvuldig en netjes

Fijne, goede,klantvriendelijke garage

Goede service in samenspraak met de klant. Daardoor geen onverwachte gebreken en uitgaven

Hele fijne service en er wordt geluisterd naar wat je zegt!

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!