Goede zorg en service

Aandacht voor het kleine en aardig contact

Goede service en fijn vervangend vervoer

Voor groot onderhoud van mijn CRV had ik gevraagd of ik als vervangend vervoer de nieuwe civic kon krijgen. Geen probleem en ik heb daarmee een heel fijne proefrit kunnen maken zo. Met duidelijk dezelfde techniek als in mijn CRV rijdt de nieuwe civic geweldig. Alles is nog wat geavanceerder, met de mogelijk zeer comfortabel te reizen. Super stil krachtig en zuinig.

Zoals altijd was het resultaat prima en de begeleiding top

Ik heb meerdere Honda's gekocht en in onderhoud gehad bij De Bois. Altijd goed geholpen en goede adviezen gekregen!

Vriendelijk, snel en correct

Zorgeloos en met vertrouwen in mijn Honda in goede handen bij De Bois.

Vlotte hulp en goede uitleg werkzaamheden.

Op afgesproken tijdstip ontvangen en vlot geholpen. Auto keurig gewassen afgeleverd,

Professioneel en vriendelijk

Bekwame vakmensen voor onderhoud en service

Een zeer goede service van de verkoper Kevin

We hebben een gebruikte Honda crv gekocht en zijn vriendelijk ontvangen door verkoper Kevin goede test rit mogen maken en een duidelijke uitleg gekregen bij het afhalen van de voor ons nieuwe auto.

Goede service en vriendelijk personeel.

Heel fijn en snel!

Belangrijk vooraf prijsopgave

Zeer goed.

Zeer vriendelijke dame bij de receptie van de Honda. Duidelijke uitleg wat er gedaan wordt. Na afloop duidelijke uitleg wat er gedaan is. Maar vooral heerlijk het croissantjes bij de koffie.

professioneel en vriendelijk

Altijd vriendelijk te woord gestaan, duidelijk over afspraken.

Mijn ervaring bij Honda de Bois is uitstekend; deskundig, vriendelijk en toegewijd personeel.

In een uiterst vriendelijke sfeer, waarbij de koffie niet ontbrak, heb ik plezierige gesprekken gevoerd met deskundige verkopers die mij uitstekend adviseerden. Ditzelfde geldt tevens voor de garage afdeling waar men mij eveneens deskundig van dienst is geweest. De vriendelijkheid van de medewerkers bleef mij bij.

Duidelijke communicatie en prima afhandeling.

Je wordt als klant bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door een medewerker. Als de auto naar de garage voor onderhoud wordt gereden vindt er daarna een gesprekje plaats met servicemedewerker. Uitstekende service, goede koffie en natuurlijk altijd iets lekkers erbij.

Mijn ervaring was weer super. Lekker croissantje en heerlijke koffie.

Het wachten was snel om. Mijn auto was sneller klaar dan verwacht. En dan een sneeuwschraper gratis bij het afrekenen. Het zijn de kleine dingen die het doen.

onderhoud goed verlopen en p[plezierig ontvangen

Aandacht voor onderhoud en plezierig geholpen

Aandacht voor onderhoud en plezierig geholpen

Prima ontvangst en afhandeling, klant staat centraal.

Met neemt de tijd voor het beantwoorden van je vragen en je voelt je welkom. Deze ervaring heb ik na een gesprek met de receptie, een verkoper en een monteur.

goede communicatie

Werk is goed uitgevoerd en er wordt duidelijk gecommuniceerd, ook wanneer werkzaamheden langer gaan duren.

Altijd goed en service is klasse

Prima geregeld

Mijn Honda Jazz is daar al jaren in onderhoud en alles wordt altijd prima verzorgd. Zelfs een wasbeurt voor de auto. Gewoon goed.

Goede service en prettig contact

Altijd goede hulp en nu weer winterwielen wissel op tijd.

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!