Volledig naar verwachting

Goede communicatie, alles volgens afspraak uitgevoerd, geen zaken vervangen zonder voorafgaande toestemming, en alles in een prettige sfeer. De servicebeurt is helemaal volgens verwachting uitgevoerd!

Altijd perfecte service

Dit keer dus heel veel dank voor het advies om tzt over te schakelen op all-seasons banden

Snel en goed

Onderhoud snel en goed uitgevoerd

Goed en vlot geholpen

Honda terugroepactie was iets met de software waardoor alle Honda Jazz uitvoeringen terug moesten, dit was duidelijk uitgelegd door iemand van de werkplaats. Auto in de ochtend gebracht en eind van de morgen weer.gereed. Alles prima verlopen.

Prima garage

De hulp en ondersteuning bij de kapotte turbo was fantastisch. Prima afstemming. Complimenten voor Andrew!!

Zeer klantvriendelijk!

Auto gebracht voor schadeherstel. Papieren lagen keurig klaar. Leenauto stond ook klaar. Ik kon zo instappen en weer verder.

Ik heb een auto gekocht bij het bedrijf en bevalt me hartstikke goed ook de service en de vriendelijkheid van de personeel, behulpzaam

Geweldige garage

Geweldige garage in koop en onderhoud.

Goede afspraken met aandacht voor mijn wensen.

Het opvangen (eigenaar), ontvangen (sleutel) en de aflevering (auto) was prettig door de aandacht aan wensen/vragen en toelichting en verantwoording van de rekening.

Weer super goed geholpen tijdens wachten lekker broodje en koffie. De mevrouw was ook goed en duidelijk..

Fine klandizie

Goede indruk bedrijf

redelijk

Goede en prettige ervaring bij de aankoop. De aflevering: matige info over de auto en de bediening functies !! (een vakantie hulp)

Een heel prettige klantervaring

Het totale team werkt mee om de klant te bedienen! De servicebalie geeft vooraf duidelijk aan wat de klant kan verwachten. Betrouwbaar. Maar ook meedenken met andere opties zoals spreiden van reparatie of inruil auto is teamwerk. Even navraag doen in de werkplaats bij de ervaren monteur is geen probleem. En dat alles in vakantietijd! Knap werk. Ik ben zeer tevreden.

Betrouwbaar

Prettige ontvangst Goed geholpen

Ontvangst prettig met koffie en croissants. Check up auto geen problemen

Het was een snelle en boede jaarlijkse onderhouden en APK keuring van mijn auto

Op zich goed tevreden

Ik ben wel tevreden, maar heb nog wel een punt van kritiek. Ik heb bij uw bedrijf een dure auto gekocht zonder financiering. Wat mij nog steeds een slecht gevoel geeft, is dat ik bar weinig terug heb gehad aan inruil voor mijn Volvo V50. Dit vind ik nog steeds heel erg onbevredigend.

uitstekende service

Afspraak maken zeer flexibel. Service goed geregeld en konden een leenfiets meenemen om naar het centrum van Amersfoort te gaan. Auto goed nagekeken en onderhoudsbeurt uitgevoerd alsmede apk.

Prima en nog veel kortere tijdsduur dan verwacht

Waar de verwachting van 3 werk-uren werd aangegeven was na iets minder dan 2 uren het onderhoudswerk al voltooid. Helaas was er die dag geen mogelijkheid om met een laptop te werken tijdens het wachten.

Werkzaamheden volgens planning uitgevoerd.

Vriendelijk ontvangen, goed voorgelicht over de uit te voeren acties & de te verwachten prijs daarvan. De uiteindelijke resultaten kwamen hiermee overeen en de auto kan weer een jaar vooruit.

service als vanouds, niet anders gewend.

zeer goed

Een Topgarage!!

Tijdens onze vakantie in Limburg werden wij geconfronteerd met een vervelende motorstoring. We hebben kans gezien de CRV toch naar de garage in Amersfoort te rijden en daar hebben de monteurs op een vakkundige en snelle manier deze schade kunnen herstellen. Chapeau! En een speciaal woord van dank voor mevr. van der Veeke, die op een geweldige manier deze “zaak” heeft begeleid. Dit is uniek!

Werd goed ontvangen en geholpen

Mijn auto werd zelfs gewassen. Dat ben ik niet gewend.

Prima hulpdesk

Het klopt allemaal en er wordt geluisterd.

PRIMA, GEEN PROBLEEM

Ook geen probleem

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!