Vlotte en vriendelijke service

Ik hoefde met mijn 18-jarige CRV alleen maar terug naar de dealer voor een zogenaamde 'terugroepactie', wat slechts een kleinigheidje was en niet langer dan een kwartiertje duurde. Desalniettemin was het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam, dus dat lijkt me een goed teken!

Vriendelijke bediening

Alles goed geregeld

Alles goed kunnen regelen Correct behandeld duidelijke uitleg op naar vervolg afspraak

Duidelijke uitleg van de werkzaamheden en kosten

Hoog niveau onderhoud

Dhr Lam is een vakman monteur, de reden waarom ik het onderhoud blijf uitvoeren bij deze garage.

Fijne en professionele service

Goed geholpen, even moeten wachten maar er was een lekkere kop koffie en voor mijn zoon wat drinken en wat eten. Netjes opgelost en een mooi resultaat.

Prima service en goede communicatie

Goede duidelijk info

Goede voorbereiding en afhandeling. Prestige klantgerichtheid.

Zeer slechte service

Een Honda Jazz van 1,5 jaar oud met 18000 km op de teller gekocht voor na mijn pensioen. Auto nu 2,5 jaar oud en 25000 km gereden. Koppeling pakt heel hoog aan, ook volgens de werkplaats maar slipt nog niet, men moet Honda Nederland benaderen, anders heb ik gewoon pech, hoezo kwaliteit? Auto is heel vochtig, moet maar een vochtvreter plaatsen! In een auto van 2,5 jaar oud! Telefoon is niet te verstaan, moet een update hebben waarschijnlijk, auto heeft een dag bij de dealer gestaan, weinig update gehad. Parkeersensoren werken niet, toch wel, en bij wegrijden garage toch weer niet, men snapt niet waarom niet! Nu 3 weken verder en helemaal niets meer gehoord, waardeloze service, men is wel vriendelijk, maar de klachten zijn er nog steeds. Hier koop ik zo echt geen auto meer.

Naast de kundige en vriendelijke service ook een persoonlijke aanpak!

Wij hebben afgelopen maandag onze Nieuwe Honda HR-V Hybrid in ontvangst mogen nemen bij De Bois Amersfoort. Wij hebben 6 maanden voorpret gehad, maar waren toch erg blij dat hij in de showroom klaar stond. Mede door de persoonlijke en kundige begeleiding van Mehmet, die ons het hele traject heeft bijgestaan, van verkoop tot aflevering, hebben wij een bijzonder goed gevoel bij Honda de Bois Amersfoort. Bedankt en wij gaan genieten van onze Honda HR-V Hybrid.

Klantvriendelijk

Werkzaamheden zijn toegelicht en conform afspraak uitgevoerd en ik werd gebeld toen auto weer klaar was.

Recht toe, recht aan kwalitatieve service

Honda crv hybrid gekocht; vervolgens eerstvolgende servicebeurt, als afgesproken, netjes en snel gehad.

De gewenste auto én een mooie inruilprijs!

In het verleden kocht ik bij de Bois helemaal vanuit Breda een leuk autootje voor mijn toenmalige echtgenote. We waren zeer tevreden met het resultaat. Nu, jaren later, staat er een glimmende Mercedes Benz voor mijn deur, ook van de Bois en ook daarvoor ben ik helemaal vanuit Breda naar Amersfoort gereisd. Via de digitale snelweg werd de onderhandeling gevoerd en bij wederzijdse fysieke inspectie vonden we elkaar weer na al die jaren. Ook nu weer, na slechts 150 km reizen met de "Benz", ben ik zeer tevreden! Ik hoop er op te mogen vertrouwen dat dit zo blijft!

Goed.

Snelle koop met goede service!

Uitstekende verkoper gevonden in Kevin, die meedacht over onze wensen en opmerkingen, waarmee we uiteindelijk graag zaken deden!

Blijft betrouwbaar adres met goede service

Wij komen al vele jaren voor aankoop en onderhoud van Honda Jazz occasions. Wij zijn heel tevreden over advies, informatie, service. En bij klaar terwijl u wacht APK nog een heerlijke croissant bij de koffie. Fiets of leenauto maken dat wij steeds uit Soest kiezen voor deze Hondadealer/garage in A'foort.

Top gedaan.

De service was weer geweldig.

Service gericht

Afspraak bandenwissel. Paar keer herinnering via de mail. Erg attent. Weer vriendelijke en klantgerichte receptie. Ben jarenlang een kleine garage gewend. Was wat huiverige voor een "grote" garage. Tot nu zeer tevreden met De Bois

Vlotte en correcte afwerking.

Ik werd gebeld over bijzonderheden. Auto was keurig schoon en goed nagekeken.

We zijn heel netjes geholpen door kevin

We zijn heel tevreden hoe we zijn geholpen bij de bois . Kevin heeft ons netjes geholpen en alles uitgelegd en ook de auto hadden ze bij afhalen onder een rood kleed verstopt dus erg leuk om dan je auto tevoorschijn te zien komen . En ook de auto zag er tip top uit alles keurig zoals afgesproken. Bedankt nogmaals kevin.

sumier contact met klant

Auto bij de Bois Utrecht gebracht voor schadeherstel. Vrijdag 1 april zou ik deze (waarschijnlijk) komen halen. Jammer dat je als klant er zelf achter aan moet bellen om erachter te komen dat je auto later in de middag wordt opgehaald. De baliemedewerker weet bij het ophalen weinig of niets van de auto. Ik zou de klant op de hoogte houden.

Een warm bad!

Zo kan het ook, wat een klantvriendelijk en meedenkend bedrijf!

kom er al jaren, zeer vertrouwd

vriendelijk personeel, denkt met je mee en geeft advies over eventuele verwachte reparaties.

Je wordt netjes en deskundig geholpen

Alle handelingen zijn volgens afspraak uitgevoerd, met vriendelijke en deskundige behandeling. Jammer was dat de planning niet geheel volgens afspraak ging, het duurde een dag langer dan gedacht. Maar ... de afhandeling daarvan was weer als gewenst.

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!