Snel en afdoende geholpen

Stond thuis met een lege accu van mij Honds Cr-V, onlangs gekocht. als occasion. Een monteur kwam langs om te helpen bij het starten, dit binnen anderhalf uur. Toen meteen naar de Honda garage in Amersfoort gereden waar bij het doormeten van de accu bleek dat deze niet goed meer was en werd deze accu zonder kosten vervangen door een nieuwe. Vraag blijft echter wel : had dit bij de aankoop niet gevonden kunnen worden?

Fijne communicatie en duidelijke uitleg en goede uitvoering.

Zoals altijd heb ik goede ervaringen met de Bois in Amersfoort.

Heel prettige ervaring

Heel fijn om de auto voor de onderhoudsbeurt te brengen en dan in alle rust te kunnen blijven wachten. Met goede verzorging (koffie en een croissantje) is dat geen straf.

Omdat er aan alleen een apk keuring niet wordt verdiend worden er problemen verzonnen

Zeer onprettig als men niet eerlijk is.

APK in onderhoud werden op een dag uitgevoerd.

's- Morgens de auto gebracht voor onderhoud en APK. Konden de auto weer ophalen rond 15.00 uur. Alles volgens afspraak. De rekening was lager omdat een aantal items niets vervangen moeten worden.

Goede en vriendelijke service

Men had tijd en aandacht voor ons als klant. De service was erg goed. Er waren veel zaken omtrent de auto bespreekbaar. Men was kundig en dacht met ons mee.

Goede service en vriendelijk ontvangst

Je wordt op een klantvriendelijk wijze geholpen en goed geïnformeerd over de te verwachten kosten bij een servicebeurt.

Keurig geholpen vooral geen moeten .

zin om terug te komen

Voor ons al jaren een "TOP"garage! Een absolute 10!!

Bovenstaande zin zegt alles! Chapeau!

Alles volgens afspraak, net zo betrouwbaar als mijn Honda :)

Servicegerichtheid is hoog

Het mooie van deze garage is dat je goed en duidelijke afspraken kunt maken, geen verrassingen. Je wordt gebeld als er wat bijzonders is. Kom er al bijna 15 jaar. Gewoon goed.

Alles conform afspraak uitgevoerd

Van te voren alles doorgenomen en tegen welke kosten en geen verassingen achteraf.

netjes geholpen, offerte goed uitgelegt

Dit is wat je verwacht van je dealer.

Vriendelijke ontvangst en fijne afhandeling van de afspraak.

Uitstekend: vlot en conform afspraak.

Vriendelijk geholpen. Geen onverwachte kosten.

fijne garage

goede uitleg hele vriendelijke mensen

Prima en snelle service

Ik werd snel geholpen met de nieuwe honda HRV

Vriendelijke medewerkers en goede sevice

Na mijn klacht over het blijven branden van mijn bandenspannings lampje van de Honda Jazz is deze gereset zonder resultaat. Na één telefoontje wordt ervoor garantie een nieuwe sensor geplaatst. Dat noem ik top service!

Fijne mensen om zaken mee te doen.

Ondanks de stroomstoring van afgelopen vrijdag toch de APK afmelding te regelen via een andere garage. klasse.

Prima oplossing

Bij verkoop door De Bois Utrecht hadden de remschijven vervangen moeten worden aangezien deze helemaal op waren en de remmen daardoor ontzettend piepten. Door locatie Amersfoort netjes opgelost!

Aflevering nieuwe auto,geen probleem, duidelijke instructies.

Zie vorige opmerkingen.

Geweldig!!

Alles is naar wens gebeurd. Goede feestdagen en een voorspoedig 2022.

precies wat de afspraak was

Honda deBois is een betrouwbare garage.

Zeer tevreden over deze Honda garage.

Zowel klein als groot onderhoud, bandenwissel of winterinspectie worden bij Honda de Bois uitstekend uitgevoerd. Vriendelijk en deskundig personeel houden mijn CRV in topconditie. Kop koffie bij het wachten of een tijdelijke leenfiets of leenauto, het kan allemaal. Vooraf ook duidelijkheid over wat de kosten zijn.

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!