Goede en eerlijke service

Bandenwissel en gratis wintercheck werden binnen een uur gerealiseerd.

Ik kwam voor een bandenwissel en gratis wintercheck. Alles werd binnen een uurtje gerealiseerd. Koffie en krantje maakten het wachten gemakkelijk.

Goed geholpen bij grote servicebeurt.

Na overleg kon ik wachten tot de auto klaar was. Tussendoor was er goed overleg t.a.v. de extra vervanging/ reparatie ivm APK keuring. Tot slot werd de rekening duidelijk uitgelegd en stond men open voor vragen. ps. Goeie koffie met wat lekkers erbij!

correcte en effectieve afhandeling van schadeonderzoek

zie boven

Prima ervaring servicebeurt.

Afspraak gemaakt met de receptie voor servicebeurt. Netjes geholpen, vervangende huurauto stond klaar. Werkzaamheden besproken en duidelijk uitgelegd. Bij ophalen voertuig nota doorgenomen, werkzaamheden gespecificeerd, alles duidelijk en helder.

Vriendelijk. Accuraat. Goede communicatie.

Als sinds jaar en dag een garage waar ik op kan bouwen

Daarom vertrouw ik Honda de Bois Amersfoort al meer dan 30 jaar mijn Honda's (dat zijn er inmiddels al heel wat geweest) altijd toe. Bij aanschaf en onderhoud.

Vandaag is mijn auto afgeleverd. Keurig geholpen met hartelijke ontvangst. Daarna een heel uitgebreide uitleg en ook nog een presentje voor thuis ontvangen. Ik ben zeer tevreden over de service. Ook de extra'zijn heel netjes uitgevoerd, de afneembare trekhaak is heel mooi onzichtbaar onder de bumper weggewerkt en extra 12 volt aansluiting in de kofferruimte is ook keurig gemonteerd.

Klantvriendelijk vakmanschap

Alles gebeurt in goed overleg, uitleg is duidelijk, kwaliteit is hoog.

goede ervaring, zeer positief

Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam, auto weer helemaal schoon na beurt, goede uitleg bij rekening.

Goede communicatie, duidelijke afspraken en prima service

Goede communicatie, duidelijke afspraken en prima service

matig

Vieze vingers op koplampunit

Mijn auto gaat eens per jaar voor een servicebeurt en die wordt altijd keurig uitgevoerd. Hij staat gewassen en van binnen gezogen weer op mij te wachten.

geen bevestiging ontvangen na afspraak via internetsite. via telefoon wel.

Zeer vriendelijk en goed geholpen

C max gekocht bij de bois en Steven koelewijn heeft mij geholpen, goed prijs voor mijn auto gekregen en de cmax stond er goed bij, , super blij met de nieuwe auto en service van Steven koelewijn !!

Uitstekende service (zoals altijd!)

Ik ben al een aantal jaren een heel tevreden klant bij Honda de Bois. En dat niet omdat ik een blije Honda-rijder ben, maar ook vanwege de uitstekende service: de klantvriendelijkheid, en de heldere communicatie over uitgevoerde werkzaamheden zijn aspecten die mij erg aanspreken. Tops!

Ik werd snel en goed geholpen.

Het ging om een APK. Ik kon erop wachten. De prijs viel erg mee.

Je voelt je koning klant!

De ontvangst bij de receptie is vriendelijk. Van te voren wordt je uitgelegd wat ze aan de auto gaan doen en wat dat gaat kosten. De auto staat na de onderhoudsbeurt weer keurig voor je klaar, gewassen en uitgezogen. En de koffie tijdens het wachten is prima.

100% service geweldig

Water ze zeggen doen ze.

terrible

One month waitnig for a petrolium pump. Still nothing....

Prima geregeld en dat binnen een paar dagen tussen geschoven voor een onderhoudsbeurt. Net optijd voor de autovakantie. Bedankt

Supersnel geholpen!

APK vergeten! Geen probleem bij De Bois! Meteen geholpen en binnen een uur geregeld! Voor nog geen 3 tientjes! Super bedankt mannen!!

Klantvriendelijk en goede service

Meer dan 4 jaar een tevreden klant

Ze deden wat ze beloofden

Het mankement bleek in een nieuw geplaatst onderdeel te zitten. Dat kwam binnen de garantieperiode van nieuwe onderdelen aan het licht: dus gratis vervangen, zeiden ze. Dat beloven we. dat doen we. En ze deden dat.

Keurig gedaan.

Fijne service, geen klachten, gezellig met wat lekkers bij de koffie en mijn auto ook weer spic en span.

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!