Fijne service, geen klachten, gezellig met wat lekkers bij de koffie en mijn auto ook weer spic en span.
Beste Gerry, Wat goed om te horen. Fijn dat alles naar wens was. Bedankt voor de mooie 10 die we van u hebben gekregen! Met vriendelijke groet, After Sales team, Honda de Bois - Amersfoort
Soepel verloop planning van en uitvoering servicebeurt.
Beste J.W. Pasman, Bedankt voor het schrijvan van de beoordeling. Een 8! Dat is een mooi cijfer. Goed om te lezen dat alles prettig verliep. Wij horen graag wat we nog kunnen verbeteren om een volgende keer een nog hoger cijfer te halen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, After Sales team, Honda de Bois - Amersfoort
Vriendelijk behandeld, goede coffeecorner, binnen de tijd klaar.
Beste Antoinette, Bedankt voor het schrijven van de review. Een mooie 9! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, After Sales team - Honda de Bois, Amersfoort
Top, zoals altijd!
Beste Pieter, Bedankt voor dit mooie compliment! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
Duidelijke informatie vooraf en op de hoogte gehouden van reparaties die te voorschijn kwamen.
Beste José, Bedankt voor je review en de mooie 10! Fijn dat onze servicemedewerkers u goed te woord hebben gestaan en dat alle informatie duidelijk was. Wij willen graag zo transparant mogelijk zijn naar ons klanten toen. Goed om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Graag tot ziens in onze showroom! Met vriendelijke groet, After Sales team Honda de Bois - Amersfoort
Vooraf was duidelijk wat de onderhoudsbeurt ging kosten. Tijdens de beurt werd een mankement ontdekt waar nog garantie voor gold. Hier wordt binnenkort een nieuwe afspraak gemaakt. Niets dan lof.
Beste Piet, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van de review. Goed om te lezen dat u onze service en transparantie waardeert. Hopelijk kunnen we het mankement snel voor u oplossen. Wij wensen u heel veel rijplezier met uw Honda. Tot ziens! Met vriendelijke groet, After Sales team Honda de Bois - Amersfoort
De heer Lam is een zeer prettige en kundig persoon, heeft ons weer goed geholpen.
Beste Herman, Dank voor uw review. We zullen het compliment aan onze monteur doorgeven. :) Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, After Sales team Honda de Bois - Amersfoort
Een bedrijf waar de klant voorop staat! Wat een service!
Beste Menno, Dank voor het schrijven van uw review. Wij willen inderdaad dat onze klanten tevreden zijn en zullen daar ook alles aan blijven doen. Bedankt voor dit mooie compliment! Dit doet ons zeer goed. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
Bij binnenkomst in zaak geen ter zake kundige aanwezig om nog even over de uit te voeren werkzaamheden te spreken. Uiteindelijk, na dat de uit te voeren werkzaamheden desondanks waren gerealiseerd, werd hiertoe geen signaal afgegeven. Derhalve op eigen initiatief receptionist benaderd die zonder opkijken en zonder reactie hardnekkig telefonisch bezig bleef zonder enige vorm van toelichting. Via gebaren werd later aan een zeer jonge medewerker duidelijk gemaakt dat nog moest worden betaald en werden de sleutels hem toegeworpen. Dit nog steeds zonder enige vorm van communicatie naar de klant toe. Het zou zeer welkom zijn geweest om na de uitgevoerde werkzaamheden nog even van gedachten te wisselen met een eventueel bijbehorend advies. Op 6 september 2021, na afspraak, opnieuw teruggekomen voor zelfde probleem. Op uitnodiging van chef werkplaats uitvoerig probleem besproken en oplossing gezocht voor hardnekkig bandenprobleem, zeer irritante resonantie binnen compartiment tijdens het rijden. Na verwisseling banden en her instelling wielsporing, probleem naar verwachting opgelost. Communicatie en klantvriendelijkheid waren nu geheel op orde en verdienden niets anders dan lof. Tevredenheidsgevoel overheerste nu.
Originele beoordeling
Bij binnenkomst in zaak geen ter zake kundige aanwezig om nog even over de uit te voeren werkzaamheden te spreken. Uiteindelijk, na dat de uit te voeren werkzaamheden desondanks waren gerealiseerd, werd hiertoe geen signaal afgegeven. Derhalve op eigen initiatief receptionist benaderd die zonder opkijken en zonder reactie hardnekkig telefonisch bezig bleef zonder enige vorm van toelichting. Via gebaren werd later aan een zeer jonge medewerker duidelijk gemaakt dat nog moest worden betaald en werden de sleutels hem toegeworpen. Dit nog steeds zonder enige vorm van communicatie naar de klant toe. Het zou zeer welkom zijn geweest om na de uitgevoerde werkzaamheden nog even van gedachten te wisselen met een eventueel bijbehorend advies.
Tot nu toe alleen maar positieve ervaring
Beste Rene, Dank voor het schrijven van uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en diensten. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
Op een grote fout …..toch 5 sterren!
Beste Ans, Wij waarderen het zeer dat wij toch een 10 verdienen van u. Bedankt hiervoor! Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
Er wordt meegedacht, auto weer perfect
Beste meneer/mevrouw Ten Broek, Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Heel veel rijplezier en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
De 40.000 km beurt is snel en correct uitgevoerd. In 1 uur en 20 minuten was de auto klaar. Helaas duurde het daarna nog 55 minuten voordat ik de sleutel van de auto overhandigd kreeg.
Beste, Vervelend dat dit is voorgevallen. Wij hebben inmiddels contact met u gehad om dit toe te lichten. Een volgende keer zullen wij dit zeker proberen te voorkomen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team After Sales Honda de Bois - Amersfoort
Ik ben goed ontvangen en goed ingelicht over de auto, wat ik alleen jammer vond was dat ik de auto meekreeg terwijl deze nog niet helemaal gerepareerd was.
Beste Iwan, Bedankt voor uw review. Onze excuses voor het omgemak. Helaas blijkt de reparatie niet meer onder de garantie te vallen, maar wij proberen dit uiteraard toch nog voor u op te lossen. Echter duurt dit wat langer dan gehoopt. Wij hopen u z.s.m. te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
alles correct: zoals afgesproken was de auto na uur weer gereed
Beste Len, Dank voor de mooie review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij zien u graag weer in onze showroom! Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
Ze zijn uiterst betrouwbaar, uiterst vriendelijk en je voelt je bij dit bedrijf op je gemak.
Beste Henk, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u zich op uw gemak heeft gevoeld bij ons. Dat doet ons natuurlijk goed! Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
Ik kwam bij de garage om de remmen van de auto te vervangen en de banden te wisselen. Ik krijg te horen dat er allerlei andere zaken noodzakelijk zijn die volgens mij meer bij een onderhoudsbeurt horen. Ik zeg duidelijk dat ik niet voor een beurt kom, maar specifiek voor de remmen en banden, maar ik krijg te horen dat het echt moet gebeuren. Totale rekening zo'n duizend euro. Een stuk meer dan ik op had gerekend, maar als het moet, dan moet het. Vervolgens krijg ik te horen dat mijn vervangend vervoer niet beschikbaar is omdat een van de verkopers die mee naar huis heeft. Of ik niet even een kwartier kan wachten. Dat vervangend vervoer was de vorige week al afgesproken en ik kwam een half uur na openingstijd binnen. Hoe kan het dan dat mijn vervoer er niet is? Ik geef aan dat dit heel ongelegen komt en dat ik echt niet langer dan 20 minuten kan wachten. Een half uur later is mijn vervoer er nog steeds niet en moet ik zelf aan de bel trekken (bij de balie zijn ze het duidelijk al weer vergeten). Ik krijg een andere auto mee die eerst nog leeggehaald moet worden. Uiteindelijk veel te laat weer op weg. Gelukkig is de werkplaats wel eerlijk en oplettend en wordt ik gebeld dat het wel vrij vroeg is voor een onderhoudsbeurt. Ik geef aan dat ik die ook helemaal niet had gevraagd. Dat scheelt bijna 400 euro. Eind van de dag haal ik mijn auto op en lever ik het vervangend vervoer in. "Heeft u de tank helemaal gevuld?" Nee natuurlijk niet. Hij was maar 80% vol toen ik hem mee kreeg en ik heb er amper mee gereden. Het is me aan de balie niet meteen opgevallen, dus ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben ze me ook nog een hoger bedrag voor het vervangend vervoer gerekend omdat het een luxere auto is dan normaal. Terwijl ik daar dus helemaal niet om had gevraagd. Al met al ben ik zeer ontevreden. Niets ten nadele van de werkplaats die volgens mij prima werk levert. Maar zo wil ik niet als klant behandeld worden.
Beste Jan-Willem, Dank voor uw recensie. Wat vervelend om te lezen dat het zo gelopen is. Ik begrijp dat het een samenkomst van omstandigheden is geweest. Onze oprechte excuses voor dit ongemak! Mijn collega neemt z.s.m. telefonisch contact met u op om dit te bespreken en het e.e.a. toe te lichten. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Eline - Team Honda de Bois Amersfoort.
Zoals elk jaar, is ook dit keer de jaarlijkse onderhoudsbeurt weer helemaal naar tevredenheid door jullie uitgevoerd! Top! Jullie nemen de tijd en hebben aandacht voor mijn speciale Honda, waar ik als echte liefhebber natuurlijk heel erg zuinig op ben. Met een gerust hart laat ik mijn auto bij jullie achter. Ik kom daarvoor graag naar Amersfoort gereden. Vooraf wordt alles keurig en duidelijk besproken en bepalen we wat wel, of juist niet nodig is. Kortom, helemaal perfect!
Bedankt Theo voo deze mooie beoordeling! Prettig om te horen dat onze service u goed bevalt. Wij zien u graag weer terug! Tot ziens. Met vriendelijke groet, Honda de Bois - Amersfoort
Efficiente afhandeling van de jaarlijkse onderhoudsbeurt.
Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
Aardige mensen, prima service, deskundigheid
Bedankt voor de super-beoordeling: een 10! Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
Goed
Beste Nellie, Bedankt voor de beoordeling: een 10! Daar worden wij natuurlijk erg blij van. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
Onderhoud uitgevoerd, van tevoren is kostenraming gegeven en er is nog gebeld voor akkoord.
Beste Ton, Bedankt! Goed om te horen dat onze service als prettig ervaart. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Amersfoort
Een mail door mij gestuurd zondag autoschade zaterdag door derden veroorzaakt) was niet gelezen . Deze had ik gestuurd om de service beurt te wijzigen . Verder moest ik helaas zelf de auto naar het schade bedrijf brengen . ( ik had in deze als klant meer service verwacht in die zin dat deze rompslomp zou worden overgenomen door uw garage de Bois ) Bij een voorgaande schade aan een andere auto werd dit volledig als service overgenomen. Ik overweeg in deze de auto in te ruilen voor een andere auto.
Zomerbanden laten monteren en alles volgens tijdschema. Tijdens de wachttijd van een kopje koffie kunnen genieten naast het lezen van een aanwezige krant.
Zie boven.
Xenonweg 17
3812SZ Amersfoort
Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.