Goede afspraken en service

Soepel verloop planning van en uitvoering servicebeurt.

Vriendelijk behandeld, goede coffeecorner, binnen de tijd klaar.

Vriendelijk behandeld, goede coffeecorner, binnen de tijd klaar.

Top, zoals altijd!

Top, zoals altijd!

Gewoon top

Duidelijke informatie vooraf en op de hoogte gehouden van reparaties die te voorschijn kwamen.

Prima geholpen zoals elke keer.

Vooraf was duidelijk wat de onderhoudsbeurt ging kosten. Tijdens de beurt werd een mankement ontdekt waar nog garantie voor gold. Hier wordt binnenkort een nieuwe afspraak gemaakt. Niets dan lof.

Wederom perfecte service geboden!

De heer Lam is een zeer prettige en kundig persoon, heeft ons weer goed geholpen.

Een bedrijf waar de klant voorop staat! Wat een service!

Deze keer slechte ervaring

Bij binnenkomst in zaak geen ter zake kundige aanwezig om nog even over de uit te voeren werkzaamheden te spreken. Uiteindelijk, na dat de uit te voeren werkzaamheden desondanks waren gerealiseerd, werd hiertoe geen signaal afgegeven. Derhalve op eigen initiatief receptionist benaderd die zonder opkijken en zonder reactie hardnekkig telefonisch bezig bleef zonder enige vorm van toelichting. Via gebaren werd later aan een zeer jonge medewerker duidelijk gemaakt dat nog moest worden betaald en werden de sleutels hem toegeworpen. Dit nog steeds zonder enige vorm van communicatie naar de klant toe. Het zou zeer welkom zijn geweest om na de uitgevoerde werkzaamheden nog even van gedachten te wisselen met een eventueel bijbehorend advies. Op 6 september 2021, na afspraak, opnieuw teruggekomen voor zelfde probleem. Op uitnodiging van chef werkplaats uitvoerig probleem besproken en oplossing gezocht voor hardnekkig bandenprobleem, zeer irritante resonantie binnen compartiment tijdens het rijden. Na verwisseling banden en her instelling wielsporing, probleem naar verwachting opgelost. Communicatie en klantvriendelijkheid waren nu geheel op orde en verdienden niets anders dan lof. Tevredenheidsgevoel overheerste nu.

top

Tot nu toe alleen maar positieve ervaring

Goede service en hulp

Op een grote fout …..toch 5 sterren!

Attent en verzorgde service

Er wordt meegedacht, auto weer perfect

Ik baalde behoorlijk

De 40.000 km beurt is snel en correct uitgevoerd. In 1 uur en 20 minuten was de auto klaar. Helaas duurde het daarna nog 55 minuten voordat ik de sleutel van de auto overhandigd kreeg.

Ik ben goed ontvangen en goed ingelicht over de auto, wat ik alleen jammer vond was dat ik de auto meekreeg terwijl deze nog niet helemaal gerepareerd was.

Service zoals het hoort

alles correct: zoals afgesproken was de auto na uur weer gereed

BETROUWBAAR

Ze zijn uiterst betrouwbaar, uiterst vriendelijk en je voelt je bij dit bedrijf op je gemak.

Zeker niet "Royaal in Service"

Ik kwam bij de garage om de remmen van de auto te vervangen en de banden te wisselen. Ik krijg te horen dat er allerlei andere zaken noodzakelijk zijn die volgens mij meer bij een onderhoudsbeurt horen. Ik zeg duidelijk dat ik niet voor een beurt kom, maar specifiek voor de remmen en banden, maar ik krijg te horen dat het echt moet gebeuren. Totale rekening zo'n duizend euro. Een stuk meer dan ik op had gerekend, maar als het moet, dan moet het. Vervolgens krijg ik te horen dat mijn vervangend vervoer niet beschikbaar is omdat een van de verkopers die mee naar huis heeft. Of ik niet even een kwartier kan wachten. Dat vervangend vervoer was de vorige week al afgesproken en ik kwam een half uur na openingstijd binnen. Hoe kan het dan dat mijn vervoer er niet is? Ik geef aan dat dit heel ongelegen komt en dat ik echt niet langer dan 20 minuten kan wachten. Een half uur later is mijn vervoer er nog steeds niet en moet ik zelf aan de bel trekken (bij de balie zijn ze het duidelijk al weer vergeten). Ik krijg een andere auto mee die eerst nog leeggehaald moet worden. Uiteindelijk veel te laat weer op weg. Gelukkig is de werkplaats wel eerlijk en oplettend en wordt ik gebeld dat het wel vrij vroeg is voor een onderhoudsbeurt. Ik geef aan dat ik die ook helemaal niet had gevraagd. Dat scheelt bijna 400 euro. Eind van de dag haal ik mijn auto op en lever ik het vervangend vervoer in. "Heeft u de tank helemaal gevuld?" Nee natuurlijk niet. Hij was maar 80% vol toen ik hem mee kreeg en ik heb er amper mee gereden. Het is me aan de balie niet meteen opgevallen, dus ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben ze me ook nog een hoger bedrag voor het vervangend vervoer gerekend omdat het een luxere auto is dan normaal. Terwijl ik daar dus helemaal niet om had gevraagd. Al met al ben ik zeer ontevreden. Niets ten nadele van de werkplaats die volgens mij prima werk levert. Maar zo wil ik niet als klant behandeld worden.

Weer helemaal naar wens en tevredenheid!

Zoals elk jaar, is ook dit keer de jaarlijkse onderhoudsbeurt weer helemaal naar tevredenheid door jullie uitgevoerd! Top! Jullie nemen de tijd en hebben aandacht voor mijn speciale Honda, waar ik als echte liefhebber natuurlijk heel erg zuinig op ben. Met een gerust hart laat ik mijn auto bij jullie achter. Ik kom daarvoor graag naar Amersfoort gereden. Vooraf wordt alles keurig en duidelijk besproken en bepalen we wat wel, of juist niet nodig is. Kortom, helemaal perfect!

Efficiente afhandeling van de jaarlijkse onderhoudsbeurt.

Efficiente afhandeling van de jaarlijkse onderhoudsbeurt.

Aardige mensen, prima service, deskundigheid

Alles volgens afspraak en op tijd

Onderhoud uitgevoerd, van tevoren is kostenraming gegeven en er is nog gebeld voor akkoord.

Plezierige ontvangst en vriendelijke personeel / hulp aan de Bali . Gestuurde mail met

Een mail door mij gestuurd zondag autoschade zaterdag door derden veroorzaakt) was niet gelezen . Deze had ik gestuurd om de service beurt te wijzigen . Verder moest ik helaas zelf de auto naar het schade bedrijf brengen . ( ik had in deze als klant meer service verwacht in die zin dat deze rompslomp zou worden overgenomen door uw garage de Bois ) Bij een voorgaande schade aan een andere auto werd dit volledig als service overgenomen. Ik overweeg in deze de auto in te ruilen voor een andere auto.

Zomerbanden gemonteerd en alles volgens tijdschema.

Zomerbanden laten monteren en alles volgens tijdschema. Tijdens de wachttijd van een kopje koffie kunnen genieten naast het lezen van een aanwezige krant.

Goede service en overleg. Klinkt thechnisch allemaal goed.

Zie boven.

Goed, maar

Ze hadden mijn klokje niet op de zomertijd gezet. En koffiezet apparaat werkte niet bij mij.

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!