onderhoudsbeurt goed afgehandeld

Valt mij op dat er altijd extra werkzaamheden nodig zijn. Met de nodige ervaring zou dat ook meteen ingecalculeerd kunnen worden.

Prima service en onderhoud uitgevoerd

Wel vind ik dat ik een hoop geld voor kwijt bent het bedrag gaat zo snel omhoog effe dit effe dat ik snap ook dat er verdiend moet worden . Ik geef gewoon mijn gedachten Ik wil wel meegeven dat als ik na een onderhoud s beurt weg rij ik wel het gevoel heb dat er aan gewerkt is . Ik ben tevreden over de monteur die jullie in diens hebben .

Betrouwbaar

De Honda wordt zorgvuldig behandeld, en de receptie verdient een pluim voor het meedenken met de klant.

prima!

Erg prettig bedrijf, zeer toegankelijk en goeie service , hebben inmiddels al 4 Honda's bij jullie gekocht, verkoper Kevin krijgt ook een complimentje Groeten, Annette&Ronald Spaan

goed bedrijf

Ze zijn erg aardig ,kundig en behulpzaam.

Bedankt voor het mailtje

Kan nog geen oordeel geven daar ik de Honda aanstaande zaterdag pas op kan halen Met vriendelijke groet J Taal Daar ik een keuze moet maken ik weet het nog niet .Dus de verplichte keuze geld niet

Tevreden

Ben naar tevredenheid geholpen.

Top zoals altijd

Klantvriendelijk Behulpzaam Eerlijk Goede en duidelijke uitleg Meer als tevreden

Prettig bedrijf

Prima afhandeling en goede communicatie.

Ik heb de VIP Basis pas. Hoe weet ik dat deze weer een jaar verlengd is? Tevens wordt “de auto worden gewassen na iedere onderhoudsbeurt” volgens de voorwaarden. Hier is niet over gesproken en ook niet gebeurd. Ik neem aan dat dat gebeurt na goedkeuring klant.

Bij De Bois kan je prima een auto kopen.

Alles goed geregeld, vriendelijk en zeer professionele verkoper. Afspraken werden nagekomen en de auto rijdt super.

Attent, zorgvuldig, vakkundig

In communicatie en service heel goed. Vakkundig idem.

Gewoon goed!

Duidelijke afspraken, duidelijke factuur en niet te duur!

Goede service en zeer coulante oplossing

Nadat duidelijk was geworden dat mijn CRV Hybride niet bekend was bij Honda assistance, is dit de volgende dag perfect opgelost door het team van Honda de Bois in Amersfoort. Attente service zeer goed geholpen.

Prima service !

Heel prettig, om tijdelijk een leenauto mee te krijgen.

Heel tevreden over service en kwaliteit.

Winterbanden: Na mijn vraag over levertijd werd ik binnen 5 minuten teruggebeld met aanbod dat mijn auto werd gehaald en teruggebracht. Mooie velgen, fijne banden en geweldige service!

Goed geholpen, conform de afspraken.

Ik werd van tevoren geinformeerd over de prijs. De werkzaamheden zijn conform de afspraken uitgevoerd. De defecte buitenspiegel wordt binnenkort onder garantie vervangen; heel mooi, ik had er niet bij stilgestaan dat dit onder de garantie viel.

Mijn ervaring bij Honda de Bois is dat men er altijd voor je is.

Na de aankoop van mijn nieuwe Honda Civic werd ik nog enkele malen op plezierige en deskundige wijze te woord gestaan hetgeen ertoe heeft geleid dat ik deze wagen nog meer ben gaan waarderen.

Klantgericht en behulpzaam

Mijn huidige ervaring is zeer positief. In het verleden echter heeft men tijdens een beurt de gasaanvoerslang van de LPG-installatie tegen de poelie van de dynamo aan laten lopen. De gasslang sleep hierdoor uit, waardoor een lek ontstond. Extreem gevaarlijk! Dit is de reden geweest om toen niet meer onderhoud door het bedrijf te laten verrichten. De huidige ervaring is echter positief en zeer meedenkend.

Vlot en vriendelijk

Stipt op tijd, de auto in goede handen.

Toppie

Goed service. Goed personeel. En een goed product .

goede service

goede service

In alle opzichten uitstekend.

Service bij Honda de Bois is uitstekend geregeld, vanaf het moment dat je om een afspraak vraagt, tot en met de afhandeling van je onderhouds- of reparatieopdracht.

Ik heb de indruk dat mijn Honda uitstekend in orde wordt gehouden. Zeer vriendelijke service en toelichtingen.

Top van a tm z

Prettige omgang van afspraak maken uitvoering en overleg.

Xenonweg 17

3812SZ Amersfoort

+31318581310

Over Honda de Bois Amersfoort

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!