Aflevering en after sales dramatisch

Tijdje over nagedacht of ik er een review aan zou wagen maar ik wil het toch delen: - nieuwe civic ehev gekocht, aankoop verliep prettig. Aflevering was echter dramatisch. - ontvangst was meer een verplichte oefening, dan warm welkom. - verkoper had geen idee hoe de auto werkte en noemde de bevestigingspunten in deuropening voor de dakkoffer lasnaden?! - afgesproken wielsloten waren er niet. Verkoper gaf aan dat ze in nabestelling zaten maar had geen idee of en wanneer ze er zouden zijn. Andere honda dealer gebeld en die gaf aan dat ze gewoon in magazijn aanwezig waren. Dus heb ik daar een setje gekocht welke direct gemonteerd werden. Nu, bijna 4 maanden later nog steeds geen enkel bericht vanuit De Bois Utrecht. - matten in de auto waren zeer gebrekkig vastgezet. Zaten half los en de bevestigingspunten lagen door de auto. Hebben ze bij andere dealer ook meteen keurig vastgezet. Kortom, een dealerschap naast Hyundai werkt in mijn beleving niet.

Nooit gedoe

Kom hier al zes jaar naar tevredenheid. Afspraken worden nagekomen. Geen negatieve ervaringen gehad.

Ik heb de afhandeling van mijn reparatie als top beoordeeld. De medewerkers zijn servicegericht, meedenkend, vriendelijk

Wordt altijd goed te woord gestaan

Ik vind de service 100% wordt goed voorgelicht en alles loopt naar mij wens

Zoals altijd, zeer tevreden

Niet anders gewend van Honda Debois dat je volledig geholpen wordt, met je wordt meegedacht en ik echt in staat ben om mijn Honda in nieuwstaat te houden.

Naar volle tevredenheid!

Alles naar tevredenheid afgehandeld.

Onderhoud volgens het boekje.

Dit is wat ik verwacht van een onderhoudsbeurt. Geen verassingen, geen “verborgen” kosten.

Deze keer zeer slecht.

Mijn winterbanden zijn kwijt. 4 winterbanden met velgen voor een bedrag van zo'n 5000 Euro. Hoe kan dat? Hier ben ik dus zacht uitgedrukt niet blij mee.

positief

Ik heb de ontvangst bij de receptie zeer positief ervaren De auto is in goede handen en ik hoop er nog veel mee te rijden op mijn leeftijd van 80 jaar.

uitstekend

Men is vriendelijk ,duidelijk.

Een klein minpuntje is dat de parkeerruimte erg klein is. Verder een keurig bedrijf en vriendelijk perrsoneel

Goede service en betrouwbaar

Ik ben zeer te spreken over de Bois Utrecht. De reparaties worden altijd in overleg gedaan; er worden goede adviezen gegeven en/of alternatieven aangeboden. We hebben een auto van 27 jaar en dan moet er wel eens wat vervangen worden. De medewerkers zijn vriendelijk en punctueel. Geen enkele punt van kritiek.

Goed ontvangen conform de afspraak

Netjes geholpen.

goede service!!

je word er altijd behandeld.

Erg goed

Prima geholpen

Vertrouwde (hoge) kwaliteit

Zoals al jaren gewoonlijk weer uitstekend geholpen met de APK, kleine beurt en wat bijkomende dingen.

Prima controle en APK conform verwachting!

onderhoud uitgevoerd conform verwachting en kosteninschatting is vooraf en na inspectie aangegeven.

gewoon goed

service is klant gericht, zo ook de technische activiteiten

Zoals al vele jaren altijd snel, betrouwbaar, praktisch en pro-actief!

Ik ben al jaren vaste klant bij Honda de Bois en ik kan deze aan iedereen aanbevelen. Wordt altijd snel geholpen, er wordt goed geluisterd naar de wensen en ze zijn nooit verlegen om net dat stukje extra service, hulp of meedenken te leveren.

zeer behulpzaam, vriendelijk

Ik hoorde een mij onbekend geluid. Bij melding aan de balie direct aandacht en actie. Snelle en duidelijke diagnose. Versleten remblokken. Met prioriteit vervangen.

Goed en snel geholpen met de APK keuring

Goede service. Alles gegaan zoals afgesproken.

Prima!

Zoals gewoonlijk weer netjes en snel geholpen bij de jaarlijkse servicebeurt. Sowieso kom je met een Honda tussendoor nooit bij de dealer, want er gaat 'gewoon' niets kapot. ;-)

Weer niet gelukt!

Afspraak gemaakt voor onderhoud Honda jazz. Brengen 8.30 u. en klaar 11.00u. Fiets geleend en om 11.00 auto ophalen...wie schetst mijn verbazing dat er nog niet aan mijn auto begonnen was. Om 13.00 kan hij klaar zijn.Nog twee uur gefietst en ja hoor, om 13.oo telefoontje dat hij klaar was, gelukkig. Ook de vorige keer met een beurt ging het op deze manier.

Prima service, staan klaar voor de klant

Slechts één opmerking: een afspraak maken voor onderhoud, daarvoor moet je wel erg ruim van te voren contact opnemen. 4 tot 5 weken tussen moment van afspraak maken en de afspraak.

Duidelijke communicatie, goede afspraken en nette service.

Landzigt 30

3454PE Utrecht

+31318581310

Over Honda de Bois Utrecht

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!