Nvt

Nvt

Al jaren goed

Fijne en vriendelijke service , mijn Honda lacht als ik haar weer ophaal haha, alleen jammer dat de navigatie al 3 jaar via de Honda dealer geen update krijgt ivm computer problemen ?

erg blij

Goede en kwalitatieve dienstverlening. Aardige en attente medewerkers

Cijfer 9

Goede ontvangst, afhandeling als afgesproken, prima tussentijds communiceren, vriendelijk

Remblokken en -schijven voorzijde laten vervangen. Het is weer keurig gedaan! Ik merk direct verschil.

Betrouwbaar, werk goed uitgevoerd,

Prijs/ kwaliteit/ evenredig goed.

Professioneel en communicatief

Plannen afspraak is makkelijk, ontvangst altijd vriendelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status & kosten.

Let op de banden bij tweedehands Honda's!

In 2021 Honda Jazz gekocht (bij de Bois) met lage kilometerstand (46.000 km). De Honda werd (op het eerste gezicht) goed afgeleverd met 2 jaar Honda Quality Plus garantie. Honda de Bios heeft het onderhoud uitgevoerd op deze auto in 2022 (51.000 km) en 2023 (56.500). Het onderhoud in 2023 was inclusief de gratis einde garantiecheck. Uit het onderhoud van 2023 is gebleken dat alle 4 banden vervangen moesten worden. De reden was dat er scheurtjes zichtbaar waren in het rubber. De oorzaak kan bijvoorbeeld zonlicht zijn. Extra kosten € 705 en hiervoor konden we geen beroep doen op de 2 jaar Plus garantie. Aangezien we in 2 jaar tijd maar 10.500 kilometer met deze auto gereden, is dit een grote tegenvaller. Toen ons de auto in 2021 is verkocht, is niets verteld over de staat van de banden. We hadden niet verwacht dat alle 4 banden in 2 jaar tijd (slechts 10.500 km gereden) al vervangen moesten worden. Onze klacht gaat hierbij enkel over de tweedehands Honda die wij in 2021 hebben gekocht. We zijn tevreden over de Honda werkplaats. We komen daar al jaren. Zij voeren prima onderhoud uit.

Slecht

Reperatie was prima, maar ze hebben mijn moterkap beschadigd en weigeren te erkennen dat het door hen komt. Zonder verdere onderzoek of navragen. Daar ben ik erg ontevreden over.

Zoals altijd prima service en attent! Hulde

Altijd attente service.Prima

Prima geholpen.

1 minpuntje: Toen de auto klaar was en ik het serviceboekje controleerde waren er geen vinkjes gezet. Terug naar binnen zodat dit alsnog ingevuld werd. Ook ontbreekt het bekende kaartje aan de richtingaanwijzer met daarop servicedatum en kilometerstand, Voor de rest prima geholpen.

Betrouwbare op klant gericht

Binnen gesteld tijd gebeld voor afspraak. Auto netje afgeleverd.

goed en professioneel

Goede service en bekwaam personeel

Vriendelijkheid, service en kennis geweldig!

Nadat ik elders een Honda kocht moest ik toch langs de dealer voor de terugroep actie. Via internet kon ik makkelijk een afspraak maken waarna ik mocht komen. Ik werd zeer klantvriendelijk ontvangen, kon tijdens het wachten gebruik maken van de koffiemachine en het wachten duurde niet zo lang. Auto klaar probleem opgelost en na wat vriendelijke woorden over de staat van dat moment van de auto kon ik gaan. Bedankt voor een geweldige service

klantvriendelijk. zoals verwacht

Goed en op tijd. klantvriendelijke service.

Ok

Ok

Klote planning

Jullie stemmen jaarlijkse beurt niet af op de verplichte APK-keuring. Dit was vorig jaar al het geval toen ik daags na de onderhoudsbeurt een APK-oproep kreeg. Heb daar toen duidelijk mijn ongenoegen over uitgesproken. Kom ik deze week mijn auto ophalen, en zegt men aan de balie dat ik binnenkort terug moet komen voor de APK. Toen ik mijn ergernis daarover uitsprak was de verklaring dat het call-centre de afspraken inplant. Enfin, mij zien jullie niet meer terug!

Goede service.

Goed en snel geholpen. Betrof alleen APK keuring. Overleg was prettig. En met de VIP premium pas een aantal zaken gratis zoals een kentekenlampje.

Eerste ervaring als nieuwe klant

Beoordeling negatief beïnvloed door het feit dat ik zelf moest vragen om een (verplichte) bevestiging van mijn online- service aanvraag bij de vestiging Utrecht. Afhandeling jaarlijkse controlebeurt correct verlopen.

Al jaren uitstekende service

Onderhoud en reparaties worden uitstekend uitgevoerd. Een onderhoudsbeurt waarvan ik dacht dat die een hele dag zou duren was binnen drie uur klaar. Ook een eerlijk bedrijf: onderhoud dat nog niet nodig is wordt niet uitgevoerd, maar netjes met de klant overlegd. Dat heeft mij veel geld bespaard. Bij andere garages heb ik dit wel anders meegemaakt. Een gastvrij bedrijf: een werkplek met wifi was geen probleem. Mijn Honda Insight is hier al jarenlang in onderhoud en dit blijft ook zo.

Goede service maar het duurt te lang

Ben langs geweest voor de zomerbandenwissel (op velg). Effectief is de auto niet zo lang binnen geweest maar het kost mij wel meer dan 1 uur wachttijd. De rekening wordt pas opgemaakt als de auto al 10 minuten buiten staat. Dat had al tijdens de werkzaamheden in orde gemaakt kunnen worden (Tip!) Verder alles keurig verzorgd en vriendelijke behandeling door het baliepersoneel.

Klantgericht, goede service

Klantgericht, goede service

Snelle vriendelijke service.

Snelle service door vriendelijk meedenkend personeel.

gewoon goed

zowel de baliemedewerksters als de monteurs

Landzigt 30

3454PE Utrecht

+31318581310

Over Honda de Bois Utrecht

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!