Wordt altijd goed geholpen het is niet naast de deur (v'daal - Utrecht) maar heb ik er voor over. Ben zeer tevreden over auto (P-982-KV)
Zoals altijd beleefd ontvangen bij binnenkomst etc.
Het begint met een service bericht dat de apk gepland kan worden: fijn De combinatie met onderhoudsbeurt: fijn De Honda ViP premium pas: zijn geld waard Voor aanvang kostenraming en werkzaamheden duidelijk: fijn Overleg zodra duidelijk is dat er iets extra’s nodig is: geheel volgens afspraak: zeer prettig. Aan mij de keuze: fijn (consequentie helder, dus keuze makkelijk) Leenfiets: prima Uitleg totaal factuur duidelijk, rustig: helder en prettig Bonus: auto is ook nog gewassen: heel fijn Kortom: zeer prettige totaalervaring, service gericht, correct, duidelijk. Heel blij mee!!
Duidelijkheid over de werkzaamheden en kosten vooraf.Je weet waar je aan toe. Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.
Ik heb voor een gratis APK en het verwisselen olie en filter ruim 280 euro betaald. Er door de werkplaats additive aan de benzine toegevoegd op eigen initiatief. verder een koperen afdicht ring voor carter plug. meer niet... En dit voor 1 uur aan werk. ruim 280 euro is echt te gek!!
Goedemiddag meneer Van Ieperen, Voordat wij werkzaamheden aan een Honda uitvoeren wordt dit altijd overlegd met de klant. Dit om te voorkomen dat iemand voor onverwachte kosten komt te staan. Onze chef werkplaats gaf aan dat dit ook bij uw Honda is gebeurd. Uiteraard kan het altijd voorkomen dat het een en ander niet duidelijk is geworden tijdens uw bezoek en dat betreurt ons ten zeerste. Wij proberen elke dag verschillende Honda's op een transparante en betrouwbare wijze te onderhouden. Wellicht heeft u de mogelijkheid om contact met ons op te nemen zodat wij dit op een nette wijze kunnen oplossen/verduidelijken? Wij horen hoe dan ook graag van u. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Gewoon goed en vriendelijk.
Goedemiddag Noor, Ontzettend bedankt voor uw 9! We doen er ons uiterste best voor om onze klanten elke dag weer vriendelijk te woord te staan. Dan is het des te leuker als dit ook zo wordt teruggekoppeld! We zien u met plezier terug in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Al enige jaren klant. Vriendelijke mensen aan de balie en je auto wordt na onderhoud keurig gewassen terug gegeven. Kosten van onderhoud zij reëel en het onderhoudsboekje wordt iedere keer netjes ingevuld. Geen klachten over Honda Debois, ik blijf klant.
Goedemorgen Chiel, Wat ontzettend fijn om te horen dat de service bij ons is bevallen. We horen het maar al te graag als klanten met plezier blijven terugkomen. Zo zien wij u dus ook graag terug in Utrecht! Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
De hulp is voor de rest prima.
Goedemorgen Jan, Jammer genoeg is het merk Honda in de Nederlandse markt momenteel een lastig verhaal. Door leveringsproblemen en onderdelentekorten kan de potentie uit de 'gloriedagen' simpelweg niet meer worden behaald. Zodra wij een betere toestroom van Honda's uit Japan kunnen verwachten, ligt er des te meer te behalen voor dit mooie merk! Het betreurt ons dat u ons beoordeelt met een 5 maar desalniettemin staan onze collega's met plezier voor u klaar. Zodat wij u en uw Honda weer tip-top in orde kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Service is prima , maar ben al 33 jaar klant . Thomas verkocht eerste auto aan ons . Daarom : enige vaste-klant-korting zou ik zeer op prijs stellen bij onderhoudsbeurten.
Goedemorgen Peter, Wat ontzettend leuk om te horen dat klanten al sinds dag 1 bij ons over de vloer komen! Ik heb uw vraag/opmerking doorgezet naar onze Aftersales manager. Hiervan hou ik u graag op de hoogte. Alsnog bedankt voor uw 8 en wij zien u graag terug in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Altijd service gericht. Klantvriendelijk. Denken met de klant mee.
Goedemiddag Jolanda, Wat fijn om te horen dat uw bezoek aan ons goed is bevallen. Wij doen er ons uiterste best voor om mee te denken met onze klanten en transparant in onze communicatie te zijn. We zien u met plezier terug in Utrecht! Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Op 30-09-2019 mijn eerste Honda gekocht, bij de Bois te Utrecht, op prettige wijze geholpen door dhr Kevin Tuninga, helaas is hij vertrokken. Eerste onderhoudsbeurt 28-04-2022 bij km stand 15943 wachttijd een dag. Geholpen door dhr DannyVersluis. Kosten 252,25 Tweede onderhoudsbeurt via telefoontje zekere Nikki(?). km stand 31869, wachttijd 2 1/2 uur. Auto om 8 uur afgegeven bij receptie. Om 10.30 u geïnformeerd of de Jazz klaar was, nog niet. Om 11.45 u opnieuw geïnformeerd, nog niet. Nu bleek dat de auto een software update moest hebben, EYEQ camera. Om 12.15 was de auto klaar, kosten 353,48 Een lange ochtend wachten . Als mij vooraf gezegd was dat het zo lang zou duren had ik vervangend vervoer aangevraagd/fiets! Mis in de garage iemand die mij als klant serieus neemt. Ook is mij niet geheel duidelijk om de hoeveel km de Jazz onderhouds- beurten nodig heeft.
Beste meneer Van Halem, Het betreurt ons ten zeerste dat de service bij onze vestiging in Utrecht u niet is bevallen. Wij zijn er geenszins op uit om u onnodig lang te laten wachten en nemen uw klacht zeer serieus. Ik heb uw klacht doorgezet naar onze chef werkplaats en vestigingsmanager met het verzoek contact met u op te nemen derhalve wij dit probleem zo snel mogelijk willen oplossen. Wij hopen dat dit een eenmalig voorval is en wij u alsnog van dienst mogen zijn in het onderhouden van uw Honda Jazz. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Zeer goede service en deskundig en vriendelijk personeel zo doorgaan
Beste Henriette, Ontzettend bedankt voor uw 10! Wij doen ons uiterste best om ons personeel deskundig op te leiden en het vervolgens voor u duidelijk te maken. Wij zien u graag terug in Utrecht! Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
.
Beste Jan, Onzettend bedankt voor de 9! We zien u met plezier terug in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
afspraken worden nagekomen en men is duidelijk
Goedemorgen E., Fijn om te horen dat onze diensten duidelijk en transparant zijn uitgelegd. Wij waarderen het natuurlijk onwijs dat dit met een 10 wordt beoordeeld. Wij zien u graag terug in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Goede ontvangst , leenauto stond klaar. Na 2 uur telefoontje dat hij weer klaar was, gewassen en al. Niet gezogen, was ik bij Renault gewend. Er is weinig parkeerplaats. Toch prettige ervaring.
Beste Teun, Bedankt voor het nemen van de tijd om een review achter te laten. Wij proberen uiteraard hoge transparantie en duidelijke communicatie aan onze klanten mee te geven. Onze excuses voor het tekort aan parkeerplaats, momenteel is het vrij druk op onze vestiging in Utrecht dus kan de parkeergelegenheid wat tegenvallen. Toch zijn wij onwijs blij met de 9 die u ons heeft gegeven en wij ontvangen u graag wederom in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Ik heb mijn auto gekocht bij Honda De Bois in De Meern en doe hier ook het reguliere onderhoud. Ze geven een uitstekende service van de verkoop en service na verkoop. Alles is professioneel gedaan. Ik raad Honda De Bois aan!
Beste meneer Ririhena, Ontzettend bedankt voor de 10! Wij horen niets liever dan dat ons personeel u correct te woord heeft gestaan. Wij van De Bois dragen natuurlijk de grootste zorg om zowel het verkooptraject als alles daarna zo prettig mogelijk te laten verlopen. Wij zien u met plezier terug in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Everything was done as promised, great communication and vehicle was ready on time. Excellent experience.
Dear Larry, Glad to hear that our service was up to standard! And of course we strive for nothing less than a 10! Our service-engineers are trying their best every day to make sure you, our customer, is welcome and at ease. Our dearest thanks for taking the time to review us and we would happily welcome you again in Utrecht. Kind regards, Team Honda de Bois - Utrecht
Zoals je mag verwachten van een goede dealer.
Beste Harry, Wat fijn om te horen dat onze service is bevallen. En dan ook met zo'n mooi cijfer! Niets fijner dan met een goed gevoel (en schone Honda) de weg op, toch? Wij zien u met plezier terug in Utrecht! Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Alles verloopt goed volgens afspraak. Kwaliteit and service zijn prima.
Beste Mike, Ontzettend bedankt voor het mooie cijfer. Wij horen graag dat de kwaliteit van ons werk en de ervaren service is bevallen. Wij zien u met plezier terug in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Ik ben bij het bedrijf geweest voor een bandenwissel. De zomerbanden eraf en de winterbanden eronder. Tijdens de werkzaamheden heb ik gewacht tot mijn auto klaar was. Tijdens het wachten kon ik een kopje koffie drinken.
Beste Karel, Bedankt voor het nemen van de tijd om een review achter te laten. Wij horen graag dat klanten zich bij ons thuis voelen en dat alles naar wens is geweest. Wij zien u met plezier terug in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Jaarlijks onderhoud
Beste Leonie, Wat fijn om te horen dat u al vanaf de aanschaf van uw Honda tevreden bent met ons. Bedankt dat u ons werk beoordeelt met een 10! Wij zien u met plezier terug in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Een opmerking: bij het vervangen van mijn zomerbanden is men vergeten de banden/velgen te bemerken met een aanwijzing voor links, rechts, voor en achter. Dit is niet zo netjes gezien de slijtage en plaatsing. Al jaren trouwe en tevreden klant bij debois en dit laatste is niet volgens verwachting
Beste meneer Boere, Bedankt voor het nemen van de tijd om een review achter te laten. Wij betreuren dat ondanks de mooie 8 wij toch nog steken hebben laten liggen. Uw feedback is doorgestuurd naar onze service-afdeling en wij hopen u in de toekomst uiteraard terug te zien in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
kwam voor grote beurt en winterbandenwissel. prima afspraak, goed overleg ook tijdens de beurt
Beste Hans, Bedankt voor het nemen van de tijd om een review achter te laten. Wij doen ons uiterste best om klanten inzicht te geven in de werkzaamheden en wat een klant verwachten kan van ons. Als wij daar dan een 10 voor mogen ontvangen dan is dat natuurlijk dubbel zo gaaf. Wij zien u met plezier terug in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Vriendelijke mensen die iets persoonlijks aan de dag leggen in hun dienstverlening.
Beste Johan, Bedankt voor de tijd om een review achter te laten. Onze medewerkers zijn toch wel écht de drijvende kracht achter het maken van verschil. Ontzettend fijn dat u dat dan ook zo ervaren heeft. Wij zien u met plezier terug in Utrecht. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Niks anders over te zeggen. Kosten worden inzichtelijk gemaakt, de service aan de auto is uitmuntend en de medewerkers zijn enorm gastvrij.
Beste Geert-Jan, Wow! Een 10, daar worden wij blij van. Wat fijn om te horen dat onze service is bevallen en dat onze medewerkers u correct te woord hebben gestaan. Wij zien u met plezier terug bij De Bois. Met vriendelijke groet, Team Honda de Bois - Utrecht
Landzigt 30
3454PE Utrecht
Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.