Fijne garage!!

Wordt altijd goed geholpen het is niet naast de deur (v'daal - Utrecht) maar heb ik er voor over. Ben zeer tevreden over auto (P-982-KV)

Top!!

Zoals altijd beleefd ontvangen bij binnenkomst etc.

Het begint met een service bericht dat de apk gepland kan worden: fijn De combinatie met onderhoudsbeurt: fijn De Honda ViP premium pas: zijn geld waard Voor aanvang kostenraming en werkzaamheden duidelijk: fijn Overleg zodra duidelijk is dat er iets extra’s nodig is: geheel volgens afspraak: zeer prettig. Aan mij de keuze: fijn (consequentie helder, dus keuze makkelijk) Leenfiets: prima Uitleg totaal factuur duidelijk, rustig: helder en prettig Bonus: auto is ook nog gewassen: heel fijn Kortom: zeer prettige totaalervaring, service gericht, correct, duidelijk. Heel blij mee!!

Correcte afwikkeling

Duidelijkheid over de werkzaamheden en kosten vooraf.Je weet waar je aan toe. Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

Ontevreden!

Ik heb voor een gratis APK en het verwisselen olie en filter ruim 280 euro betaald. Er door de werkplaats additive aan de benzine toegevoegd op eigen initiatief. verder een koperen afdicht ring voor carter plug. meer niet... En dit voor 1 uur aan werk. ruim 280 euro is echt te gek!!

vriendelijk, goed, betrouwbaar.

Gewoon goed en vriendelijk.

De klant staat voorop

Al enige jaren klant. Vriendelijke mensen aan de balie en je auto wordt na onderhoud keurig gewassen terug gegeven. Kosten van onderhoud zij reëel en het onderhoudsboekje wordt iedere keer netjes ingevuld. Geen klachten over Honda Debois, ik blijf klant.

Jammer dat Honda underdog is geworden en Hyundai de boventoon voert.

De hulp is voor de rest prima.

Waarom geen korting ?

Service is prima , maar ben al 33 jaar klant . Thomas verkocht eerste auto aan ons . Daarom : enige vaste-klant-korting zou ik zeer op prijs stellen bij onderhoudsbeurten.

Altijd service gericht. Klantvriendelijk. Denken met de klant mee.

Klant wil serieus genomen worden

Op 30-09-2019 mijn eerste Honda gekocht, bij de Bois te Utrecht, op prettige wijze geholpen door dhr Kevin Tuninga, helaas is hij vertrokken. Eerste onderhoudsbeurt 28-04-2022 bij km stand 15943 wachttijd een dag. Geholpen door dhr DannyVersluis. Kosten 252,25 Tweede onderhoudsbeurt via telefoontje zekere Nikki(?). km stand 31869, wachttijd 2 1/2 uur. Auto om 8 uur afgegeven bij receptie. Om 10.30 u geïnformeerd of de Jazz klaar was, nog niet. Om 11.45 u opnieuw geïnformeerd, nog niet. Nu bleek dat de auto een software update moest hebben, EYEQ camera. Om 12.15 was de auto klaar, kosten 353,48 Een lange ochtend wachten . Als mij vooraf gezegd was dat het zo lang zou duren had ik vervangend vervoer aangevraagd/fiets! Mis in de garage iemand die mij als klant serieus neemt. Ook is mij niet geheel duidelijk om de hoeveel km de Jazz onderhouds- beurten nodig heeft.

Zeer goede service

Zeer goede service en deskundig en vriendelijk personeel zo doorgaan

Vriendelijk en behulpzaam

afspraken worden nagekomen en men is duidelijk

Prettige ervaring

Goede ontvangst , leenauto stond klaar. Na 2 uur telefoontje dat hij weer klaar was, gewassen en al. Niet gezogen, was ik bij Renault gewend. Er is weinig parkeerplaats. Toch prettige ervaring.

Excellent

Ik heb mijn auto gekocht bij Honda De Bois in De Meern en doe hier ook het reguliere onderhoud. Ze geven een uitstekende service van de verkoop en service na verkoop. Alles is professioneel gedaan. Ik raad Honda De Bois aan!

High quality service and on time

Everything was done as promised, great communication and vehicle was ready on time. Excellent experience.

GOEDE SERVICE EN AUTO GEWASSEN NA BEURT

Zoals je mag verwachten van een goede dealer.

prima geholpen en service

Alles verloopt goed volgens afspraak. Kwaliteit and service zijn prima.

Ik ben bij het bedrijf geweest voor een bandenwissel. De zomerbanden eraf en de winterbanden eronder. Tijdens de werkzaamheden heb ik gewacht tot mijn auto klaar was. Tijdens het wachten kon ik een kopje koffie drinken.

Vanaf de aankoop van mijn auto altijd tevreden

Jaarlijks onderhoud

Netjes geholpen zoals altijd

Een opmerking: bij het vervangen van mijn zomerbanden is men vergeten de banden/velgen te bemerken met een aanwijzing voor links, rechts, voor en achter. Dit is niet zo netjes gezien de slijtage en plaatsing. Al jaren trouwe en tevreden klant bij debois en dit laatste is niet volgens verwachting

prima garage

kwam voor grote beurt en winterbandenwissel. prima afspraak, goed overleg ook tijdens de beurt

Klantvriendelijk geholpen

Vriendelijke mensen die iets persoonlijks aan de dag leggen in hun dienstverlening.

Goede service, zowel in contact als onderhoud

Niks anders over te zeggen. Kosten worden inzichtelijk gemaakt, de service aan de auto is uitmuntend en de medewerkers zijn enorm gastvrij.

Landzigt 30

3454PE Utrecht

+31318581310

Over Honda de Bois Utrecht

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!