Altijd goed.

Wij zijn al jaaaaaren klant bij debois

Eerlijke adviezen en goede service.

gewoon goed, zoals altijd

prettig contact met de medewerkers, wat afgesproken is kwalitatief en snel uitgevoerd, het wachten in comfortabele omgeving, de koffie heerlijk de kosten vallen mee

Vriendelijke personeel prima geholpen

Gewoon zoals het hoort

Prima behandeling en afhandeling van het onderhoud. Keurig volgens afspraak. Ook de prijsopgaaf was zeer accuraat.

Top geholpen

Onaangekondigd kwam ik langs omdat een storingslampje brandde. Een dag later reed ik weer in mijn eigen auto. En tussendoor had ik een prachtige hagelnieuwe leenauto tot mijn beschikking. Goed geregeld en uiterst flexibel allemaal!

Prima bedrijf

Altijd vriendelijke mensen bij dit bedrijf. Auto is weer netjes onderhouden en kan er weer een jaartje tegenaan.

Netjes gebeld om alle werkzaamheden te bespreken, en bij ophalen was mijn auto gewassen.

Tevreden

Afspraken en werk goed afgeleverd

Betere klantenservice krijg je nergens!

De Bois is aan te bevelen vanwege transparantie, hoge kwaliteit, betrouwbaar qua prijs én klantgerichtheid.

?

Wij hebben een nieuwe Honda bestelt die we de 23e komen ophalen. Hiervoor kregen we dus verwarrende mailtjes dat we de 21e al in de garage werden verwacht. Dit was een beetje verwarrend omdat we niet meer wisten of de afspraak anders was geworden dus maar even gebeld naar de dealer en alles bleek dus een vergissing. Heel vreemd

Zeer goed geholpen

Medewerker bood uit zichzelf aan om mij te ondersteunen bij het vervangen van de ruitenwissers

Geweldig geholpen

In vakantie was de radio op een code gegaan na het opnieuw opstarten. Vlot een afspraak gemaakt, tijdens dat we gingen kijken naar een andere Civic (noodgedwongen), is het probleem verholpen op de Jazz. Netjes en vlot geregeld! We rijden nu weer beide in onze Honda's, Welke zeker ondergewaardeerd worden door het publiek.

Correct, vriendelijk en prima

Makkelijk af te spreken. Duidelijk over werkzaamheden. Vriendelijk en goed personeel.

buitengewoon goed

positief

Honda Jazz onderhoud

De auto kreeg zijn eerste beurt na 16.000km en de onderhoudsinterval was verzet naar 220 dagen, dat vond ik vreemd want ik ging uit van een jaarlijks onderhoud of 20.000 km. Op het kaartje stond 30.000, dat werd op mijn verzoek alsnog 36.000. Het spuitwerk op de dorpel was goed uitgevoerd. De leenfiets was redelijk, jammer dat het zadel steeds zakte.

Prima onderhoudsbeurt met goede informatie over staat auto

Servicebeurt en APK keuring gecombineerd. Ik kon daarop wachten in de showroom. Op verzoek ook informatie ontvangen van Tijmen over Honda Jazz hybride.

Al jaren prima

Al jaren lang prima ,ben al heel lang Hondaklant

Klantvriendelijkheid staat voorop

Je wordt gewoon prettig en menselijk behandeld.

Alles keurig In orde maar de volgende dag weer terug.

Toen ik weer thuis was bleek de klacht over het infotainment niet verholpen. Wel was er een update uitgevoerd, maar niet gecontroleerd bleek. De stick van de monteur was nog aanwezig en de radio werkte niet meer. Moest weer terug naar de garage. Deze is echter 90 kilometer ver. Een monteur heeft het infotainment geracet binnen 5 minuten en alles werkte weet goed. Jammer dat men hun werk niet controleren op werking. Jammer.

ben helaas niet tevreden over de onderhoudsbeurt van onze Honda

Tijdens het omwisselen van de zomer- naar winterbanden in oktober 2021 was blijkbaar toen al bekend dat 1 band aan vervanging toewas. Dit is helaas toen niet aan ons doorgegeven, waardoor we nu onaangenaam verrast werden door de extra hoge kosten. Bij deze onderhoudsbeurt zou ook de navigatie een update krijgen. Echter deze update is niet gelukt. Ik kwam hier pas achter toen ik al op de terugweg was waardoor ik genoodzaakt was om weer terug te keren. Helaas kon dit niet worden opgelost waardoor ik weer een extra afspraak moest maken.

dankbaar ben ik voor de uitstekende service

zowel de verleende diensten, als de omgang met de klanten, gewoon klasse. Ga zo door,

Top van begin tot eind.

Kom ongeveer 2 jaar bij (Honda de bois) en nog steeds tevreden,vriendelijk en goede service en communicatie naar de klant toe is GOED!!

Heel prettig

Auto is weer pico bello na apk en onderhoud. Helaas duurde het wat langer dan verwacht, maar in de showroom is het prima wachten. Prettige zitjes waar gewerkt, gelezen kan worden en waar je een kopje koffie en thee kan nuttigen

Landzigt 30

3454PE Utrecht

+31318581310

Over Honda de Bois Utrecht

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!