Snel geholpen

Effectief, service- en klantgericht, billijke prijzen, dus HONDA PRIMA!

Gemakkelijk afspraak gemaakt voor "slot" van 2 uur. Alle tijd tijd krant te lezen met een kopje koffies en binnen 2 uur kon ik weer met een schoongewassen Jazz (extra gratis service) naar huis. Ook de kosten van deze onderhoudsbeurt waren alleszins redelijk en inclusief de gratis pechhulp voor het komende jaar. Tevreden klant!

probleemloos, vriendelijk, duidelijk

probleemloos, vriendelijk, duidelijk

Vriendelijke sfeer.

Fijne garage, super vriendelijke crew. Voelde niet als gladde verkoop. Werd goed meegedacht.

tevreden

PRETTIGE BEHANDELING

Hele goede service

Zijn erg duidelijk wat er gedaan moet worden en vriendelijk

Onderhoud prima uitgevoerd.

Afspraak maken via website helaas geen bevestigingsmail ontvangen, dus nabellen of het gelukt is. Al het gevraagde onderhoud prima uitgevoerd, ook de extra puntjes. Halverwege het onderhoud nam receptie nog even contact op voor de extra puntjes en de extra kosten. Prima actie. Nog altijd zeer tevreden over de kwaliteit van Honda.

Ik ben tevreden gelukkig geen klachten meer en betaalbaar

Ruim 35 jaar

Service stom bij Thomas altijd hoog in het vaandel. Jammer dat nu de hele oude staf is vertrokken. Het is moeilijk aan de nieuwe receptie medewerkers te wennen omdat het verloop hoog is

Parkeerschade snel en goed verholpen

Linkervoorbumper was lichtelijk ontzet door parkeerschade. Was bang dat er een nieuwe bumper op de auto geplaatst zou moeten worden. Was echter niet het geval en het probleem is door de garage keurig en snel opgelost.

Fantastisch service!

We hebben een nieuwe Honda Jazz crosstar gekocht en we werden door Kevin Tuninga geholpen. Kevin is heel aardig, professioneel en fantastische verkoper. Heel erg bedankt Honda de Bois.

Correct, snel en vriendelijk.

Foutje

Ben helemaal niet bij de werkplaats langs geweest. Honda Jazz doet het nog prima!

Goede snel geholpen

Klantvriendelijk, probleem opgelost, snel afspraak kunnen maken. Top!

prettig, professioneel, vriendelijk

makkelijk afspraak te maken, vriendelijke ontvangst, heldere uitleg over de werkzaamheden

Auto na beurt gewassen

Mooie wachtruimte en nette zaak, minpuntje weinig parkeerplaatsen

Ik ben bij aankomst bij de garage netjes en vriendelijk ontvangen. Tijdens de werkzaamheden heb ik op een nette plek een kopje koffie kunnen drinken. Dit maakt het wachten een stuk aangenamer. De genoemde ervaringen heb ik overigens altijd als ik bij de dealer kom voor onderhoud of reparatie van mijn auto.

nieuwe medewerkers [sters[was niet prettig

weining aan dacht voor een praatje erg onvriedelijk er kon nog geen gedag zeggen af was ik anders gewend ikvond het een koude bedoeling zowel als de receptie als het verkopen medewerkers

Snel geholpen

Had een probleem met een zwakke accu. Nog dezelfde dag kon ik langskomen voor een vervangende accu.

gewoon goed !!!

mijn ervaring is op nieuw zeer positief, van het afspraak maken tot en met de aflevering van mijn auto, na het verwisselen van de wielen en de winterinspectie. Niet te vergeten de mooi geworden showroom en de koffie. Ik kom graag in vol vertrouwen. Een pluim op ieders hoed.

Ik kon wachten en werd meteen geholpen.

Prima contact bij de werkplaatsbalie en heldere uitleg over de kosten van het geplande onderhoud

Goed ontvangen met prima contact bij de werkplaatsbalie en heldere uitleg over de kosten van het geplande onderhoud. Kopje koffie bij het wachten (ik kom uit Driehuis NH) en ook nog even de nieuwe modellen van Honda en Hyundai bekeken. Mooie zaak, prettige uitstraling en vriendelijk contact.

Prima geholpen!

APK uit laten voeren. Afgestemd of onderhoud meteen gedaan zou worden. In eerste instantie werd uitgegaan van onderhoudsinterval van 15.000 km, maar dat bleek bij nader inzien 20.000 km. Goede service.

goed ontvangen.

Landzigt 30

3454PE Utrecht

+31318581310

Over Honda de Bois Utrecht

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!