Redelijke Service

Bij de bandenwissel van zomer naar winterbanden, gevraagd om alle banden exact op 2.5 bar af te regelen. Beetje jammer dat dit weer niet gelukt is. Ik was nog geen minuut uit de garage en het banden alarmering systeem gaf melding. Na afkoelen van de banden thuis de spanning gemeten met professionele Michelin meter. Alle banden stonden op 2.8 bar. Zelf de banden op de juiste spanning gezet en systeem opnieuw geinitialiseerd.

Uitstekend!

Kom er zeer weinig, want een Honda, maar wordt netjes en snel geholpen. Wat wil je nog meer?

Dealer aankoop by de Bois geeft een veilig gevoel

De inruil en aankoop kijk ik met tevredenheid terug na een paar dagen de Honda Fr v te hebben gereden Door geboorte van een tweeling is een 6 zitter de enige optie van Honda De werkplaats heeft een iets te vastzittende demontabele trekhaak keurig verholpen Ik ben daar oprecht blij mee en wil dit best laten weten

Goed werk

De auto rijdt weer als een zonnetje. Keurig schoon opgeleverd en alles volgens afspraak afgewerkt.

Uitstekend!

Vriendelijke en deskundige mensen, die me keurig op de hoogte hielden van de vorderingen van de keuring en wat het hele projct zou kosten. Ik heb geen klachten!

Super service! Maar aan de prijs!

Jammer dat je tegenwoordig in de showroom altijd wordt geconfronteerd met een ander merk ,En dan denk je......hoe lang nog kan ik van dit Premium merk genieten!

Mijn ervaring met uw bedrijf was deze keer in alle opzichten positief.

De aandacht, opvang, uitvoering van de grote beurt etc. ,vriendelijkheid en informatie was alles in een term zeer goed. Bovendien, de hele prettige ontvangst en begeleiding van de vrouwelijke receptionist ben ik zeer over te spreken. Houden zo! Jammer alleen dat uw bedrijf zo ver weg is gelegen voor mij!

Prettige Showroomervaring !

Heel goed ontvangen in de showroom door Maarten van Mourik. Dit leidde tot aankoop van onze eerste Honda, een HR-V. Wij voelen ons tot nu toe heerlijk en veilig in deze auto. Voor de toekomst is het afwachten wat jullie service inhoud ! Wat dat betreft nog weinig of geen ervaring.

Highly professional services

Highly recommended. Great attitude to a client

Uitstekend.

Mijn Honda Insight is weer uitstekend onderhouden tijdens de grote beurt. Nog een advies over de afnemende profieldiepte van de voorbanden en ik ben gematst met diverse kosten via de Honda VIP-pas. Bij deze garage kom ik al jaren en ga ik voorlopig niet meer weg.

Kundig en meedenkend

xxx

Professioneel en mooi bedrijf met uiterst correct personeel.

Omdat ik van ver kom, wilde ik graag en afspraak waarbij ik kon wachten: dat was geen probleem. Correcte ontvangst, prima cappuccino en reparatie in het kader van een terugkomactie (vervanging brandstofpomp) goed uitgevoerd. Professioneel en mooi bedrijf met uiterst correct personeel.

Gewoon goed

. het persoonlijk contact . de service verleend . de werkzaamheden verricht.

Dit is onze eerste Honda aankoop bij u

Wij zijn op een prettige manier door uw verkoper ontvangen.

Goede service, duidelijk en transparant

Afspraak maken eenvoudig. Perfecte terugkoppeling. Mijn Honda is weer klaar voor de vakantie.

prima service

al ruim 40 jaar klant en altijd prima service ,mijn hondas hebben nog nooit stil gestaan. Je kunt de motorkap dichtlassen

Service gericht bedrijf

Personeel is zeer vriendelijk en service gericht. Zeer prettig in de omgang. De mailberichten worden ook altijd snel en serieus beantwoord. Zeer prettig....

Snel afleveren van de werkzaamheden

Goed werk- het zou beter zijn als de auto gestoofd van binnen.

goede informatie

Goed service

Altijd goed geholpen

goed en slecht

in december 2020 grote beurt gehad plus gekeurd nu in mei 2021 achter rem blokken vervangen plus rem schijven ze waren totaal versleten ijzer op ijzer in december dus NIET naar gekeken dit vind ik zeer slecht!!

Zeer matig

Graag allen telefonisch commentaar, daar dit niet voor iedereeen is.

Great service and helpful staff

Service items were explained to me. The service was done quickly and everything was as promised.

Uitstekend!

Snelle goede service, wat wil je nog meer?

Aardige verkoper, aflevering met enkele kanttekeningen.

Vriendelijke behulpzame verkoper die een alleszins redelijke prijs overeen kwam echter de auto had nog enkele mankementen die bij de afleveringsbeurt á € 695,00 niet geconstateerd dan wel opgelost waren. Eerlijk gezegd was dat best een domper op de in eerste instantie zeer positieve ervaring.

Landzigt 30

3454PE Utrecht

+31318581310

Over Honda de Bois Utrecht

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!