Over het algemeen zeer goede ervaringen

Over het algemeen zeer goede ervaringen bij ankoop en onderhoud van onze Honda Jazz uit 2005. Altijd hier in onderhoud geweest en bij het stijgen van kilometerstand van de budgetservice gebruik gemaakt. Op een gegeven moment kregen we te horen dat Honda de Bois de budgetservice niet meer kon aanbieden (volgens eigen zeggen: voor dat bedrag kunnen wij alleen maar olie verversen). Dan stap je over naar andere Honda dealers die de budgetservice wel blijven aanbieden en hier op een gegeven moment daar een jongere Honda Jazz aangeschaft.

Nog steeds top

keurig en correct geholpen

Goede service en niet duur

APK en grote onderhoudsbeurt gedaan. De kosten hiervoor waren zeer acceptabel.

Afspraak keurig nagekomen

Probleem met mijn navigatiesysteem maar na overleg keurig de afspraak nagekomen om het probleem op te lossen. Netjes huurauto meegekregen en het onderdeel is vervangen.

Prima service en apk gekeurd

Jaarlijkse apk keuring laten doen en mogelijkheid in showroom te wachten. Lekkere koffie en goede zitgelegenheid op een bank.

Correcte en prettige behandeling

Al jarentot volle tevredenheid klant bij deze garage/ dealer ,zowel de Bois als ook de voorgangers. Ik rijd al tientallen jaren Honda. Vooral vanwege goede ervaring met deze garages

prima service

goed geholpen.

Ik ben netjes geholpen en de medewerkers hebben mij goed te woord gestaan.

mijn ervaringen door de vele jaren heen is goed

het onderhoud aan de auto''s door de jaren heen goed en tot tevredenheid, het persoonlijk contact met de medewerkers wordt door mij zeer gewaardeerd, de garage zelf en de ruimte waar de nieuwe auto's worden getoond zijn prettig om in te vertoeven, ook als de handelingen aan de auto wat meer tijd vragen, de medewerkers aan de balie zijn zeer klantgericht en vriendelijk, kortom graag zo doorgaan

Redelijke service

Toen ik aankwam bij de dealer stond ik voor een dichte deur (aan de kant van Honda). Het was mijn eerste bezoek aan deze dealer en ik wist niet dat Honda en Hyundai een showroom en balie deelden. Omdat ik voor een dichte deur stond ben ik omgereden naar de achterkant, op zoek naar de werkplaats van Honda. Daar werd ik, nog voordat ik iets kon vragen door een licht geïrriteerde monteur verzocht mijn auto weg te halen omdat ze anders de werkplaats niet in konden. Uiteindelijk zag ik dat de showroom van Honda doorliep in die van Hyundai, en me gemeld bij de balie, waarna ik verder prima geholpen ben. Maar het zou dus fijn zijn als deur aan de Honda-kant van de showroom ook open is als de zaak geopend is, of dat daar op zijn minst een briefje hangt dat men aan de Hyundai kant moet zijn.

Ik kwam voor een terugroepactie, maar daar bleken het er 2. Toch gelijk gedaan in toptijd.

Prettige service, correct, meedenkend, vlot

Efficiënt en kwaliteit in een klantgerichte omgeving!

Klantvriendelijk en kwalitatief: geen onverwachte hoge rekening,alles wordt vantevoren besproken.

De ontvangst was correct en de bandenwissen binnen de geplande wachttijd.

prettig

ontvangst was prettig. Ook de corona maatregelen worden netjes toegepast (zelfs schoonmaken van de pennen!). alleen de handgel naast de deur zou iets meer in het zicht mogen, die had ik gemist werden keurig gebeld over de kosten van het onderhoud. Ook de factuur werd goed uitgelegd.

attent, zorgvuldig, duidelijk.

de aankoop van een gebruikte Honda HRV is zeer goed verlopen. duidelijke afspraken, goede service. geen verborgen zaken.

zeer deskundig

er wordt geluisterd naar de client. Indien er dingen naar voren voren die vervangen/gerepareerd moeten die niet besproken zijn, wordt er eerst contact opgenomen.

Prima service en attente mensen

Totaal score had nog beter kunnen zijn, als de auto ook nog gewassen was. ;-)

Prima service bij DeBois.

Vriendelijke ontvangst Duidelijke afspraken Geen verrassingen

Zeer tevreden over het merk Honda. Daarom rijden we al 40 jaar met volle tevredenheid

alles prima op afspraak

Ideaal voor 17 euro een leenauto, goed contact met Diana, dit gaan we vaker doen.

Vriendelijk en klantgericht

Prima bedrijf, vriendelijk en klantgericht.

Service staat hoog in het vaandel

Ben al jaren klant van De Bois! Vindt het erg prettig als ik bekende personen achter de balie ziet. De tijd van Nieuwegein was dit Kees. In Utrecht werd dit Menno en Diana. Helaas is Meno weg, maar gelukkig is Diana er nog. Hoop nog lange tijd dit vertrouwde gezicht achter de balie te zien.

Vriendelijke ontvangst al miste ik in eerste instantie Diana. Gelukkig zag ik haar op weg naar de “wachtkamer en koffiehoek nog.

Super geregeld

Top garage

Landzigt 30

3454PE Utrecht

+31318581310

Over Honda de Bois Utrecht

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!