Snel & klantgericht, ook in deze coronavirustijden.

Snel & klantgericht, ook in deze coronavirustijden.

Correct geholpen en goede uitleg, ze nam er de tijd voor.

Zie bovenstaand.

vriendelijk en goed

je word correct geholpen alleen krijg je de monteur niet te zie ik wil graag welke monteur aan mijn auto heeft gewerkt?

Plezierige klant vriendelijke garage

Reparatie Bali zeer vriendelijk personeel en heel fijn dat er een “ ruil” / huur auto beschikbaar was

Goede service.

Gratis winterinspectie had ik uotgebreid met enkele technische vragen en controle betreffende carrosserie (plaatwerk). Allemaal naar tevredenheid behandeld, zonder er iets voor te rekenen.

ben niet voor niets al 42 jaar klant

zie boven

Al jaren tevreden. Top!

Prima bedrijf

Professioneel en relaxed

Fijn aanbod om de auto een winterbeurt te geven. Prettig te woord gestaan aan de balie, thee en lekkere stoel om te wachten. Na een half uur kon ik weer wegrijden.

Goed en professioneel

Snel oorzaak gevonden en goed advies gegeven

Excellent service

My car was extensively checked, all the details were well explained to me, and everything was fixed accordingly in a timely manner. I recommend it

• Would you recommend us? Yes

goede service en attente medewerkers

Services van de monteurs prima en juiste kennis.

Vriendelijke en professionele mensen

Niet alleen uitvoeren van de onderhoudsbeurt maar ook even meedenken. Dat waardeer ik!

Prettige ervaring

Vriendelijk en netjes geholpen.

Vervelend dat ik er ben

Ik kom als vip klant om een achterlicht lampje te laten vervangen Dat was niet gelijk mogelijk of ik moest minimaal 3/4 uur wachten er werd een afsp gemaakt voor de middag ook toen kreeg ik niet het gevoel welkom te zijn .dit was niet de eerste keer !!

Prettige verkoper Maarten.

Prettige verkoper Maarten.

Communicatie moet beter

--telefoon gesprek 1 --vragen offerte Vroeg telefonisch 2 weken geleden om een offerte voor een reparatie. De auto was nooit bij de garage geweest. Ik belde op met de gedachte dat ik met maximaal 10 minuten kwijt zou zijn om een offerte aan te vragen. Dit duurde 20 minuten en ik vond de genoemde kosten tijdens het gesprek al aan de hoge kant en had dat ook kenbaar gemaakt. Omdat ik een andere afspraak had vroeg ik nogmaals om mij een offerte te sturen waaruit ik per onderdeel kon beslissen wat wel en niet te doen. Ik begreep dat ik die email ging ontvangen. --Telefonisch gesprek 2 -- poging 2 tot krijgen offerte Omdat ik een dag later nog geen offerte had ontvangen belde ik terug. Kreeg weer de optie om werkplaats te kiezen en deed dat. Na een aantal minuten kreeg ik iemand aan de telefoon. De persoon kon mij niet helpen, ik moest maar terugbellen op maandag. Omdat de communicatie tot op dat moment niet het gewenste resultaat gaf besloot ik verder geen poging meer te doen om een offerte te ontvangen van deze garage. -- Email ontvangen -- Account aangemaakt Tot mijn verbazing was er plotseling een account aangemaakt. Ik logde in om te zien of daarin wellicht mijn gevraagde offerte stond. Maar helaas dit was enkel een portal voor het maken van een afspraak en mijn auto stond er blijkbaar ook in. -- Telefonisch contact 3 -- N.a.v voicemail verzoek teruggebeld Na bijna 2 weken word mijn voicemail ingesproken met de vraag of ik wil terugbellen i.v.m. een gemaakte APK afspraak. U zult begrijpen dat ik dus hierover erg verbaast was. Want ik had tenslotte echt geen afspraak gemaakt. Daarnaast zou die afspraak vorige week zijn geweest? Ook had ik zeker geen afspraak bevestiging ontvangen via email ondanks dat mij vandaag werd aangegeven dat deze wel gestuurd was. Ook zouden er onderdelen zijn besteld en die konden niet terug gestuurd worden. Ik wordt terug gebeld was de reactie. Want de persoon die met mij de afspraak zou hebben gemaakt was niet beschikbaar?

Gewoon heel goed

Netjes ontvangen, snel service. Het wisselen van de banden was zo geregeld.

Kleine beurt inclusief APK. De noodzakelijke vervanging van de accu was een tegenvaller, maar wel een die ik aan zag komen. Alles keurig afgehandeld, met gerichte vragen over speciale zaken aan mijn auto zoals bumperschade en onderhoudsverleden.

Zeer klantonvriendelijk.

Kwam voor mijn winterbanden. Het plaatsen duurde 1 uur! Zonder vriendelijk woordje ergens naar een zitje verwezen zonder koffie of water

Ok ?

Afspraak gemaakt voor terugroep actie die vervolgens wordt afgezegd omdat Honda de juiste gereedschappen nog niet heeft . En nu krijg een mail om mijn oordeel te geven over een werkplaats bezoek wat niet heeft plaats gevonden.

snel reactie

Ik ben met uw onderzoek tevreden .

Fijne dealer

Wij hebben er een 2ehands auto gekocht. Hele nette garage, perfecte service , erg vriendelijk.

Kennis, service uitstekend!

Ik kom graag in de garage, monteurs juiste kennis, servicegericht altijd prettig geholpen. Ook bij ad hoc problemen staat men klaar. Reparties uitstekend uitgevoerd, juiste informatie en terugkoppeling van de reparatie of eventuele kosten altijd in overleg.

Prima eerste ervaring met Honda de Bois in Utrecht

Online aangevraagd auto inruil , me heel snel reactie en uitwisseling informatie - offerte (correct en objectief). Dan afspraak met vriendelijke, klantgericht en deskundig verkoopadviseur Julian. Proefrit, leuke onderhandelingen en overeenkomst. Na een paar dagen auto stond gereed met de Waxoil behandeling en verassend leuke aflevering. Prima bedrijf. Aanbevolen

Landzigt 30

3454PE Utrecht

+31318581310

Over Honda de Bois Utrecht

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!