Alles volgens afspraak.

Supervriendelijke mensen, meerdere keren contact gehad op de dag om dingen te overleggen en hun bevindingen aan te geven. Keurige leenauto meegekregen waarbij ik niet terug hoefde naar Utrecht om mijn eigen auto weer op te halen, maar een medewerker die me tegemoet kwam rijden. Al met al een prima ervaring!

Uitstekende service en zeer goede terugkoppeling.

Uitstekende service en advies. Een garage die met je meedenkt. Telefonische responstijd, zeer kort. Geen lange wachtrijen. Tevens een zeer goede en snelle terugkoppeling omtrent de te verwachten werkzaamheden, tijdsduur en kosten. Vriendelijk personeel en goede uitleg van de gedane werkzaamheden bij ophalen van de auto. Absolute aanrader.

Excellent

Vandaag was de levering van onze nieuwe prachtige Honda E. Super goed geholpen en uitermate vriendelijke verkoper. We zijn heel tevreden met de manier van omgang (nu met corona bv.) en de bestelling en levering in het geheel. Ga vooral zo door! :-)

Wederom uitstekend geholpen!

Al het gewenste onderhoud zonder problemen uitgevoerd. Prima service. Uitstekende leenauto. Bijzonder vind ik dat als ik hen bel dat de mevrouw van de werkplaatsreceptie mij en mijn auto al kent, voordat ik mijn naam heb genoemd. De kosten van onderhoud en leenauto vallen alleszins mee.

Goede service balie enkwaliteit monteurs

Goede uitleg ,met kostenvermelding van de extra werkzaamheden die nodig waren. Goede tijdschatting van de reparatietijd. Klantvriendelijkheid van o.a. Diana. Monteurs hebben euvel goed verholpen.

Altijd perfecte service

Altijd attent, nooit moeilijke toestanden, alle opgegeven punten worden altijd uitgevoerd en vooral altijd de zeer vriendelijke en terzake-kundige medewerkster, Diana. Na een servicebeurt wordt altijd de auto netjes gewassen weer afgeleverd.

Snelle vervanging van voorlampen

Rechter voorlamp was stuk, langs de garage gereden en werd meteen vervangen (beide lampen uit voorzorg). Prima.

Prima service. Vriendelijk personeel.

Alles verliep volgens afspraak: precies op de afgesproken tijd werd de auto in behandeling genomen en netjes op tijd klaar gemeld. Ook de APK keuring verliep goed. Bij de receptie werden we vriendelijk te woord gestaan. Dus alles verder naar wens. Blij dat ik weer rij.

Deskundige en plezierige service zijn voor mij belangrijk

Bij het telefonische contact werd ik al goed geholpen. Op locatie prima service. Tarief zeer schappelijk. Ik kom er graag.

Super ontvangst en dat in garantietijd

Een probleempje met de auto in de garantietijd, snelle afspraak, goede afhandeling, aardige mensen.

Probleem airbags drukverdeler snel verholpen

Netjes en snel geholpen

Na 7(!) jaar het eerste probleempje met m'n Honda. Een defecte accu. Kan gebeuren, niet waar? Snel opgelost door de mensen van Honda De Bois Utrecht.

Prettig ontvangst. Goede afwikkeling.

Nvt

snel en goede service

Afspraak gemaakt, snel en vlot geholpen. Half uurtje gewacht en auto was weer oke.

Mijn Civic Tourer nog steeds zo goed als nieuw

Mijn Civic is vanaf het begin in onderhoud bij de Bois in Utrecht en zolang ik er nu in rijd, (inmiddels 5 jaar) heb ik nog steeds het gevoel dat ik in een nieuwe auto rijd. Zowel qua uiterlijk (ik poets hem natuurlijk wel regelmatig) als technisch (via de jaarlijkse onderhoudsbeurt bij de Bois) valt er niets op de auto aan te merken. Ik hoop dat dit nog lang zo mag duren.

Servicegerichte medewerkers met verstand van zaken

Goed geholpen tussentijds op de hoogte gehouden over extra kosten

Wordt altijd prettig geholpen

Met Diana achter de balie hebben jullie wel een kanjer in huis! Vakkundig, vriendelijk en toch zakelijk. Daarbij zijn de tarieven m.i. niet uitzonderlijk hoog. Over het gesleutel heb ik nooit klachten. By the way: Ik doe slechts bij hoge uitzondering mee met een klant tevredenheidsonderzoek; nu dus!

Auto gekocht en gisteren opgehaald.

Mooie garage

Niet meteen bij gesprek aan de balie was duidelijk wat er allemaal moest gebeuren aan de auto. een 'nabrander' was het verversen van de CVT-olie. 'Daar weet ik zelf allemaal niks van' dus doe wat er nodig is! (kost wel 140 euro extra) Opgegeven na de vraag 'of er nog bijzonderheden waren': Ja, twee dingen, een krasje op de deur en een rammelende bevestiging van de gordels aan de voor-passagierszijde. Bij wegrijden is mij gebleken dat beide zaken kennelijk niet zijn afgehandeld, en werd ook niet besproken, maar na twee-en een half uur wachten voor de gewone beurt ben ik daarom er niet op teruggekomen. volgende keer dan maar?

Alles volgens afspraak verlopen. Over de inspectiebeurt kan ik weinig zeggen omdat dat in de werkplaats uitgevoerd wordt.

Ik ben heel tevreden zoals het onderhoud is uitgevoerd en afgeleverd.

Minder tevreden was ik over mijn wachtafspraak die niet goed was ingepland. Een afspraak van een week eerder die ik had gemaakt via internet , kon niet als wachtafspraak. Hierover werd ik teruggebeld. Moest een nieuwe afspraak worden gemaakt. Het is niet zichtbaar op de site !! tijdstip, dag, erop wachten, langsbrengen , leenauto of leenfiets en bijzonderheden kun je gewoon invullen. Maar ik kan niet zien dat de wachtafspraken vol zijn. Mijn wachtafspraak (ook bevestigd per email) stond gewoon ingepland als zijnde een dagplanning, maar daar kom ik niet helemaal voor uit Almere ! Service onderhoud is verder prima uitgevoerd, zonder verdere poespas als ruitenwissers, banden, filters, etc. onnodig te vervangen . Alleen de service uitvoeren die nodig is en de auto weer gewassen. Dus daar ben ik heel blij om. Even iets anders. Ik kom normaal gesproken (gelukkig maar) 1 keer per jaar op de vestiging voor jaarlijks onderhoud of APK. Alleen nu ben ik als klant mij rot geschrokken van die grote afgrijselijke witte scheidingswand midden in de showroom. Ik begrijp dat de twee gevoerde merken gescheiden moeten blijven, maar ik vind dit niet een uitnodigende uitstraling hebben als ik heel eerlijk ben. Er zal vast een hele goede reden voor zijn, maar ik kijk hier als klant naar en denk wel dat ook deze mening misschien wel belangrijker is. Ik ben zelf ook manager geweest bij een groot reparatie bedrijf en daar kwam je een technische dienst op waarbij je alles kon overzien, die uitstraling willen de klanten ook graag. Overzicht, openheid en tonen wat je te bieden hebt. Er zijn genoeg andere methodes om een scheiding te aan te brengen welke zodanig zijn, dat er toch nog overzicht is op de rest van de showroom. Ik hoop dat jullie met mijn ervaring als klant iets kunnen.

Ouderwets goed, zoals het verwacht wordt.

Afspraak maken, langskomen en het werkt perfect.

Prettige service

Mijn ervaringen zijn tot nu toe uitstekend met Honda de Bois in Utrecht. Ze denken met je mee en zijn transparant. Goede service, en de pechhulp werkt ook prima.

perfecte service. Aardige medewerkers

IK blijf deze garage trouw want ze zijn deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk!

Landzigt 30

3454PE Utrecht

+31318581310

Over Honda de Bois Utrecht

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!