Gratis zomercheck

Correct en snel gedaan, incl. uitleg sleepoog.

Pech onderweg: snelle reparatie geregeld.

Eigenlijk geen tijd voor mijn auto, maar toch zeer snel een nieuwe band besteld en onder de auto gezet. Zeer vriendelijke medewerkers. Goede plek met tafel en fauteuils om te wachten. Gratis thee en koffie. We hadden onze eigen spelletjes mee dus de tijd ging snel.

Gedegen en efficiënt.

Op tijd geholpen, op tijd klaar en in de tussentijd ook nog geïnformeerd over de kosten.

alle lof die mogelijk is

nieuwe Jazz hybride gekocht 2020, Rogier en collega boven bijzonder klantgericht, als Rogier er niet was geweest waarschijnlijk de Jazz van 2019 gehouden, dit gelet op mijn ervaringen uit 2019 april met een vertegenwoordiger die niet meer werkzaam is in Utrecht. Rogier en collega, niet te vergeten Diana zijn zeer waardevol, mijn ervaringen van jaren (oud Insight rijder.) Ook mijn complimenten voor de verbouwing.

Vriendelijk

Werknemers waren vriendelijk Kreeg zelfs een kopje koffie en toen m'n auto klaar was, werd deze netjes voorgereden.

Hele goede service

Net met de auto voor de zomercheck geweest keurig geholpen en met een schone auto weer op pad .Hele vriendelijke medewerkers.Top.

Klantvriendelijk

Men is klantvriendelijk en het personeel is deskundig.

tevreden

Wij hebben vertrouwen bij Honda de Bois

Snelle service

Zou twee uur duren maar was in 1 uur gereed.

Niets aan toe te voegen

Prima.

Op tijd geholpen. Goede ontvangst. Goede wacht mogelijkheden.

Leuke aflevering

Een Honda Civic gekocht bij de Bois. Leuke aflevering in een mooie showroom!

Landzigt 30

3454PE Utrecht

+31318581310

Over Honda de Bois Utrecht

Dat wat u van uw auto verwacht, mag u ook van uw autodealer verlangen. Zekerheid, betrouwbaarheid en er in alle opzichten een comfortabel gevoel bij hebben. Vanaf het allereerste vrijblijvende oriëntatiegesprek tot na de laatste gereden kilometer. Al jarenlang doen we er bij Honda de Bois alles aan om u zorgeloos op weg te helpen en te houden, omdat we geloven in ons product en genieten wanneer u tevreden bent en blijft over onze prestaties. ‘Royaal in Service’ dus; daar gaan we voor. Gelukkig komen onze klanten hier elke keer voor terug!