![](/logo/99/856/856_99_location_group_logo_thumbnail.png)
Beste Hennie, Wat fijn om te zien dat je onze klantenservice als goed en duidelijk weet te benoemen, dat is waar we het voor doen :-). Bedankt voor je review en de 10! Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers
Beste Gerrit Jan, Bedankt voor het mooie complment aan onze (klanten)service, dat is waar we het voor doen! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste Peter, Heel erg bedankt voor deze 10! Fijn om te zien dat je tevreden bent :-) Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers
Beste J. Holtmann, Fijn om te zien dat je onze jaarlijkse premie-check weet te waarderen! Bedankt voor de 10, heel fijn dat je zo tevreden bent :-) Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers
Beste A. Al Gayem, Bedankt voor je review en de 10! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste Samia, Bedankt voor deze mooie woorden en de 10! Dat doet ons zeer goed :-) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste Cornelis, Goed om te zien dat je onze jaarlijkse premie-check weet te waarderen, dat is waar we het voor doen! Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers
Beste Ton, Bedankt voor deze 10, heel goed om te zien dat je nog steeds tevreden bent! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste R. Klaver, We kijken graag met onze deelnemers mee naar de best passende en voordeligste verzekering. Fijn om te zien dat je dat weet te waarderen met een 9. Bedankt :-) Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers
Beste Mieke, Wat een fijn bericht voor onze klantenservice! We doen ons best om iedereen zo goed, geduldig en vriendelijk mogelijk te woord te staan. Fijn dat je deze ervaring ook hebt gehad en hier wilde delen :-) Bedankt! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste A. Smits, Bedankt voor dit mooie compliment! We houden onze deelnemers graag op de hoogte van de nieuwe (te verwachten) premie. Goed om te zien dat je dit als prettig ervaart. Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers
Beste Normain, Fijn om te zien dat je onze communicatie als vriendelijk ervaart. Bedankt voor de 8 :-) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste S. F., Schade is altijd vervelend. Maar wat fijn om te zien dat je ondanks de schade onze klantenservice als geweldig hebt ervaren, dat is waar we het voor doen! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste Carel, Bedankt voor je compliment! Goed om te zien dat je onze berichtgeving(en) kunt waarderen en deze niet als 'te veel' beschouwt. Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste Robert, Bedankt voor dit mooie compliment en het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers
Beste Egbert Leo Biliosa, Wat fijn om terug te zien dat je bewust voor UnitedConsumers gekozen hebt. We zijn benieuwd wat hiervoor je motivatie is geweest :-) Bedankt voor je review, heel fijn om terug te zien dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste Abdeslam, Kort en krachtig :-) bedankt voor de 10! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste Diane, Bedankt voor je review en de 9! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste Howard, Bedankt voor het mooie compliment aan onze klantenservice, heel fijn om te zien dat je deze weet te waarderen met een 9! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste Alex, Zojuist hebben we telefonisch contact gehad om een en ander te verduidelijken. Zoals aangegeven ontvangen we graag de juiste communicatie om de (juiste) schadevrije jaren te kunnen laten registreren bij de verzekeraar. Zodra we dit document van je ontvangen zullen we de verzekeraar verzoeken om coulance. In afwachting van je reactie. Met vriendelijke groet, Gino UnitedConsumers
Beste Joke Louise, Wat een fijne review! Hier krijgen wij een warm hart van, bedankt voor je mooie woorden :-) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers
Beste Gj Langenkamp, Naar aanleiding van je review hebben we zojuist telefonisch contact met je opgenomen om een en ander te bespreken. Fijn dat een en ander nu duidelijker voor je is. We zijn blij dat je aangeeft tevreden te zijn met UnitedConsumers en dat je het telefoongesprek wist te waarderen :-) Met vriendelijke groet, Gino UnitedConsumers
Beste Wim, Bedankt voor je feedback. We zien in je klantdossier dat er wat onduidelijkheid was ontstaan rondom je verhuizing. Het is vervelend om te horen dat je extra informatie, zoals het meternummer, moest doorgeven tijdens dit proces. Dit soort stappen zijn soms noodzakelijk, ook al zijn ze niet altijd even makkelijk. We merkten ook dat je contact met ons opnam via twee verschillende e-mailadressen, terwijl er maar één aan je account gekoppeld is. Dit kan voor wat verwarring zorgen aan onze kant. Deze processen zijn nodig om alles goed te regelen en kunnen helaas niet vermeden worden. Het spijt ons dat je dit als vervelend hebt ervaren. Als er iets is dat we kunnen doen om het in de toekomst makkelijker voor je te maken, laat het ons dan weten. Met vriendelijke groet, Sander UnitedConsumers
Luchthavenweg 20
5657EB Eindhoven
Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.