Goede behandeling

Mijn ervaring is een goede en duidelijke behandeling van mijn verzoek om mijn verzekering te wijzigen. Bedankt hiervoor

Beste Hennie, Wat fijn om te zien dat je onze klantenservice als goed en duidelijk weet te benoemen, dat is waar we het voor doen :-). Bedankt voor je review en de 10! Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers

Telefonisch goed bereikbaar.

Heel goede ervaring met United Consumers. Geen lange wachttijden aan de telefoon en correcte behandeling.

Beste Gerrit Jan, Bedankt voor het mooie complment aan onze (klanten)service, dat is waar we het voor doen! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Goed geregeld

Voor mij de beste verzekeraar. Nooit problemen mee gehad.

Snelle en uitstekende service

Gewoon goede service en een redelijke prijs voor onze auto verzekering

Beste Peter, Heel erg bedankt voor deze 10! Fijn om te zien dat je tevreden bent :-) Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers

Prima autoverzekering met een scherpe prijs.

Jaarlijks wordt het aantal schadevrije jaren bijgehouden en de premie hierop verlaagd bij meer schadevrije jaren. Prima geregeld.

Beste J. Holtmann, Fijn om te zien dat je onze jaarlijkse premie-check weet te waarderen! Bedankt voor de 10, heel fijn dat je zo tevreden bent :-) Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers

heel goed dienst en goedkoper.

heel goed dienst en goedkoper.

Beste A. Al Gayem, Bedankt voor je review en de 10! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Zeer goede ervaring en ik raad deze verzekering aan

Zeer goede ervaring en ik raad deze verzekering aan

Beste Samia, Bedankt voor deze mooie woorden en de 10! Dat doet ons zeer goed :-) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Altijd tijdig geïnformeerd

Door de prijsvergelijkingen heb ik een goed beeld of ik blijf bij mijn huidige partij of eventueel over wil ( moet ) stappen.

Beste Cornelis, Goed om te zien dat je onze jaarlijkse premie-check weet te waarderen, dat is waar we het voor doen! Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers

Voordelig en goede service!

Gelukkig nog maar weinig tot geen schade gehad de afgelopen jaren, check regelmatig andere maatschappijen maar via United Consumers blijft het de voordeligste autoverzekering.

Beste Ton, Bedankt voor deze 10, heel goed om te zien dat je nog steeds tevreden bent! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Super goed geholpen

Ik ben heel geholpen met het zoeken naar de goedkoopste verzekering

Beste R. Klaver, We kijken graag met onze deelnemers mee naar de best passende en voordeligste verzekering. Fijn om te zien dat je dat weet te waarderen met een 9. Bedankt :-) Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers

Zeer behulpzaam voor een oud mens.

Gelukkig geen ongeval gehad. Ze zijn aan de telefoon altijd zeer vriendelijk en behulpzaam.

Beste Mieke, Wat een fijn bericht voor onze klantenservice! We doen ons best om iedereen zo goed, geduldig en vriendelijk mogelijk te woord te staan. Fijn dat je deze ervaring ook hebt gehad en hier wilde delen :-) Bedankt! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Zorgeloos verzekerd zijn

Het gemak van niet op te hoeven letten op de verschillen welke jaarlijks ontstaan bij div. maatschappijen en de alertheid van UC met het op tijd informeren van de klant maken mij een tevreden klant

Beste A. Smits, Bedankt voor dit mooie compliment! We houden onze deelnemers graag op de hoogte van de nieuwe (te verwachten) premie. Goed om te zien dat je dit als prettig ervaart. Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers

Gewoon weg super

Je wordt vriendelijk op de hoogte gehouden.

Beste Normain, Fijn om te zien dat je onze communicatie als vriendelijk ervaart. Bedankt voor de 8 :-) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

geweldig geholpen na schade. vriendelijk en efficiët.

Beste S. F., Schade is altijd vervelend. Maar wat fijn om te zien dat je ondanks de schade onze klantenservice als geweldig hebt ervaren, dat is waar we het voor doen! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

bijzonder goed

Efficiënte berichtgeving. Niet teveel mailverkeer.

Beste Carel, Bedankt voor je compliment! Goed om te zien dat je onze berichtgeving(en) kunt waarderen en deze niet als 'te veel' beschouwt. Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Prima organisatie

United consumers is zeer betrouwbaar. Je wordt altijd zeer goed geholpen. Welke verzekering je ook nodig hebt.

Beste Robert, Bedankt voor dit mooie compliment en het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Johan UnitedConsumers

Goede ervaring.

Zeer goed, Bewust hiervoor gekozen.

Beste Egbert Leo Biliosa, Wat fijn om terug te zien dat je bewust voor UnitedConsumers gekozen hebt. We zijn benieuwd wat hiervoor je motivatie is geweest :-) Bedankt voor je review, heel fijn om terug te zien dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Altijd oké

Beste Abdeslam, Kort en krachtig :-) bedankt voor de 10! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

overstap goed geregeld,je spaart ook direkt, top

Beste Diane, Bedankt voor je review en de 9! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Vlotte afhandeling van gewijzigde autoverzekering

Telefonisch de verzekering van mijn auto gewijzigd i.v.m. aanschaf andere auto. Binnen een paar minuten vakkundig geregeld en daarna permalink de wijziging ontvangen. Prima afhandeling en service!

Beste Howard, Bedankt voor het mooie compliment aan onze klantenservice, heel fijn om te zien dat je deze weet te waarderen met een 9! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Afspraak niet nagekomen

Ondanks uitleg is de beloofde korting niet toegekend!

Beste Alex, Zojuist hebben we telefonisch contact gehad om een en ander te verduidelijken. Zoals aangegeven ontvangen we graag de juiste communicatie om de (juiste) schadevrije jaren te kunnen laten registreren bij de verzekeraar. Zodra we dit document van je ontvangen zullen we de verzekeraar verzoeken om coulance. In afwachting van je reactie. Met vriendelijke groet, Gino UnitedConsumers

Rustgevend

Naast United Autoverzekering heb ik ook de Gas en Licht en mijn mobiel verzekeringen bij United Consumers afgesloten en dat bevalt uitstekend. Alles onder 1 naam: United Consumers. Daarbij 'spaar' je ieder jaar voor elke verzekering en dat resulteert na enkele jaren tot een heel leuk spaarpotje waar je niets voor hoeft te doen... Dus werkt het aan 2 kanten: duidelijke rekeningoverzichten, prima prijs/kwaliteitverhouding en een leuk spaarpotje. Dit zijn de redenen dat ik me prima voel bij United Consumers.

Beste Joke Louise, Wat een fijne review! Hier krijgen wij een warm hart van, bedankt voor je mooie woorden :-) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Nog niet zo goed

Wij hebben een schadegevallen gehad.maar kregen niks vergoed.die rechtsbijstand verkeer valt me wel tegen. Deed naar mijn mening niks.

Beste Gj Langenkamp, Naar aanleiding van je review hebben we zojuist telefonisch contact met je opgenomen om een en ander te bespreken. Fijn dat een en ander nu duidelijker voor je is. We zijn blij dat je aangeeft tevreden te zijn met UnitedConsumers en dat je het telefoongesprek wist te waarderen :-) Met vriendelijke groet, Gino UnitedConsumers

Waardeloze afwikkeling administratie

Ongelooflijk slechte reactie op mails Ik vertrek bij dit bedrijf

Beste Wim, Bedankt voor je feedback. We zien in je klantdossier dat er wat onduidelijkheid was ontstaan rondom je verhuizing. Het is vervelend om te horen dat je extra informatie, zoals het meternummer, moest doorgeven tijdens dit proces. Dit soort stappen zijn soms noodzakelijk, ook al zijn ze niet altijd even makkelijk. We merkten ook dat je contact met ons opnam via twee verschillende e-mailadressen, terwijl er maar één aan je account gekoppeld is. Dit kan voor wat verwarring zorgen aan onze kant. Deze processen zijn nodig om alles goed te regelen en kunnen helaas niet vermeden worden. Het spijt ons dat je dit als vervelend hebt ervaren. Als er iets is dat we kunnen doen om het in de toekomst makkelijker voor je te maken, laat het ons dan weten. Met vriendelijke groet, Sander UnitedConsumers

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven