Je wordt opgezocht waar je recht op hebt

Hallo, Uit ervaring is er niemand die jou opzoekt om jou geld terug te geven, sterker nog ze zoeken jou op alleen om hun te betalen. Ik heb een paar jaar geleden auto bij United Consumers verzekerd en heb geen auto meer, maar in de tijd dat mijn auto bij hen verzekerd is heb ik kortingen opgespaard wat ik helemaal niet wist. Ik sta nog bij hun ingeschreven en moeten mij uitschrijven ivm heel lang geen auto verzekerd bij hun, maar ik heb dus kortingen opgespaard en dat gaan ze mij uitbetalen. Zij vergeten jou niet en zoeken jou op ook waar jij recht op hebt. Deze maatschappij zal ik ook niet vergeten en bij nieuwe auto ga ik hen ook niet vergeten. Het gaat om verzekeringsmaatschappij United Consumers. Moge Allah United Consumers zegene, Moge Allah United Consumers leiden.

Goed geregeld

Prettig geholpen.

prima verzekering

prima verzekering voor een goede prijs , bovendien bonus uitkeringen. Goede en snelle schade afhandeling.

Ik maak al ongeveer 20 of 25 jaar gebruik van de diensten van UC naar alle tevredenheid. Zorgverzekering, autoverzekering en energie. Alles heeft me al een groot bedrag opgebracht, waar ik vaak gebruik van heb kunnen maken voor mijn oa. hobby, nieuwe laptop enz. Bedankt.

Altijd goed en duidelijk ook wanner je hulp nodig hebt.

Super goed

Een goede club unitedconsumers kan het echt aan bevelen

heel goed te vertrouwen

het oordeel van U.C. is erg betrouwbaar. Wij zelf zijn niet in staat zelf deze regelingen te volgen. dank u

Erg goed en snel geholpen in een vervelende situatie

In een vervelende situatie die niet weken kon wachten via de chat contact gezocht met de klantenservice. Ik kreeg razendsnel antwoord en de situatie werd heel snel opgelost. Heel fijn dat je als klant gewoon met een mens praat, die zich betrokken voelt bij de klantvraag en zijn/haar best doet om je echt te helpen. Een hele grote verademing t.o.v. hoe het tegenwoordig bijna overal gaat met van die bloedirritante en oliedomme chatbots en kansloze kastje-muur websites.

Heel blij dat ik bij UC zit!

Duidelijk overzichtelijke applicatie, als ze een voordeligere maatschappij hebben gevonden, krijg je daar een mail over en kun je alles naast elkaar leggen, maar UC heeft alles al uitgezocht. Daarnaast heeft mijn spaarpotje al ruim €3000,- opgeleverd dat ik kon laten uitbetalen of er iets voor kon kopen in een webshop. Daarnaast was het spaarbedrag zeer welkom in tijden waarin ik financieel gered moest worden. Kortom alleen maar +punten!

Geen problemen gekend

Goed is goed..

Totaal ontzorgd

Nog geen schade gehad maar in voortraject word je goed en duidelijk op de hoogte gehouden. Ook prettig om te weten dat ze premiecheck uitvoeren en de keuze heb om te switchen tussen verschillende verzekeraars.

Ik bel nu al 2 dagen het is erg druk, hoe krijg ik U aan de lijn als ik onderweg ben!!!!!

Ik bel nual 2 dagen het is erg druk word er gezegt, hoe krijg ik U aan de lijn als ik onderweg ben ???? !!!!!

Altijd goed

prima hulp bij e afhandeling van mijn probleem.Bij

Bij de overzetting van mijn auto van All RISK NAAR Wa plus werd \ ik begripvol en prima geholpen door een medewerkster van Consumers United.

Topservice en altijd de goedkoopste!

Ik heb er verder geen omkijken naar en bij elke verlenging van de polis wordt weer gekeken of mijn polis nog wel de voordeligste is in mijn situatie.

Zeer goede communicatie! Open en transparant!

Mijn korting wordt zelfs groter omdat ik meer schade vrije jaren toegekend krijg dan ik was vergeten op te geven!

Ieder jaar kijken ze weer of mijn autoverzekering goedkoper kan , en je spaart ook nog eens Geweldig tevreden

Altijd de beste keuze

Ik maak al een aantal jaren gebruik van de autoverzekering van UC. Tot op heden heb ik zeker geen klagen. Altijd een goede prijs, danwel een vergelijkbaar alternatief. Snelle en efficiënte afhandeling van bv wijzigingen etc. Gewoon een aanrader, wat mij betreft

Super UC snelle service

Lekker bij elkaar gespaart voor de vakantie

helemaal goed

Jullie komen je afspraken altijd na. United Consumers heeft me al veel geld bespaard. Hartelijk bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Peter Merks

Goede verzekering voor een goede prijs

Nieuwe auto aangeschaft en die bleek lastiger te verzekeren dan ik dacht, tot ik bij UnitedConsumers aanklopte. Het was snel, goed en goedkoop geregeld.

Supper fijn en snel op de rekening.

Mooi centje achter de hand ,opnemen wanneer je zelf wilt.

Veel goed

Ben super blij hier mee.

alles goed geregeld

wij zijn tevreden