Ik heb geen contact of zorg of iets dergelijks nodig gehad.

kort maar krachtig

goede verzekering

ik zou iedereen aanraden om hier te verzekeren een hele goede service en goedkoop

handig en besparend

De jaarlijkse premievergelijking is een service die erg goed uitkomt. Door allerlei beslommeringen in het jaar ga ik makkelijk voorbij aan de afloop van mijn huidige verzekering, dat daaraan de premievergelijking gekoppeld is door U.C. is een voordeel. Wat mij betreft maak ik voorlopig nog gebruik van UC en de diensten.

Gemak dient de mens!

Gunstig tarief en de regelmatige check, of het tarief nog passend is, is een prettige bijkomstigheid en scheelt jezelf het uit/opzoeken hiervan!

Heerlijk bedrijf

Accuraat

Voor deze verplichting voel ik niets!

Goede autoverzekering voor een mooie lage prijs

Vorig jaar door gunstige aanbieding bij aangesloten.

Door aanbieding vorig jaar, gunstige autoverzekering af kunnen sluiten. Enige minpuntje dat je de korting iedere maand zelf moet activeren voor teruggave, dat kan natuurlijk ook anders of hoopt U.C. dat mensen dat niet declareren? Verder tevreden over deze bemiddelaar al heb ik niets te claimen gehad dit afgelopen jaar, dus geen idee hoe U.C. in de afhandeling van schades is.

snel geregeld

Snel een auto kunnen verzekeren. Enige punt maar dat is bijna overal: de (ongeveer 10 minuten) wachttijd voordat je iemand aan de telefoon krijgt.

Vlotte afhandeling

Positief

Fijne behandeling

Prima goedkope verzekering

Makkelijk en voordelig

Makkelijk af te sluiten en voordelig voor mijn elektrische auto

Gelukkig niet nodig gehad, vraagtekens bij selectie

Heb mijn verzekering via UC omdat zij stellen jaarlijks de voor mijn situatie beste te selecteren. Begin daar na 4 jaar wel aan te twijfelen. Is steeds dezelfde verzekeraar de beste? Ook nooit andere opties voorgelegd gekregen of vanwege wat dit steeds de beste aanbieder is. Dat brengt mij nu dus wel aan het twijfelen of ik dit zal continueren. Wellicht ook eens mijn licht opsteken bij bijvoorbeeld indipender oid. Als het klopt wat UC doet komt mijn huidige verzekeraar ook daar bovendrijven en blijf ik bij UC. Moest hieronder bij aanbevelen ja of nee aangeven. Heb ja gekozen maar zoals je kunt lezen twijfel ik.

goede service voor een leuke prijs

begonnen met de benzine was een succes nu telefoon ziektekosten autoverzekering telefoon dit alles tegen een leuke premie en je spaart nog ook

Slechte communicatie

Slecht geïnformeerd helaas

Prima service en prijs

De verzekeringen van United consumers zijn goed en laag in prijs.

alles prima geregeld

Geen dure en wel een goede verzekering.

vriendelijke mensen. procedures blokkeren de flexibiliteit

meerdere keren gebeld en polis nog steeds niet in orde.

goede informatie. prima prijsstelling

x

Onbeantwoorde vraag

UC heeft mij 2 maal offertes gestuurd, zelfs nadat! ik al factuur had ontvangen van de geaccepteerde aanvraag voor een andere auto. Ik geef dat aan en vraag naar oorzaak, maar er komt geen reactie. Daar heb ik dan wat moeite mee……..

klantvriendelijk, service gericht!

bijzonder goed!

Twee schadegevallen auto (buiten mijn schuld) fijn afgehandeld. uld)

Zie bovenstaande.

het is een goede verzekering

het is een goede autoverzekering die zeker niet duur is en de service is goed.

snel verzekerd

Nadat ik ruim twee jaar een privat lease auto gehad heb, kreeg ik de kans om dezelfde auto privé over te nemen. Na contact met de verzekeraar werd mijn opgebouwde no claim van twee jaar geleden zonder problemen overgenomen.

Verzekering op maat van de klant

United Consumers denkt goed met de klant mee. Komt met concrete voorstellen en handelt alles perfect af. Communicatie met de klantenservice gaat super. Bedankt !

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven