Ik heb nog geen aanrijding of iets dergelijks gehad, kan daar dus niets over zeggen.

Ik ben geholpen zoals ieder graag geholpen wil worden wat je tegenwoordig niet altijd meer vanzelfsprekend is (helaas) Top van dienst geweest

Kwaliteit

Er reed iemand, nadat ik stevig moest remmen, op mijn achterbumper. De schade daardoor ontstaan is op zeer correcte wijze opgelost. Ik ben zeer blij dat het zo prima is afgehandeld

Goede prijs.

heel tevreden

Nog niet nodig gehad dus geen ervaring

UC ontzorgt

UC IS prima. Het spaart lekker aan. Goede klantenservice.

Gelukkig nog niet nodig gehad maar de communicatie is goed dat geeft rust !

Fijne organisatie heb ook onze zorgpolis en tankkaart hier bij geregeld. Gelijk melding bij elke handeling die ik doe . Ofwel ze zitten er bovenop! Toppertje..

Autoverzekering

Alles wordt snel en accuraat geregeld (Alles van Consumers)

Ze zorgen ieder jaar netjes voor de beste en goedkoopste verzekering zodat je niet teveel betaald!

Top het meedenken en handelen

Fantastisch dat er wordt meegedacht en zo het beste voor de klanten wordt bereikt. Super.

Geen ervaring

Mijn ervaring is dat ik nog geen ervaring heb, nog geen schade bij iemand aangebracht dus ik kan niet zeggen hoe snel de afhandeling plaatsvind

Je zit altijd actueel bij UC

Ook hier heb ik wijzig woorden voor nodig, probleemloos!

Wel zelf blijven opletten. Word lid.

Nadat ik zelf het initiatief nam om de autoverzekering eens onder de loep te nemen... contact gezocht met UC. (Ik ben al jaren lid van de club dus ik wist de weg wel te vinden binnen de organisatie. Is niet moeilijk overigens. Er is altijd wel een echte medewerker te vinden.) Zij hebben met mij mee gekeken en samen kwamen we eruit. En zo hadden we in circa 10 minuten een mooie besparing op mijn autoverzekering gerealiseerd. Ik begrijp niet waarom er nog zoveel mensen géén lid zijn van United Consumers.

Nog niet nodig gehad.

Ik vind het zeer vervelend dat ik na vijftig jaar schadevrij rijden toch maar een beperkt aantal no-claimkorting krijg. Dit is voor een verzekeraar toch eenvoudig na te gaan.

Heel goed ik raad het iedereen aan

Prima geen comentaar. Het is prima zo

Ervaring is goed

prima tot nu toe

nog geen ervaring

Bij UC ga je zonder zorgen op weg

Gelukkig hebben wij weinig ervaring in verband met schade maar toen wij wel een keer beroep moesten doen zijn wij geweldig geholpen. Ook wat betreft verzekering kient UC de beste polis met de laagste premie uit. Altijd doen!

Ben heel tevreden dat ik bij United consumers ik zeg super blij, dankjewel

gerust gevoel en goed geregeld!

Met de zekerheid van een goede verzekering op weg. Nooit teveel betalen maar wel perfecte hulp als het nodig is

uitstekend contact en informatie

Prima en correcte inlichting verkregen en deskundig te woord gestaan.

ik heb mijn verzekering nog niet nodig gehad, het geeft een goed gevoel dat het goed geregeld is.

united consumers heeft mij altijd bevredigende antwoorden op mijn vragen gegeven.

Fantastisch uitstekende service

Al jarenlang prima alles geregeld .

GOED

Mijn ervaring met U C is goed!!

super service

kan altyd bellen voor steun en advies wordt altijd correct geholpen

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven