top geregeld

alles wordt geregeld . totaal geen zorgen.

Een zeer betrouwbare organisatie

Alles klopt, klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, je krijgt een goed advies, daarnaast wordt gekeken samen met jou of er een aanpassing nodig is. Chapeau!

Telefonisch altijd bereikbaar goede informatie en duidelijk Kan het iedereen aanraden

Goed en degelijk. Je krijgt er nog korting bij ook.

Ben begonnen met stroom en gas. En ziekenfonds. Toen mijn auto verzekering. En nu bekijken of het nuttig is voor tanken en telefoon. Beveel united consumers aan bij iedereen.

Gewoon goed

Geen Commentaar.

zonder problemen tot nu toe

Ik blijf bij UC verzekerd in 2024

Premie is prima.

Ik heb nog geen aanrijding o.i.d. gehad, zodat ik de verzekering niet kan beoordelen

in een woord geweldig

Heel makkelijk als ze voor je berekenen of je de beste verzekering hebt.

Prima verzekering,, geweldige service

Ieder jaar weer weet ik me verzekerd van de beste verzekering tegen de gunstigste premie dankzij de premie check van UC!

Heb geen probleem gehad, gelukkig.

Heb geen ervaring die de moeite waard zijn om op te schrijven

topverzekering

Ik ben zeer tevreden met mijn UC auto-verzekering.. Iederjaar ontvang ik buiten de gunstige maandpremie, ook nog een extra korting. !! Geweldig. Aanbevelingswaardig !!!

Mijn verzekering die ik eerst had was 3x zo duur

Ik zat bij iak voor Philips personeel en was overtuigd dat ik een goedkope verzekering had. Niet dus.

Geweldig zonder poespas.

Altijd de goedkoopste verzekering, zonder iets te hoeven doen.

Zeer goede ervaring, goede service.

Eerlijk

Wordt jaarlijks op de hoogte gehouden voor een duidelijk en gedegen verzekering.

Ze hebben het prima voor elkaar niks dan lof

Nooit problemen service is perfect

Alles altijd Klip en klaar

Altijd correct en up to date

Zit er al jaren bij zijn super goed en goedkoop Gewoon weer 20,00 minder betalen fot jaar.... En 70,00 spaargeld tegoed Echt werelds zo een bedrijf

Ze zijn er om U zo goed mogelijk te helpen

Mijn autoverzekering wordt ieder jaar aangepast ivm de voordeligste premie die je moet betalen ze doen hun huiswerk goed toppie

altijd voor ons bezich

een goede site

Goed bereikbaar en klantvriendelijk.

Prima verzekering

Ik heb een prima ervaring hier mee

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven