Al 14 ? Jaar tevreden.

In goede en slechte tijden "eventuele schade" altijd tevreden. Uploaden van kosten, cq. documenten, is nog een probleem, maar schuld van mijn leeftijd en niet van United Consumers.

Altijd duidelijk uitgelegd.

Zonder te vragen nieuwe betere, goedkopere aanbieding gekregen. Top UC!!

Uitstekende service van zowel prive auto en bedrijfsbus verzekering die ik al jaren lang heb lopen

Altijd super vriendelijk

Ik ben al 1,5 jaar bij Unitedconsumers heb er nog geen dag spijt van top ga zo door

goede regeling

je hoeft er niets voor te doen en toch spaar je onbewust een leuk bedrag bij elkaar bij United Consumer indien je een aantal verzekeringen hebt lopen bij hun, tegen schappelijke prijzen

Dit is geen sparen, maar besparen!!!

Zondermeer positief. Enige puntje is dat het vrij lang duurt voordat je tegoed op je bankrekening wordt overgemaakt.

United consumers, doet wat ze zeggen,

Tot op heden zijn wij zeer tevreden,

GOED VERZEKERD BIJ UNITEDCONSUMERS EN GOED GEHOLPEN

GEEN KLACHTEN

Prima alles geregeld i.v.m. Mijn schadegeval

Alles prima em vlot geregeld

Zijn altijd bereid je te helpen. Niks mis mee.

Alle jaren klasse service

Nogmaals klasse. Duidelijke voorwaarden, geen verborgen- of onduidelijkheden

Fijn dat u even laat weten dat mijn no-claim-korting weer gestegen is!

No-claim-korting is weer gestegen! Fijn om te weten!

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Gelukkig weinig aanspraak hoeven maken op mijn verzekering

Behulpzaam en accuraat

Altijd snel bereikbaar en behulpzaam Nog nooit een teleurstellende ervaring gehad

alls verloopt goed

prima verzekering alles loop op rolletjse

United Consumers denkt met de klant mee om zo voordelig mogelijk verzekerd te zijn.

Goede verzekering

Vlot geregeld via United consumers Zeer tevreden

Goede geregeld

Vriendelijke personeel Snel reactie op vragen of verzoeken Positief zoekend naar mogelijkheden Top

Tevreden

We zijn heel tevreden En zouden t iedereen aan bevelen

Ik ben zeer tevreden over de correcte werkwijze van uw bedrijf.

Elk jaar een vergelijking van de autopremies. Altijd een snelle afwikkeling en nog een jaarlijkse korting.

Altijd goed op de hoogte gehouden

Als wat mis gaat wordt ik uitstekend geholpen zonder problemen

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

werkt goed

werkt goed