goede service en prijs

Bij calamiteiten wordt je goed geholpen

van 15 naar 13 schade vrije jaren door overgaan naar UC.

Ik ben vorig jaar over gegaan van Allianz naar United Consumers. Op moment van overgaan naar UC had ik bij Allianz 15 schade vrije jaren, bijna 16 jaar . Door de overgang naar United Consumers is dit nu nog maar 13 jaar, Meerdere keren heb ik gebeld en gemaild, ik heb meerdere bewijzen aangeleverd, een polis van Allianz waarop staat dat op dat moment mijn schade vrije jaren 15 jaar is, printscreens van chats met Allianz medewerkers die 15 jaar bevestigen en overzichten van Allianz, etc.). Allemaal bewijzen die aantonen dat ik 15 jaar (bijna 16) schade vrije jaren had op moment van overgaan, maar UC blijft deze op 13 jaar zetten en wijzen naar de vorige verzekeraar en Roydata. Ik heb spijt dat ik ben overgestapt, de overgang van Allianz naar UC het heeft mij twee (of drie) schade vrije jaren gekost, heel veel tijd en een hoop irritatie opgeleverd.

Verschillende verzekeringen prima geregeld via UC

Ooit zorgverzekeringen gehad en momenteel onze beide auto verzekeringen en telefoonabonnementen. Prima geregeld, leuk geprijsd en mooie korting. Jaarlijks een update van de beste prijs.

er wordt meegedacht

na een mail over premiecheck , een adviesgesprek aangevraagd. Bleek mijn premie bijna de helft goedkoper te kunnen! ik ben heel dankbaar voor het meedenken.

Altijd prettig geregeld en voordelig.

Al mijn verzekeringen en ziekenfonds goed geregeld met korting. En dat levert een leuk spaarpotje op.

Heel duidelijk en je wordt heel goed op de hoogte gehouden Super

prima informatie

de aanbeveling en de overstap van de autoverzekering en de afwikkeling zijn uitstekend geregeld

Prima!

Perfect vrrzorgd. Goede en heldere communicatie per mail en post. Gunstige concurrerende tarieven. Klasse!

snel en goed verzekerd

gelukkig altijd schadevrij gereden

Ik heb schadevrij gereden

Ik heb schadevrij gereden, dus ik weet niet als ik schade had gereden wat er dan was gebeurd , hoe het geregeld zou zijn

Auto schade

Tijdens inparkeren schade veroorzaakt aan eigen portier,moest helaas vernieuwd worden. Schade is snel en zonder problemen hersteld bij erkend schadebedrijf Die alles met de verzekering regelde. United Consumers is aan te raden voor uw autoverzekering .

Een nuttige organisatie

Wat mij zeer bevalt is de kennis op die gebieden die ik afneem.

klant vriendelijk

zeer goed

Tot nu toe hele positieve ervaring.

Ben pas recent overgestapt, maar de communicatie verloopt goed.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden

Omdat ik (gelukkig) nog geen schadegeval heb gehad, kan ik niet oordelen over de dienstverlening van de vezekeraar ingeval ik er wél aanspraak op had moeten maken.

veilig en voordelig

veilig en voordelig verzekerd

zo goed allemaal

Al jaren klant

prima geregeld

Mijn ervaring is dat wij bij United Consumers prima verzekerd zijn. Bij een schade word alles goed geregeld en ook over de jaarlijkse premie-check zijn wij erg tevreden.

Goede service en ze denken met je mee Top!

Schade was erg genoeg, gelukkig een soepele afwikkeling en geen gedoe.

alles prima afgehandeld super.

alles wat betrekking heeft tot mijn polis wordt netjes en positief afgehandeld. zelf de bonussen worden netjes per mail vermeld, en ook geboekt, top.

Goed en snel geregeld!

ben erg tevreden

Ik ben erg tevreden

United consumers doet het uitstekend voor mij en nog voordelig erbij

Nog nooit een betere gevonden.

Zolang ik klant ben via United Consumers Autoverzekering uitsluitend positieve resultaten gehad. Zij zoeken de beste prijs en ik profiteer daar van.

Makkelijk, goedkoop, spaarpotje

zie boven