achterover leunen en alles wordt uitstekend geregeld

United Consumers, doen wat ze beloven en nemen alles uit handen. Top!

Top service en een zeer attente klantenservice

Voordelig en een zeer goede klantenservice!! Een echte aanrader

100% tevreden

Tevreden.

Wel een paar keer een nieuwe offerte ontvangen,daar was dus enig misverstand over. Maar voor de rest ben ik tevreden .Ik zou wel meer verzekeringen via jullie laten lopen.Helaas is de keuze mogelijkheid hiervoor niet wat ik zoek. Ik ben zeer tevreden over Vodafone, Ziggo, Essent, ONVZ, dus ik zie vooralsnog nog geen reden over te stappen. Met vriendelijke groet Cor De Kinder.

Altijd goed geregeld zonder problemen

Fijne begeleiding met de keuze van mijn verzekering

Top United Consumers

oplettend en eerlijk

te weiniig noclaim opgegeven en hersteld door jullie ! dat is eerlijk zaken doen ...TOP

Ik ben erg trots

Alles wordt goed geregeld.

Al ben ik nog maar klant , u geeft mij al snel het vertrouwen in uw eerlijke actie .

Als nieuwe klant moet je naast al die vermoeibare gegevens , ook het aantal schadevrije jaren opgeven . Het blijkt dat ik het aantal jaren te weinig heb opgegeven , hetgeen bij onderzoek van UnitedConsumers bleek [ tegenwoordig moet schijnbaar alles gecontroleerd worden .}

bijzonder goed

Duidelijk rustige uitleg en heel kundig nog bedankt daarvoor.

Prettig dat elk jaar een premie-check gedaan word

Elk jaar premie-check heeft mij voordeel en een goede autoverzekering opgeleverd

heb gelukkig de verzekering niet nodig gehad !

heb gelukkig de verzekering niet nodig gehad !

Een goede en snelle service

Goede information en snelle afhandeling

Actieve en betrouwbare verzekering

Krijg optijd de nodige informatie

Heel goede ervaring met UnitedConsumers

Al geruime tijd ben ik heel tevreden over de werkwijze en behandeling van UnitedConsumers. Ga zo door!!!!!!!!!

tot nu toe zeer tevreden

heb er verder geen omkijken na, dat doen jullie. RESPECT

De service is goed en bij schade een goede afwikkeling

jn goedkoopullie service is goed e

Ben zeer tevreden met myn autoverzekering

Onduidelijk

Fijn dat mijn verzekering is gecheckt. Maarre wat is bekeken?? Dekking, wat is het en wat wordt het. Niet zichtbaar Prijs, wat is het nu en wat wordt het. Niet zichtbaar. Zo is de info nietveel zeggend.

goed!

ik steeds een antwoord op mijn vragen.

Altijd perfecte informatie.

Ik ontvang bij mijn verzekeringen altijd op tijd de juiste informatie.

Wordt goed en snel geholpen als er iets is en je kunt leuk sparen. Fijne verzekeringsmaatschappij.

Altijd keurig geholpen.

Geen minpunten.

Goed vertouw

Goede transparante vergelijkingen

Gewoon een goeie verzekering

Geen gezeur steeds duidelijk al jaren lang

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven