ik ben zeer tevreden met United Consumers

krijg steeds de nieuwste update en snel antwoord op mijn vraag

Heb gelukkig de verzekering nog niet nodig gehad, maar ieder jaar een prijscheck vind ik prima

Geen zorg, top geregeld!

Nel zonder veel gezeur!

Erg fijn dat premie en dekking gecontroleerd worden

zie omschrijving hieronder.

zeer goed ben heel tevreden,mijn vragen zijn zijn netjes beantwoord!

Een zeer goede auto verzekering, alles perfect geregeld en zeer goede service.

In al die jaren die ik bij United Consumers Autoverzekering ben verzekerd tegen een zeer scherpe premie, heb ik 1 schade buiten mijn schuld gehad, die schade hebben ze voor mij naar volle tevredenheid afgehandeld, ja ik beveel United Consumers bij iedereen aan.

Goede voorlichting

Wordt steeds goed voorgelicht

Goede en duidelijke communicatie

Super geregeld en snel geregeld

Alles wordt netjes en snel geregeld. Wordt vriendelijk te woord gestaan en goed uitgezocht.

Alles prima geregeld.

Prima, duidelijk en komen afspraken na.

Bij overstap naar United consumers digitale ondersteuning en bij verkeerde invoering van mijn gegevens was het eenvoudig om het aan te passen.

Supertevreden

Ik ben al zeker 25 jaar aangesloten bij U C. Aanvankelijk alleen “goedkoper tanken” maar de dienst is inmiddels flink uitgebreid waarvan ik graag en met veel tevredenheid gebruik van maak!

Goede service en een goede prijs

Goede service en een goede prijs

goed geholpen

Naar mijn gevoel altijd de beste verzekering geboden

Het is bijzonder dat U uit zoekt voor de premie van de auto,hartelijk dank

Het is bijzonder dat U uit zoekt voor de premie van de auto, hartelijk dank

Picobello

Goed geregeld.

Altijd prima geholpen.

Geen omkijken naar

Echt fantastisch dat UC elk jaar je premie bekijkt. Het scheelt elke keer weer een paar euro.

vertrouwd en goed geregeld

alles in goede handen.

Goed geregeld

Snelle en betrouwbare service

Telefonisch zijn mijn vragen goed en duidelijk beantwoord.

Zijn uitstekend

Is uitstekend

Gewoon goed

Gewoon goed heb ze nog niet nodig gehad maar ik denk dat als het nodig is ik me geen zorgen hoef te maken

Goede bereikbaarheid en communicatie

Ze houden goed in de gaten wat de klantenvoordeeltjes zijn door vergelijken van aanbieders

gewoon een goede verzekering waar je geen omkijken naar hebt

Gelukkig nog geen beroep hoeven doen op mijn verzekering. Maar mocht het toch een keer nodig zijn, dan ben ik bij United Consumers aan het juiste adres.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven