Ben erg tevreden over UnitedConsumers, goede communicatie en service.

Ik heb al vele jaren schadevrij gereden en hoop dat ook nog veel jaren te doen, heb dus weinig of geen ervaring met afhandeling van schade, maar het papierwerk bij jullie is altijd in orde

nooit geen klachten alles word netjes geregeld

super goed

je heb geen problemen

Goedkoop en goed verzekerd.

Geen omkijken naar, altijd netjes per maand een vast bedrag. En men controleert elk jaar waar ik mijn auto het voordeligst kan verzekeren.

Goed en goedkoop

Prima verzekering en altijd verzekerd van de laagste prijs.

Kan volgens mij niet beter

Ben zeer te vrede.

De enige verzekering die met je meedenkt! Zou ook goeie slogan zijn...

Goede service, goede producten en duidelijke omschrijvingen van wat je hebt en wat je krijgt.

united is voormij een prima maatschappij

ze zijn zeergoed bereikbaar, ze zijn duidelijk ze zijn vriendelijk en denken mee aan zaken die ik niet bedacht krijg. voorheen had ik ook de energie daar maar nu helaas even elders. prima organisatie als je het mij vraagt

prima geregeld

een keer geregeld en daarna elk jaar een sjekkie of het nog wel de goedkoopste en de beste is. Prima toch!!

Geweldig!!!

Alleen maar positief.

geen gebruik maar weten dat het daar is

geen gebruik maar weten dat het daar is

Uitstekend!

Altijd goed geholpen en uistekende service gekregen! Zeer aan te raden.

Goed verzekerd, goede informatie, geen problemen bij schade.

Prijs is goed, geen problemen bij schade.

Altijd snelle en uitstekende service

Wij zijn altijd snel en keurig te woord gestaan wanneer wij ergens over bellen. Ook zeer tevreden de afhandeling.

Er is een duidelijke communicatie en jullie werken zeer kwalitatief.

Erg goed

Tot nu toe probleemloos

Makkelijk

Makkelijk sparen

leuke manier van sparen zo!!

Ik ben zeer tevreden met jullie.

Geweldig deze verzekering geen omkijken naar !!

Als u panne heeft even Unitedconsumers bellen en ze regelen alles !!echt top ! Ze zoeken ook altijd naar de voordeligste verzekering ,het verschil gaat in onze spaarpot vorig jaar een Aifryer van gekocht

Reageren alert indien aflopende verzekering goedkoper kan!

Onze autoverzekering loopt af per 1-8-2023 en kregen bericht van United Consumers dat we over konden stappen na vergelijking van de polissen. Bespaarde ons 171 euro. Dus zeer tevreden met deze service.

Ik ben heel tevreden met mijn verzekering

Het is fijn dat de verzekering elk jaar wat voordeliger wordt. Ik heb tot nog toe geen schade gemaakt en dat merk je na een aantal jaren.

word prima geholppen

Mocht ik een probleem hebben Unitedconsumers staat mij altijd prima te woord

Uitstekende support

Heb autoverzekering, die jaarlijks doorloopt. Kreeg nu een mail dat het goedkoper kon met dezelfde voorwaarden. Terugbelverzoek gedaan en keurig gebeld. Heb nu dankzij UC een lagere premie!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven