Prima, voordelig en overzichtelijke berichten

Duidelijke taal. Heb nu een jaar een wa verzekering. Er wordt automatisch een check gedaan of je goedkoper elders terecht kan. Tot nu toe erg tevreden.

Blij met de info die ik ontvang.

Wordt via UC goed op de hoogte gehouden elk jaar hoe er het voorstaat met mijn verzekering.

UC zoekt altijd de goedkoopste verzekering voor mij. Vind ik een goede instelling. Plus je bouwt een spaartegoed op. Is mooi

Top!!

Ik val in herhaling : ben al járen klant bij UC en dat bevalt nog steeds prima.

prima service!

de goedkoopste autoverzekering en de service is ook prima!

Krijg een mail met jaarlijkse premiecheck autoverzekering

Kan via de mail een telefonisch adviesgesprek aanvragen. Doe ik en precies op het juiste tijdstip wordt ik gebeld. Mij wordt gevraagd waarom ik bel. Nee zeg ik, ik bel niet ik wordt gebeld. Oh, ik zie het, maar er is niemand van autoverzekeringen beschikbaar. Kunt u over een halfuur terugbellen? De stoom komt uit mijn oren bij zoveel klantonvriendlijkheid en arrogantie.

Alles is gewoon goed geregeld

Goede ervaring

De jaarlijkse premie check vind ik erg netjes en we worden altijd goed geholpen en te woord gestaan.

zeer goed

zeer tevreden

Top, alles wordt voor mij geregeld.

Ieder jaar weer vind Ik de service goed.

Er wordt altijd kwaliteit geleverd door UC tegen betaalbare prijs

Zie hierboven. UC levert het allerbestevoor de klant.

Een echt persoon aan de telefoon die al je vragen beantwoord.

Duidelijk

Ik weet niet hoe alles zal verlopen bij schade. Bij het afsluiten heb ik echter een negatieve ervaring, nl. mijn oude verzekeringsmaatschappij werd overgenomen( now go) .Hierin had ik een no claim garantie. Deze heeft Allianz niet kunnen of willen overnemen ,waardoor ik na 40 jaar voor een onbeduidende schade heel veel no claim ben kwijtgeraakt. Ik heb nu geen inzicht in de opgebouwde no claim garantie. Is het 15,16,of17 jaar, wat eigenlijk 40 jaar zou moeten zijn. Graag een reactie Gr. Jo

Zorgeloos gemak

Hoef zelf hier niet over na te denken, attent,alert en gewoon goed en vooral makkelijker , we moeten al aan zoveel zaken denken.

Mijn ervaring in een zin is goed.

Ik heb geen problemen gehad afgelopen jaar.

Goed en niet te duur.

Al vele jaren mijn autoverzekering bij jullie naar volle tevredenheid.

Alles oke. Geen probleem. Top.

Heb geen melding. Alles oke. En tevreden met alles bij U.C. fijn weekend.

super verzekerd

Altijd bereikbaar en fijne verzekering

Weinig te vertellen alles klopt

Prima geholpen

Men is Allert op lagere premies prima

Zeer tevreden.

Ik rij nog steeds schade vrij, zolang ik mijn verzekering bij UC heb zijn de aanbiedingen steeds zeer aantrekkelijk. Ook door de kortingen.

goed geholpen

ja ben zeer tevreden met jullie

Prima serviceverlening

Jaarlijkse update of mijn premie nog oké is. Korting bijgeschreven op mijn account van United Consumers. Ik ben blij!

Heel erg goed

Als er iets is, wordt er goed gereageerd en afgehandeld

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven