Altijd zo duidelijk en makkelijk bereikbaar

Heb na al die jaren nooit een vraag gehad omdat iets niet duidelijk was. De vragen die ik had werden altijd direct beantwoord. De bereikbaarheid is een verademing in vergelijking met heel veel andere maatschappijen.

Niemand is volmaakt, qua "verzekering" wordt deze regel door United Consumers gelogenstraft.t

Bereikbaar, adequaat, vlot, vriendelijk, geduldig, ter zake kundig.

Heel veel, ervaring opgedaan

Geen probleem nooit

Geen probleem nooit

Fijne goedkope autoverzekering en top service

Prima.

Nooit problemen. Duidelijke communicatie.

Zeer tevredenheid

Ik ben blij dat ik bij UnitedConsumers zit, alles is overzichtelijk en je krijgt nog geld terug ook.

Snel en goed geholpen

Erg goed en deskundig

Is zeer goed.

Alles goed geregeld geen klachten.

Super vriendelijke mensen en goeie afhandeling van schade!

Nadat ik, door mijn schuld, een aanrijding had gehad werd ik heel goed geholpen en de schade van de tegenpartij was snel geregeld. Niets dan lof voor de medewerkers!

Je wordt altijd op de hoogte gehouden

Direct bereikbaar. Prima communicatie En je bouwt nog eens een leuk spaarpotje op

Duidelijk

Prima service altijd bereikbaar

They do the work, so I don't have to

United Consumers does a great job at comparing different insurers and handling all the administrative pain so I can continue on with my life. It was a pleasure to get an email saying that I saved compared to last year, that my premium is going down, and that I shouldn't change insurers because I already have the best rate.

alleen maar goede ervaring

Indien er contact was ergens over werd netjes en duidelijk te woord gestaan. En er verandering nodig was altijd vanuit de klantvoordeel werd er gehandeld i Ik hoop nog jaren een tevreden te kunnen klant te zijn

Goede evaluatie

Betrouwbaar en geloofwaardig onderxoek

Prima deal.

Tevreden met deze verzekering.

Ik ben al jaren klant bij united Cosumers

Je wordt vrij snel altijd te woord gestaan dus niet lang wachten

Heel blij mee

Ben blij met de verzekering

Prima geregeld

Unitedconsumers zoekt alles prima uit. Dus vele dingen bij Unitedconsumers ondergebracht.

Ik ben zeer tevreden met United Consumers.

Ik heb een paar keer een akkevietje gehad met mijn auto en dat is Uitstekend opgelost.Daarom ben ik zeer tevreden met United Consumers.

Goede service en lage kosten

Goede service en lage kosten

Tevreden

Alleen maar tevredenheid.

Perfecte service.

Ik raad heel graag iedereen aan om deze verzekeringen van United Consumers te nemen.

Adequate behandeling

Spaarpotje

Ten eerste ben ik tevreden met mijn verzekering bij United Consumers en een leuke bijkomstigheid is het 'spaarpotje". Aangezien ik meerdere verzekeringen heb lopen loopt de spaarpotjes leuk op. Kwaliteit en prijs is prima in balans!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven