Perfecte verzekering

Überhaupt goede ervaring met Unitedconsumers

Ben tevreden!

Mijn BMW is ondanks zijn leeftijd goed verzekerd en dat is lang niet altijd het geval bij andere verzekeraars!

Goed,weinig omkijken naar.

Nvt

Goede service en medewerkers goed bereikbaar per telefoon.

Prima autoverzekering

Er wordt echt moeite gedaan om alles goed te regelen.

Ben heel tevreden

Buitengewoon goed

Super tevreden

Fijn dat je korting krijgt als je te horen krijgt dat je geen SChade hebt gereden

Tevreden hoe jullie dit aanpakken en communiceren naar de klant toe wat betreft de premie van de autoverzekering.

uitstekend

zeer attent en 'verzorgend'

duidelijkheid

goede informatie

Heel attent van UN om voor mij te kijken of ik goedkoper uit ben bij andere autoverzekeringsmaatschi

Zonder zelf daarop te kijken door UN voor mij geregeld.

Goed en correct

Idem

Zorgeloos verzekerd.

Het is fijn dat UC ieder jaar een premie check doet zodat ik altjd tegen de scherpste prijs goed verzekerd de weg op ga.

erg goed

correct en tijdig zeer goede info

goede service

fijne service telefonisch contact zeer goed fijne mensen

United consumers super goed met alles.

Zie bovenste argumentatie.

uitstekend

Geen omkijken aan. Zij bezien alles voortreffelijk

Fantastische groep

elk jaar komt mij verzekering bin United Consumers met het beeste voorstel wat betreft de verzekering nog STEEDS de goedkoopste met de beste service

Zeer tevreden.

Fijne verzekering, niet duur. Wij zijn zeer tevreden!!

goed gevoel.

bij problemen word door unitedconsumers meteen gereageerd en wordt voor een oplossing gezorgd.

Prima vergelijking van diverse premies

Een goede vergelijking van premies van diverse verzekeringsmaatschappijen vormt een weloverwogen keuze voor de voordeligste. Dit is helemaal het geval zoals United Consumers deze taak uitvoert. Helemaal top.

Nooit problemen Super service

Meedenkend

Melding gedaan om km range aan te passen en zo heeft UC voor mij de passende oplossing gezocht met natuurlijk een passende korting

Heb tot heden een goede ervaring met NN

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven