PRIMA

Erg Goed

1 keer nodig gehad en alles was binnen de kortste keren geregeld. Super toch

meer dan prima

1e schade aan auto in 39 jaar. Prima geholpen door uw medewerkers daar ik met schade totaal geen ervaring had.

Ik heb geen klagen, prima autoverzekering voor een mooie prijs. Verder spaar ik gelijk voor wat leuks te kopen en krijg ik bericht als ze een goedkopere verzeker Gevonden hebben met dezelfde service!

No nonsens

Goed geregeld mijn verzekeringen

Prima bedrijf

Zie boven

Ik heb vertrouwen in ASR

Ik ben al meer dan vijftig jaar bij ASR verzekerd, het geeft mij een vertrouwd gevoel.

Zeer goeie ervaring en betrouwbaar

Zeer goeie verzekering en erg behulpzaam bij veranderingen.

Prima autoverzekering maar bereikbaarheid UC is onvoldoende.

Prijs/kwaliteits-verhouding is prima. Bereikbaarheid United Consumers is onvoldoende.

Goed service, voor de beste prijs

Goed service, voor de beste prijs

Elke periode weer opdracht geven tot uitbetaling

Ben begin dit jaar overgestapt van Autoverzekering maar als ik wist dat het zoveel moeite kost om elke keer weer een handmatige handeling te moeten doen om de extra bonus uit te laten betalen had ik het waarschijnlijk nooit gedaan. Je kan ook geen opdracht geven voor een automatische uitbetaling, zo gebruiksonvriendelijk is dit en die waardeloze tankkaart heb ik geen fluit aan. Dus al met al als de verzekering afloopt snel overstappen en nooit meer terug komen.

ik vertrouw erop dat de zaken die UC voor mij regelt goed zijn.

mijn ervaring is goed. . telefonisch contact is ook goed

Goed overzicht, duidelijk in de mailing en makkelijk met de app

Altijd goed geweest.

Het is gewoon goed. Het voldoet ruimschoots

Nalatig

10 weken geleden autoschade gemeld door aanrijding, bevestiging ontvangen, daarna niets meer ondanks mijn mails. Het zou daar “te druk” zijn, onbegrijpelijk en dit is geen reclame

Gewoon top

prima autoverzekering

scherpe prijs

Bij vragen keurige reactie.

Een prima verzekerings maatschappij

Klantvriendelijk

Positief

Goede ervaring

Verlengen van de autoverzekering ging met horten en stoten , maar over het algemeen ben ik tevreden . Al drie of vier jaar verzekerd , maar nog geen claim ingediend , dus van het afhandelen van een eventuele claim , heb ik geen ervaring mee !

Minder korting

Eerste jaar flinke korting op autoverzekering. Tweede jaar nog amper de moeite waard. Beter overstappen en minder premie betalen.(promovendus is aanzienlijk goedkoper).

niks mis mee

iets afsluiten, vewranderen of contact opnemen gaat heel makkelijk en snel...

Korrekt,konkurerend.

Makkelijk berijkbaar, Geven goed advies en antwoord wat er toe doet.

Netjes

Gewoon zoals het hoort