Duidelijke voorwaarden. Soepele schadeafhandeling.

Bij schade geen eindeloos gezeur.

Goede verzekering tegen aantrekkelijke prijs.

UnitedConsumers heeft weer de jaarlijkse premiecheck uitgevoerd en daar kwam uit dat ik bij mijn huidige verzekeraar het voordeligst uit ben. Door weer een extra jaar schadevrij gereden te hebben, krijg ik een korting van 22 euro, wat mooi meegenomen is.

Zeer goed.

Zorgeloos verzekerd van een goede service.

Heel tevreden met mijn autoverzekering.

Vooral de communicatie en jaarlijkse check voor beste autoverzekering is heel goed geregeld.

Goede service van jullie dat U het controleerd waar goedkoop is

bedankt voor het controleren van de verzekering, waar het goedkoper is voor mij ,A U B Vriendelijke Groeten

Geweldige onderneming

Tot op heden ben ik geheel tevreden, U weet wat wij hebben lopen bij consumers

ineens van 5 naar 0

nieuwe polis ineens geen schade vrije jaren meet zonder melding. hoe kan dat

Zeer betrouwbaar en betrokken

Ik had me vergist in de schadevrije jaren. Daar kwamen ze zelf mee en pasten de premie in mijn voordeel aan. Dat noem ik betrokken...

Goede service, scherpe prijs, fijne korting!

Snelle, goede service bij een scherpe prijs!

Betrouwbaar met veel kennis van het onderwerp en scherpe prijzen.

Ee. bewijs van betrouwbaarheid vond ik: Dat mijn autoverzekerings-premie spontaan en ongevraagd werd verlaagd toen bleek dat ik meer opgebouwde schadevrije jaren had dan ik had opgegeven.

Goede verzekering

Goede verzekering altijd de laagste prijs plus nog extra korting

Tevreden

uitstekende service!

ze houden alles goed in de gaten, hoef er zelf niet naar om te kijken. zo had ik te weinig schadevrije jaren opgegeven, bleken er veel meer te zijn. dat vind ik nou service! plus elk jaar een check of de verzekering goedkoper kan.

snelle reactie anpassing verzekering

snel telefonisch contact en retournering premie

Geen ervaring

Al jaren een goede en degelijke autoverzekering tegen een nette prijs

Elk jaar een berichtje welke verzekering het voordelig voor mijn is. Zeer belangrijk voor mijn leeftijd 75 jaar En wordt telefonisch altijd netjes behandeld en wordt er naar geluisterd en krijg per altijd per mail bevestigd

Prima volledig duidelijk

UC is er voor de klant om het beste resultaat uit te zoeken en te leveren.

Fijn dat UC uitzoekt wat voor mij het voordeligst is.

het is fijn en goed lid te zijn van United Consumers

Fijn dat ik nu toch kan besparen op mijn auto verzekering en dat ik goed verzekerd ben bij United Consumers

Altijd goed en voordelig verzekerd.

Inmiddels verzorgt UnitedConsumers al jaren tot grote tevredenheid de verzekering van mijn auto. Accuraat, ieder jaar weer op de voordeligste manier zonder dat ik er naar hoef om te kijken. Zeer aan te bevelen!

alleen maar positieve ervaringen

Steeds wordt ik op de hoogte gehouden van alle mogelijke voordelen

Prettig en beleefd ontvangen .

De jaarlijkse check van UnitedConsumers-Autoverzekering is geweldig.

Deze handelswijze van UnitedConsumers versterkt mijn vertrouwen in deze organisatie! Ga zo door.

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit

ik ben blij dat jullie zoveel moeite doen om mij de juiste premie te laten betalen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven