Prima service snelle en correcte antwoorden op vragen

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Je wordt altijd goed geholpen met problemen en daarnaast ook nog verder kijken of alles nog klopt.

makkelijk-uitstekende service en overzichtelijk.

Mijn ervaring is goed. Het is makkelijk te overzien de service is uitstekend en snel. Je hebt een goed overzicht als je inlogt op mijn UnitedConsumers van alle verzekeringen en contracten en daarnaast is er ook nog een spaar systeem. ik zeg DOEN!!

Top service !

Altijd bereikbaar. Er wordt altijd meteen actie ondernomen door betrokken medewerkers !

Collectiviteit betaald uit prima service

UC ontzorgt en dat heeft een win-win situatie dus ik ben erg tevreden een aanrader

Nooit problemen mee gehad. Super

Ik ben gewoon dik tevreden. Raad ik iedereen aan

Kan niet beter

hele goede bereikbaarheid en een goede service, En je woord snel geholpen

Ik ben heel tevreden

Ga zo door met de acties voor verzekeringen. Alleen de zorgverzekering was elders nog voordeliger. Ivm collectieve korting op aanvullende verzekering.

Geweldig gedaan.

Uitstekend.

Er word zeer goed opgelet

Is zo goed daar heb ik helemaal nooit bij stil ge staan .en je kan op hun rekenen en ze doen wat ze zeggen geen lose beloftes

Goede servise

Heb verschillende personen het telefoon nummer gegeven voor korting voor de brandstof

Prima geregeld

Gaat altijd goed ben er blij mee

U.c. zoekt elk jaar uit of een voordeligere verzekering voor mij is waarbij de service van die verzekering niet minder is dan de vorige

Degelijke autozekering.

Goede ervaring over de premie, de keuze en de spaarmogelijkheden.

Altijd goede ervaring.

United consumers hebben altijd een voordelige aanbieding en zijn vooral klantgericht.

Goede te bereiken, snelle en goede service

Zeer goede samenwerking

Steeds duidelijk maken , wat de bedoeling is te gaan doen. Geen uitvoerige vragen stellen, integendeel je wordt geholpen indien nodig.

Top ervaring

Altijd de goede telefoon contact en de goede service ,vriendelijkheid enz..

De medewerkers van UnitedConsumers vind ik super. Ze denken mee ,ze nemen initiatief en ze zijn altijd goed bereikbaar. Ik ben hier blij mee.

Gelukkig niet nodig gehad

Heb hem niet nodig gehad en ben tevreden met uw bewaking van de verzekering een rustig gevoel

altijd goed

altijd goed en voordelig

Gewoon goed geregeld

Ik heb de verzekering nog nooit nodig gehad. Maar het is wel goed geregeld

niets te klagen

Geweldige service

Er wordt door jullie overal over meegedacht . Dat is erg fijn .

Snel geregeld en altijd de juiste check

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven