super tevreden

Jaren teveel betaald, nu bij UnitedConsumers met exact hetzelfde pakket, ±€ 40,- per maand goedkoper. Daarbij krijg je jaarlijks nog geld terug.

Tevreden over alle info die jullie geven

Geweldig goed zo doorgaan

Vertrouwd

Transparant jaarlijks vergelijken ze met andere verzekeraars of nog de voordeligste is .

Altijd goed behandeld

100% tevreden met mijn autoverzekering. Ook met de afhandeling van de schade van jongstleden

zeer goed , ook de verwerking

kan altijd met mij vragen naar U toe. mijn problemen sta U altijd open .

Ik ben blij en tevreden bij united consumers tw zijn verzekerd . Houden me goed op de hoogte, passen alles goed aan , zoeken ook de juiste oplissing voor je .

Is het verstandig. Om nog voor all-risk te kiezen nu de Capture 4 jaar wordt en de dagwaarde daalt?? Graag goed advies Met vr gr Ben Jubbega

UnitedConsumers altijd goed

Nooit problemen met UnitedConsumers. Overzichtelijke afrekeningen en tevens een leuk spaarpotje, wat je ieder moment kunt opnemen.

Fantastisch hoe United Consumers service biedt aan haar klanten en me blijvend op de hoogte houdt!

Ieder jaar informeert IC of mijn huidige autoverzekering nog marktconform is en of er lagere premies van toepassing is bij andere verzekeraars. Zo weet ik zeker dat ik de meest aantrekkelijke verzekering hebt met dezelfde voorwaarden. Perfecte service dus van UC!

Gewoon goed :)

Alles is goed geregeld. En als er iets is, word je heel vriendelijk geholpen. Echt prima.

Mijn premie wordt uiterst scherp gehouden.

Ik hoef er niets voor te doen, elk jaar wordt me keurig gemeld wat voordelig is.

Gewoon goed/geen gedoe

Goede communicatie. Duidelijk. Gewoon goed zonder gedoe.

Giede ervaring

Giede servuxe . En hulp. En zeker goede prijs

prima geregeld

Wijziging voor nieuwe auto wordt prima geregeld en netjes afgehandeld. Professionele instelling. Erg tevreden.

Uitstekende service van UC

Mbt een cashback via de Scoupy App heeft United consumers mij geholpen om de cashback alsnog te ontvangen want deze was volgens Scoupy klantenservice niet “correct” doorgekomen bij hen waardoor zij mij de cashback als eerste weigerde toe te kennen!! Gelukkig is het met de hulp van UC nog allemaal goed gekomen aan het einde van de rit. Kortom United consumers is een Topservice!

uitstekende service

Zeer tevreden over United Consumers auto verzekering Graag de korting voor dit jaar die u me toezond in een email Gr ph van Vliet

Fijn dat ik klant kan zijn

Verzekering is prima. Maar ik heb een afdruk klacht. De recente mail drukt de eerste pagina af in een vol vlak oranje 16x5 cm.!!! Daarna is de belangrijkste tekst over 2 pagina’s verdeeld, Op mijn iPad. Daar gaat het vaak fout. Geen goede configuratie met Apple. Graag géén grote kleurvlakken meer maar bv omlijning in oranje, En belangrijkste gegevens op 1 pagina,, En de ICT man moet zelf op een iPad afdrukken voor contrôle.

Altijd vriendelijk en oplossing gericht meer dan tevreden

Klantvriendelijk zeer tevreden.

Klantvriendelijk

Met vragen en schades altijd correct in de afhandeling. Duidelijk en overzichtelijk.

Geen klachten

Ik heb geen echte ervaring gehad. Hoop het zo te houden

Tevreden

zover geen klachten want heb nog niet gebruik hoeven te maken.

sorry geen ervaring tot op heden, dus goed.

deskundig en telefonisch goed bereikbaar

ben steeds tevreden na een tot stand gekomen contact

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven