Weinig moeite om te regelen

1telefoontje was voldoende al jaren klant bij uc

Vreemd dat ik nu al een review moet geven terwijl mijn nieuwe polis nog niet binnen is.

Heb dus voorlopig maar "nee" ingevuld. Kreeg een mail van jullie gedateerd 19/12/2022. Vanwege drukte nu pas aan toegekomen om deze te lezen. Ik lees dat ik een besparing van € 34,50 kan krijgen. Ik neem aan voor het jaar 2023? Afgelopen jaar zou ik € 13,04 aan korting hebben ontvangen. Zou kunnen maar ik dacht dat ik dit op mijn eigen rekening had laten overmaken. Mijn polis voor 2023 heb ik nog niet ontvangen. Wel heb ik de groene kaart per post ontvangen. Ik las dat ik een account bij U.C. zou hebben, maar dat is niet het geval. Heb inmiddels een telefoongesprek met U.C. aangevraagd op 31-12-2022 om 11:00u 's morgens

men kijkt echt wat en hoe je kunt.

Het is een rustgevend gevoel dat op de achtergrond mee wordt gedacht.

Heb minmaal contact met UC, maar als ik die heb wordt ik altijd correct en volledig deskundig geïnformeerd.

Het gaat goed zoals het gaat.

In voorkomende gevallen direct contact zoeken gaat opvallend vlot.

Tevreden !

Gewoon Goed

Weer een schadevrij jaar er bij en nu nog een aardig stuk korting ook. En dat gaat allemaal automatisch. Ik heb meerdere verzekeringen bij UC en het bevalt mij echt uitstekend. Ook leuk is het potje wat je opspaart.

Snel en goed geregeld en nog voordelig ook

Voordelig en goed verzekerd

Staan steeds voor me klaar zonder lange telefoon wachturen.

Geweldig!!!

Hoe mooi is het dat jullie dit doen voor de klanten, nog nooit meegemaakt, Super Service!!!

Een hele goede service

Altijd alles super goed opgelost En ook belangrijk als je belt wordt uw op een hele klantvriendelijke ter woord gestaan

geen

ik heb geen ervaring met schade voor de ASR. één keer schade opgelost 2022 met de garage, was ik voordeliger uit om reparatie zelf te betalen, had ik ook zelf veroorzaakt!

een goede partner die mijn verzekering regelt

Ik ben 72 naar en kan de snelle veranderingen niet bijhouden. Gelukkig heb ik daar United Consumers voor. Zij informeren mij op tijd als ik iets moet aanpassen

Gewoon goed

Gewoon goede ervaringen

Bij Inited Consumers nooit problemen gehad, een goede service

Ik ben al 40 jaar bij deze maatschappij

Snel reageren op vragen en je betaalt niet teveel premie

zorgeloos mijn auto verzekerd met de jaarlijkse premie vergelijking

Jaarlijks wordt de verzekering gecheckt op premie en voorwaarden zodat ik weet dat ik het juiste advies krijg.

Goed verzekerd

Wordt altijd goed op de hoogte gehouden, altijd snel geregeld, voor een goede prijs.

Geen twijfels meer, derde jaar op rij dat ik voor United Consumers gekozen heb!

Sinds een jaar wer wonend in Nederland, vind ik het systeem van jullie lekker gemakkelijk.

Top van United consumers

Sparen bij united consumers, wat prettig

lekker wat extra

Heel fijn, dat sparen bij het tanken en korting via VGZ. ik ben er blij mee.

Adekwaat werk

Adekwaat en prijsgericht

zeer n en prima service

geweldig goed bedrijf, zoekt altijd de beste verzekering en bijpassende premie

Nog nooit geen problemen gehad !

De jaarlijkse premiecheck is top. Ook wordt je altijd goed en vriendelijk geholpen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven