Prima en goed georganiseerd en menselijk bereikbaar

Als voornemd....de complimenten....nu nog energie regelen via jullie als dat kan

Gewoon goed

Zeker aanbevelen

Lekker meegenomen die korting

De besparing op mijn autoverzekering was geweldig. Na een jaar heb ik het uit laten betalen. Binnen één dag stond het al op mijn rekening. Toch lekker.

Prima advies voor mijn auto verzekering

Elk jaar krijg ik een advies/ premievergelijking voor mijn allrisk autoverzekering. En elk jaar, tot nu toe, wordt er weer een prima premie gevonden. Wederom een top advies

de schade is perfect afgehandeld

ben zeer tevreden

Perfecte service.

Hoef verder niets meer te doen. Altijd de voordelen juiste verzekering

Correcte info en afhandeling van een schade

Tevreden

Altijd up to date en duidelijk

snel en efficient

Wordt altijd goed geholpen en goed geinformeerd

Goedkoop en snel geregeld

Al jaren verzekerd bij UC. Alles snel en goedkoop geregeld. En spaar leuk centje bij elkaar

Hij voldoet aan wat hij moet doen

Goed!

Binnen 1 week reactie + verwerkt. Super. Nu in de gaten houden, maar vertrouw erop dat het goed zit.

Duidelijke informatie

Altijd hulpvaardig, of het nou om de autoverzekering gaat om de ziektekostenverzekering

Geweldige service, altijd bereikbaar

Alles is duidelijk en wordt correct afgehandeld.

Ik zou het zeker weer doen, ben zeer tevreden.

Denken met je mee

Sven Hesselink is een uitstekende medewerker bij jullie

Bood zelfs aan om even contact op te nemen met Voogd en belde na 5 minuten weer terug naar mijn huis. Ik geef hem geen 10 want dan kan ie zich niet meer verbeteren en gaat hij misschien met z'n benen op de bank zitten. (beetje humor is nooit weg)

TOP ERVARING

Zeer alerte medewerkers en goede service. Daar wordt je in deze tijden toch nog blij van.

Keurig en goed geregeld

Altijd correct met de juiste informatie.

tevreden

goed advies bij afhandeling schade.

Proactief met de klant meedenken

Je zult maar , juist in deze tijden, bericht ontvangen, dat er voor jou als klant een voordeel is te realiseren. Waarna je als klant aangeeft, dat je hierover teruggebeld zou willen worden op een voor jou te kiezen geschikt tijdstip. dat je aangegeven hebt. Inderdaad bijna op de seconde af gaat de telefoon . Er volgt een zeer open en van de zijde van United Consumers, professioneel gesprek. Een belangrijk detail, het voorgestelde, te behalen voordeel, wordt ook nog eens positief , voor mij als klant overschreden. Kortom , chapeau voor United Consumers . Ik kijk uit naar de volgende verlengingsdatum .

Geen klachten

Super fijn dat united Consumers korting voor mij gevonden hebben

Ik vraag nergens om en ineens krijg ik dit kadootje .. zo leuk dat dit voor mij uitgezocht wordt. Ik wordt er blij van. Korting op mijn autoverzekering, onbegrijpelijk dat zoiets nog bestaat in deze tijd waarin ' alles' alleen maar duurder wordt en meer kost.

Alles prima geregeld.

Alles kan niet beter.

Mijn ervaring voor autoverzekering is goed.

Mijn ervaring voor autoverzekering is goed. Had eerder wat slechte ervaring gehad en dat was rechtgetrokken. Ik zou bij anderen zeker aanbevelen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven