Allemaal goed geregeld

Ben blij dat ik mij daar heb aangemeld

Makkelijk terugkoppeling wat je gespaard hebt en waar voordelig te tanken

Ik betaal en ontvang ook. Dat krijg je niet bij andere verzekeringen. Heb ook aan een paar mensen doorgeven.

Al meerdere jaten prima service van United Consumers.

Na de zorgverzekering nu ook al twee jaar de autoverzekering en energie bij UC ondergebracht. Tot nu toe zeer content met de diensten van UC.

Ik ben zeer tevreden met buiten consumers

Snel contact en altijd begrijpelijk.

Een tevreden auto bezitter

Ik ben zeer tevreden wat united doet met mijn auto verzekering een korting op de polis is nooit weg

Staat altijd klaar voor de klant.

Ik ben vanaf het begin af bij UnitedConsumers met Gas/Stroom, zorgverzekering en autoverzekering. Als er iets is dan geven ze altijd een goed antwoord en bij speciale vragen graven ze diep voor een tevreden antwoord . Ik ben nooit op zoek gegaan nasr een ander nutsbedrijf of verzekering omdat ik weet ik zit hier Het beste

Prima contact met de prijs wat voor mij het voordeligste is.

Goede servers

Perfect denken mee

Denken mee, zoeken het voordeligste voor jou. Blijven elke weer meedenken. Dan de stapelkortingen zijn mooi meegenomen.

Geen gedoe. Lekker veilig gevoel

Correcte afhandeling schades en zeer behulpzaam.

Door omstandigheden twee keer schade binnen twee jaar en ook twee keer alle hulp en correcte afhandeling. Dit alles tegen een alleszins redelijk premie.

helemaal okay.

ik ben steeds verrast over teruggave.

geweldig

erg attent zij eisten dat ik 16 jaar schadevrij was en ik dacht 10 jaar. goed opgelet

Goed kan niet beter

??????

Mijn vraag gesteld en de volgende dag alles geregeerd top

De VW Polo vN mijn vrouw, die bij United Consumers verzekerd was, is verkocht. De wijze waarop UC een en ander heeft afgewerkt verdient alle hulde. Het verdient dus mijn complimenen. Cees H van Wijngaarden

zeer goed !!

Tot op heden vind ik de schadeafhandeling geweldig geregeld, ook de te betalen premie word zeer goed in de gaten gehouden .zeer goed dank u!!!

Goede ervaring Kan leuk sparen en vriendelijke mensen

super goed

Snel geregeld, telefonisch altijd bereikbaar! Alleen de premies zijn redelijk hoog

heel blij met united!!

Blij dat ik weer een autoverzekering kan afsluiten!! En weer kon rijden!!

alles gaat top

heb geen problemen gehad met betalingen of van dien aard.

Tevreden

Hoef mij geen zorgen te maken. United zoekt voor mij de beste en goedkoopste verzekering.

Vertrouwd.

Het gaat om vertrouwen.Als je dat niet hebt is United Consumers niets voor jou. Ik krijg jaarlijks mail waarin men stelt het product op de markt vergeleken te hebben en het de beste aanbieding is. Je moet daarop vertrouwen. Doe je dat dan werkt het prima en is de prijs-kwaliteit prima in orde en kun je het een super service noemen. Ben zelf al jaren klant.

oke

noch geen ervaring gehad rij nog steeds schade vrij.en dat wil ik graag zo houden.

Duidelijke verzekering . Goed uitgezocht tevreden

geweldig

heb mij 1x ingeschreven en heb daarna geen inspanning meer hoeven te doen om verzekeringen te vergelijken. wel eens gekeken maar tot nu toe heeft unitedconsemers altijd gelijk KLASSE

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven