Super goed dit collectief

Altijd hulp wanneer het nodig is, goede uitleg en heel klantvriendelijk Voor mij al jaren de beste

Altijd netjes behandeld.

Geen enkele reden tot klagen. Ga zo door.

Altijd goed geinformeerd bij United Consumers

Nog nooit problemen met U.C. gehad, door altijd ruim van te voren informatie te sturen.

Dik tevreden

Alles is netjes en duidelijk geregeld.

Gewèldig!

Elk jaar de goedkoopste verzekering. Hoef ik zelf niets voor te doen. De besparing wordt in mijn spaarpotje gezet. Kun je laten uitkeren of naar een soort ‘shop’ voor leuke items.

Gewoon goede verzekering

Uitmuntend

Fijne verzekering gelukkig nog niet nodig gehad, wordt regelmatig op de hoogte gehouden

Goede service bij schade en duidelijke informatie

Een, niet door mij veroorzaakte, autoschade werd keurig en snel afgehandeld.

goed geregeld

netjes dat jullie als united uitpluizen of de maandlasten lager kunnen onder dezelfde voorwaarden top

Uitstekende verzekering die snel was afgesloten

United consumers heb ik ook voor andere zaken zoals: tanken, energie en ziektekostenverzekering… en dat is TOP.

Ik ben blij met United Consumers maak iets makkelijk en kan je veel besparen.

Altijd beter via United Consumers word beste korting , tarief uitgezocht heel voordelig allemaal.

ben goed geinformeerd en geholpen door uw medewerkers.

heb uitstekende ervaring, hoefde niet lang te wachten

vriendelijke communitatie

kundig en correct behandeld

Professionele/vriendelijke en daadkrachtige afhandeling van zaken

UC heeft mijn schade, door bemiddeling met de verzekeraar, tot mijn tevredenheid kunnen oplossen

Denken met je mee.

Ik wilde mijn autoverzekering van wa casco omzetten naar wa zonder casco. Als advies kreeg over te gaan naar andere maatschappij, scheelde 37 euro per maand voor wederom wa casco

Nooit geen problemen.

Ik maak al heel lang gebruik van United Consumers en heb alleen maar goede ervaringen. Het maakt eigenlijk niet uit om welke verzekering het gaat. De voorlichting is goed en wijzigingen worden altijd snel doorgevoerd.

telefonisch snel contact

VAkkundig en prettig geholpen door uw medewerker

Duidelijk en snel antwoord op mijn vragen

Tot nu zeer tevreden

Geen gezeur en een correcte afhandeling

Ervaring met schade heb ik gelukkig nog niet gehad maar de papieren afwerking is helemaal goed

Goed geregeld

Ik ben tevreden klant.

Leuk systeem

Nu het toch om de financiële kant gaat, is dit een nuttig. Het lijkt wel of het een kado is, terwijl je er zelf voor spaard .

slechte ervaring met afsluiten van autoverzekering

slechte ervaring met afsluiten van autoverzekering. bij mijn vorige verzekeraar had ik een verzekering (2021-2023) had ik 13 schadevrije jaren, met andere woorden voor ( 2022-2023) zou ik 14 schadevrije jaren moeten krijgen. Ik krijg van UnitedConsumers 7 schadevrije jaren. De persoon van UnitedConsumers weten mij te vertellen dat UC heeft onderzocht en daar kan niet getornd worden. Mijn mail naar UC al langer dan een week niet is beantwoord. Ik ben van er niet eens dat ik van 33 euro's naar 44 euro's moet. Ik Overweeg deze bij Media bekend te maken.

Zoeken naar de goedkoopste verzekering

Heb onlangs schade gehad is direct perfect geregeld . Ze sparen per maand een bedrag wat je later op kunt nemen wanneer jij wil , is toch leuk .

Overzichtelijk en prima prijs kwaliteit

En als bijkomend voordeel, je spaart ongemerkt. En, niet onbelangrijk, ik ben al lid van united consumers, met dan 10 jaar, en is voor mij een zeer betrouwbare partij!

Geen poespas recht door zee en op de weg

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven