De beste

Super vriendelijk en klant service gericht.

Fijn dat het goed wordt geregeld voor mij!

De korting die ik ontvang is mooi meegenomen, ( alles valt al zo tegen) en deze korting is daarom leuk. Ja heel blij dat United het goed en duidelijk uitlegde en regeld Dikke dankjewel hiervoor... Met groetjes van R Willems 5406 BA Uden

Duidelijk op een breed gebied.

Ze houden voor mij alles in de gaten. Geruststellender kan het niet.

Wanneer het nodig is, is er een goede service en de verzekering is niet duur via United Consumers.

Een andere maatschappij voor mij gevonden die goedkoper is en met betere voorwaarden.

Uitstekende service en goed verzekerd.

Ben nu al een aantal jaren verzekerd via UnitedConsumers en heb echt het idee goedkoop uit te zijn. Daarbij een uitstekende dekking en dat geeft een goed en veilig gevoel. Bovendien wordt je als klant goed op de hoogte gehouden van eventuele veranderingen. Kortom ik kan het een ieder aanraden als je geen dief wilt zijn van je eigen portemonnee.

Heel fijn

Heel fijn

erg tevreden

geen problemen altijd correct in service en klachten die ik nooit heb bij UC

Top dat ieder jaar alles gecheckt wordt

Op meerdere fronten een hele prettige organisatie !

Het prettige is voornamelijk daar zij voor heel veel producten het uitzoekwerk doen en je zo de juiste keuze’s kunt maken voor/in een product

bij UnitedConsumers ben je in goede handen.

je kan met al je vragen bij hun terecht een wordt door het zeer vriendelijk personeel vakkundig met raad en daad bijgestaan.

Heb alleen maar goede ervaringen

Wij zijn zeer tevreden over United Consumers.

Wij zijn al vele jaren klant bij United Consumers met verschillende producten en zijn zeer tevreden.

uitstekend!

super goede service en erg overzichtelijk, zeker aan te raden.

Ik ben verzekerd en verder heb ik er geen omkijken naar!!

Je kan online alles regelen perfect. Gelukkig heb ik de verzekering nog niet hoeven aanspreken. Ik ben er blij mee.

Er wordt goed naar de verzekering gekeken.

Ik heb er geen omkijken naar.

Ongeluk gehad veel stukken maar alles prima geregeld

ongeluk gehad maar alles prima geregeld

Uitstekend zegt alles!

Ongelooflijk veel overzicht en gemak.

Ongelooflijk veel overzicht en gemak.

Alles top geregeld

Met UC hebben wij zeer goede ervaringen.

Goed service , vriendelijk personeel,

Het gaat goed zoals het gaat.

Geen behoefte om te veranderen van bemiddelaar. Goede bereikbaarheid van de klantenservice.

kan beter

geen terugkoppeling op opmerkingen, geen premie check zoals beloofd. premie is redelijk laag alleen in de offerte gedeelte krijg je altijd een lager premie die je vervolgens niet kan kiezen.

Ik ben heel erg tevreden. Zijn telefonisch goed te bereiken als je vragen hebt.

eenvoudig en duidelijk

Goed bereikbaar en een correcte beantwoording van de vragen die je steld

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven