Goeie prijs en goeie service

Denken met je mee - ook voor de gunstigste prijs en toch goed verzekerd.

vertrouwen en komen afspraken na

goede en juiste aanbiedingen

Kortingen werken uitstekend

Ik ben nu een aantal jaren lid van UC en heb al aardig van de kortingen genoten je spaart zonder dat je er erg in hebt, ik zou dat extraatje iedereen aanraden.

Goed en goedkoop

Prima prijs kwaliteit verhouding

Gewoon TOP !!!

Totaal geen problemen met UC , alles verloopt gladjes en goed !!!

Duidelijk.

Duidelijk verhaal, in jip en janneke taal.

Jaarlijks wordt er gekeken wat het voordeligste is.

Goede persoonlijke , professionele en eerlijke benadering bij het afsluiten van mijn auto verzekerin

Goede persoonlijke , professionele en eerlijke benadering bij het afhandelen van mijn autoverzekering !

Helemaal prima!

Gaat altijd goed doen wat ze beloven en ontvang alles keurig op tijd

Ervaring met Schade aan mijn auto

De contacten waren snel en duidelijke instructies wat en hoe ik dit moest aanpakken. De schade en financiele afhandeling is perfect geregeld.

Altijd bereid je goed te helpen. Vriendelijk aan de telefoon.

Laatste jaren 3 jaar terug veel nodig gehad. Goed geholpen. .

fantastisch

ze denken goed met je mee

Klantvriendeijk

Alles goed geregeld

Helemaal top

In ver verleden auto schade gehad,alles prima geregeld, leen auto,kosten, afhandeling en prima behulpzaam contact, zowel per telefoon als via mail.

Nóóit problemen altijd juist en direct behandeld

Ben al jaren hier verzekerd, nóóit probleem gehad, en je spaart ook nog een leuk spaarcenten extra'

Wordt netjes vroeg aangegven wat er staat te gebeuren met een polis

Ze zoeken netjes voor je uit waar een goedkopere polis wordt afgesloten .

erg goed

altijd goed geholpen

overzichtelijk

alles wat je moet weten by consumers. beter is er niet.

goede en snelle service

ik ben er zeer tevreden mee dat ik deze verzekering heb gekozen.

Prima geïnformeerd in duidelijke taal

Niet zo heel erg goed

Dacht bij United Consumers, volgens hun eigen zeggen, het goedkoopste uit te zijn met mijn WA+Casco verzekering. Wil ik mijn camper verzekeren, ook bij United Consumers, gaat dat niet want daar bemiddelen ze niet in. Kom ik bij de ANWB, camper verzekerd, 60% korting gekregen vanwege mijn polis via United Consumers, maar even de auto checken en dat blijkt ook zomaar enkele 10tjes, per maand, te schelen.

Goedkoop, snel geregeld.

Snelle service, de mensen denken met je mee en zoeken de beste verzekering die bij jou past.

Als je iemand nodig hebt voor vragen heb je snel iemand aan de lijn. De app is zeer overzichtelijk. En je bent volgens meerdere vergelijkingen Gewoon de goedkoopste. Top.

Betrokken en deskundige professionals in verzekering en andere zaken!

Fijn dat er mensen zijn die met verstand van zaken adviseren en verzekeringen , mobiele abonnementen en andere zaken regelen!

Alles perfect en snel geregeld.

Goede service.

Luchthavenweg 20