Hoe beoordelen als verzekering nog moet starten????????

U bent ietwat voorbarig…

Duidelijkheid en goede aanbiedingen

Te veel mail...

Te veel mail

Prima geholpen en gelukkig in eigen dorp

Had met eigen auto tegen paaltje aangereden All risk verzekerd 150 euro eigen risico Ben prima geholpen door vriendelijke mensen Dus zeer tevreden !!!!

Uitermate tevredenheid

Sinds het begin van mijn verzekering bij UC heb ik alleen maar positieve ervaringen gehad. Ook mbt schade melden. Alleen maar positief.

soepele overgang autoverzekering

verzekering geregeld via de website, Duidelijke info, snel geregeld

Is zeer goed met jullie

Prima service en fijne kortingen!

Een prima autoverzekering en ongemerkt spaar je een leuk bedrag!

Duidelijk en eerlijke bv

Duidelijk en eerlijke bv

Altijd alles op tijd binnen

Als je ze belt altijd keurig en netjes aan de telefoon er wordt ook duidelijk uitleg gegeven

Betrouwbaar

Snelle antwoorden en goede aanbiedingen

Mijn verzekering houd mij op tijd op de hoogte van alle. Keuze ontwikkelingen. Ook tijdens aanrijding bieden zij alle hulp wat nodig is . Mijn verzekering = uitstekend

Ik ben tevreden

Altijd goed geholpen

Goede service fijne klantenservice alles snel en goed geregeld

Autoverzekering afgesloten .. zó gepiept! Inclusief overstapservice .. dus géén omkijken naar!

Snel duidelijk en goedkoop.

De beste kwaliteit prijs verhouding!

alleen maar goed

tot nu toe alles naar tevredenheid, echter nog geen ervaring met eventuele schadeafhandelingen

to nu toe alles naar tevredenheid

Goed en betrouwbaar

Goed beraden

Slechte ondersteuning bij oversluiten autoverzekering

Omdat ik dacht dat UC mijn huidige verzekering zou opzeggen, kwam ik er pas toen mijn oude verzekering een nieuwe maand incasseerde achter dat ik dubbel verzekerd was. Ik was ook onaangenaam verrast dat de nieuwe verzekering direct was ingegaan en niet pas na een maand. Dus 2 maanden dubbele kosten. Een aantal telefoontjes en mailtjes verder is er van coulance geen sprake. Snappen ze echt niet dat dat betekent dat ze bij de eerstvolgende mogelijkheid om op te zeggen hun nieuwe klant weer kwijt zijn?

prima verzekering.

ze doen meer dan andere maatschappijen. ieder jaar zoeken ze de beste / goedkoopste verzekering met dezelfde voorwaardes. daarbij deel je mee in de winst

Voldoende

Oke

Een goede verzekering vlug en oprecht

Zeer goed geprijsd

Je wordt goed te woord gestaan en naar je geluisterd en scherpe prijzen

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven