prima voorwaarden, fijn dat hij jaarlijks wordt vergeleken.

Prima voorwaarden en prijs/ kwaliteit! Fijn dat hij jaarlijks wordt getoetst op voordeligste keuze!

Uitstkende service en leuke spaarregeling bedankt

UITSTEKEND EN MOOIE SPAARREGELING BIJ HET TANKEN,DE BENZINE IS TOCH AL ZO DUUR

Behulpzaam en zoeken altijd de juiste leverancier

Slecht

Ik wou graag overstappen met mijn autoverzekering alles snel en goed geregeld tot mijn schadevrije jaren ter sprake kwam die konden ze niet vinden. Ik gaf aan dat ik bij dezelfde maatschapij bleef dus ze dat zo konden opvragen. Nee dat gaat weer via een ander bedrijf en jij zelf moet dat bij je verzekering opvragen. Aangezien ik daar geen tijd en zin in heb heb ik besloten om maar bij mij eigen verzekeringsmaatschapij te blijven ik betaal wel iets meer maar geen rompslomp.

Zie onder

Duidelijke facturen en vlotte afhandeling van de opgebouwde korting

Verzekering afgesloten en verder no-nonsense

Geen ervaring, dus het voordeel van elke twijfel.

Uitgebreid pakket

Een organisatie die tikt als een klok

Autoschade gehad, was zo geregeld zonder gedoe

Alles was snel geregeld. Auto goed gemaakt. Heb nieuw voor nieuw. Veilig gevoel

Gelukkig geen incidenten

Geschikte prijs en gelukkig jaren geen incidenten gehad waarbij ik mijn verzekering moest inschakelen. Mocht 't nodig zijn dn vertrouw ik op een goede afhandeling

goed en goedkoop

gelukkig geen schade gehad , dus geen ervaring

IK ben er blij mee, en blijf er blij mee.

ik hoef mij nergens zorgen over te maken, United Consumers zorgt altijd voor de laagste prijs, ik kijk niet eens ergens anders.

Snelle service. Correct.

Betaalbaar en goed

De autoverzekering die ik heb is goed en betaalbaar. Dat wil toch iedereen?!

Heel tevreden mee

Heel tevreden mee

Prima verzekering

Prima verzekering, doet wat hij moet doen

Ik werd goed geholpen bij mijn schade van mijn auto .

Snel maatwerk met de laagste premie.

Supergoed.

Je wordt goed geholpen.

Ik heb een auto verzekering en heb schade aan mijn auto gehad die door een ander is toe gebracht en zeer netjes geholpen en netjes af gehandeld.

Al ruim 10jaar top ervaring

Ben al heel lang klant ,en altijd uitstekende service

Snel geregeld!

Op een snelle en efficiënte manier aan een autoverzekering geholpen.

Prima prijs, goed geregeld.

Altijd goed geregeld, bij vragen of fouten even bellen en word het snel opgelost.

gewoon zeer goed

goedkopere autoverzekering gevonden.

goedkopere autoverzekering gevonden, kostte wel enige moeite omdat mijn auto inmiddels 20 jaar oud is.

altijd goede service !

Duidelijk en ook nog voordelig stroom en Gas waarbij men dus ook nog geld terugkrijgt via de kortingen die men later verrekend !

mijn mening

waarom krijg ik van rijksweg verkeer dat ik niet verzekert ben ?????? en wel geld ontvangen geef daar eens verklarin voor of ben ik opgelicht mvg.frans bosmans

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven