Geen poespas alles kort en bondig.

Gelukkig heb ik de autoverzekering nog niet nodig gehad maar verwacht geen problemen.

direct een goede verzekering voor een scherpe prijs

ook telefonisch goed advies en kon tegen de scherpste prijs mijn autoverzekering afsluiten

Prima verzekeraar

Al enig jaren klant bij UnitedConsumers met mijn autoverzekering. Zie geen enkele reden om elders te gaan kijken....

Ze zijn goed

Er wordt veel geregeld.en goed

Probleemloos

Zonder zorgen deze verzekering. Geen moeilijke toestanden als rr iets is snel geregeld.

uitstekende service

ik ben al meer dan 10 jaar lid en het bevalt mij uitstekend! ik tank met korting mijn auto is er verzekerd ik heb er mijn energie contracten lopen alles met opgebouwde korting, die ik jaarlijks laat uitkeren DOEN! PS ik ben tussentijds even overgelopen naar andere energie leverancier, maar ben er op teruggekomen

Ik ben heel tevreden met uc men denkt mee en is altijd correct

Makkelijk geregeld en snelle afwikkeling bij schade

Voordelig, snel en accuraat

Voldoet aan mijn verwachting

Probleemloos

Makkelijk af te sluiten.

En leuk dat je die kaart er bij krijgt voor extra korting bij tanken en allerlei andere dingen. En goedkoop.

Goedkope autoverzekering

Prima autoverzekering voor een hele nette prijs en gaat netjes mee met je schadevrije jaren prima keuze

Ik heele goed verzekering

Ik zit al een paar jaar bij deze verzekering en bevalt mij goed

Jarenlang positieve ervaringen

Heb al jaren een verzekering voor de auto en alles voor stroom en gas. Kan tanken met korting. Goede voorlichtingen, goede bereikbaarheid voor vragen.

al jaren blij met UC

Niet helemaal vanaf het begin, maar al vrij snel na de oprichting lid geworden van United Consumers. Sindsdien alleen maar zeer tevreden met de service en de kortingen.

Super bedrijf

Erg klantvriendelijk, gemotiveerd en doen alles om je als klant tevreden te houden. Ben erg blij met hun al vele, vele jaren

Gewoon heel goed!

Een heel klantgerichte, snelle service

Met een paar vragen per mail was ik in ‘no time’ op de hoogte en kon ik verder.

Goede ervaring met afsluiten autoverzekering

Meerdere malen telefonisch contact gehad n.a.v. offertes. Uiteindelijk heb ik met hulp van een medewerker een heel voordelige all risks verzekering met goede polisvoorwaarden afgesloten. Gelukkig heb ik de verzekering nog niet nodig gehad, maar omdat United Consumers tussenpersoon is, heb ik er vertrouwen in dat schades goed zullen worden afgewikkeld.

Direct en accuraat.

Nadat ik plotseling moest remmen, omdat een of andere hufter voor mij onnodig op zijn remmen trapte om mij te pesten, er een achteropkomende automobilist niet meer op tijd tot stilstand kon komen en op mij achterbumper klapte. De dader was gevlogen en moest de schade met de achteropkomende automobilist afgehandeld worden. Bij de verzekeraar aangemeld en daarna is opgelopen schade bijzionder goed afgehandeld.

ik had schade gebeld en direct aan de sag

een goede verzekering betaalbaar en goede service als je ze nodig hebt

Snelle reactie

Goeie verzorging 'm.b.t. de in te vullen papieren en doorschakelen naar een reparatiebedrijf

Alles tot volle tevredenheid

Uitstekend!

Snelle beantwoording van de telefoon. Vakbekwame afhandeling.

Ben zeer tevreden over Unitedconsumers. Heb je een vraag ze helpen je prima. Zeer tevreden

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven