Ze maken waar wat ze zeggen!

Ik heb helaas 2 aanrijdingen gehad 1 mij. Schuld en 1 door een ander. Beide keren super geholpen .

Prima verzekering

Prima verzekering, duidelijke polis en een prima prijs.

Betrouwbaar en makkelijk

Na een schade aan het voertuig was 1 belletje voldoende om het hele schadeverhaal te regelen , kortom perfect .

altijd deskundig advies, op tijden die mij uitkomen. top.

advies autoverzekering

Echt top service en de beste prijs

Ik betaalde voor een auto verzekering veelste veel daarna ben ik overgestapt naar united consumers hebben ze een hele mooi prijs voor me geregeld kortom top top top

Prima geregeld allemaal en altijd goed.

Altijd snel en een goede verzekering geregeld door UnitedConsumers. Zeeeeer tevreden .

Bij vragen heel klantvriendijk en snel antwoord

Nooit problemen

Duidelijk

Alles wordr snel en.netje afgehandeld ds laaste puntje

Goede verzekering scherpe prijs

goede duidelijke verzekering zonder poespas

heldere en goede communicatie en niet duur

Goede organisatie

Alle zaken die je aankaart worden gegoort en zonodig aangepast.!!

Na aanrijding,de zaken goed afgewikkeld.

Erg blij met United consumers

Word altijd netjes geholpen Vriendelijke mensen daar

De computer doet alles, weet niet alles

Ongeduldig heb ik zelf een verzekeraar gezocht, door gebeld aan UC. Direct mails ontvangen over de nwe verkezering. Een week later geeft de computer een voorstel deze lijkt gunstiger tov de huidige. Maar daarin is een extra schade vrij jaar in opgenomen wat zo wie zo lijdt tot een gunstiger resultaat bij de huidige verzekeraar.Toch was mijn keuze die ik had doorgegeven beter. Daarna volgt een stapel email bevestigingen automatisch verstuurd,want dat stond al klaar van de oude verzekeraar. Ik weer bellen, gerustgesteld deze te negeren. Dan weer een bevestiging dat ik de oude verzekering automatisch moest betalen. Ik weer bellen, gerustgesteld dat dit niet zo was. Vervolgens schrijft de automatisch incasso een bedrag af voor de oude verzekeraar en stort het bedrag gelijk weer terug. Uiteindelijk na twee verkeerde en 1 juiste groene kaart verder en een juiste incasso van de door mij gekozen verzekerraar is het geregeld. Kortom wel alert blijven want de mensen achter de computer werken ook op de automaat.

Goede en vlugge afhandeling

Komen afspraken goed na. Fijne service en fijne correspondentie. Naar tevredenheid.

Goed geregeld geen omkijken naar

Goed geregeld geen omkijken naar

Gewoon goede informatie en prijzen

Vanuit een heel warm Californië 40gr c

Correct en behulpzaam

Na een moeilijke start bij mijn autoschade opgelopen op een parkeerplaats is na duidelijke communicatie alles goed gekomen. En daar was ik heel erg blij mee.

Snel en goede service

Ik heb via United consumers een Autoverzekering je word snel, vriendelijk en vakkundig geholpen als je de verzekering nodig heb.

Prima.

Mijn ervaring is dat ik alles online kan regelen. Geen probleem, website is overzichtelijk en klantvriendelijk. Daarnaast kan je ook kortingen opbouwen. Ideaal toch.

Voordelige autoverzekering

Ik ben zeer tevreden met de Allriskverzekering via UnitedConsumers.

Prima dienstverlening

Elk jaar controle wat de beste verzekering voor mijn auto is. Wordt ook inzichtelijk gemaakt! Uitstekende service en prima bereikbaarheid.

uitstekend

Levert veel voordeel op

Geweldig bedrijf

Vriendelijke mensen service prima goeie prijzen

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven