Alles wordt snel en goed geregeld, ik ben zeer tevreden

Alles onder 1 dak.

in de jaren dat ik bij U.C. ben ik met steeds meer zaken naar hun overgestapt tot grote tevredenheid.

perfect

alles goed geregelt , goede afhandeling van schade

alles netjes

1 x schade gehad ,prima snel afgehandelt

Zeer goed en goedkoop

Een goede en vooral goedkope verzekering

Duidelijk, snel en correct

Wat moet ik nog toevoegen. Duidelijker en korter kan het niet.

Fijn direct en correct

Nette service

Wordt netjes en duidelijk te woord gestaan. Alles wordt snel omgezet indien nodig. Top service!!

makkelijk en goedkoop

Makkelijk dat United Consumers ieder jaar bekijkt of we nog de goedkoopste autoverzekering hebben.

Goede kwaliteit/prijsverhouding en prima service

Ik heb mijn auto's hier verzekerd. Gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken ;-)) Ik werd bij vragen adequaat en zeer vriendelijk te woord gestaan en prima geholpen. Het "spaar systeem" is ook een leuke toevoeging. Is gewoon onverwacht een klein spaarpotje.....

Goede verzekering met een aantrekkelijke prijs

Ze zijn netjes

Als ik bel en vraag wat helpen ze mij altijd top!

Goede All risk verzekering

Goed contact met United Consumers zij regelen alles voor de autoverzekering ook als er aanbiedingen zijn en korting. Ik ben erg tevreden

Nog geen ervaring

Ik heb het gelukkig nog niet nodig gehad

prima, voordelig en duidelijk

makkelijk en snel geregeld

Topp

Erg fijn en nooit problemen

Ouderwetse klantvriendelijkheid

Heel snel iemand aan de telefoon. Waar is dat tegenwoordig nog. Bovendien goede adviezen.

Goede adviezen en goed aanbod

Via UnitedConsumers heb ik mijn energiecontract en autoverzekering lopen. Altijd goed geholpen om een goede keuze te maken. Daarom ben ik over UnitedConsumers zéér tevreden en raad ik hen aan.

volgens mij gaat alles prima

alles goed

Snel,vriendelijk,goede prijs kwaliteitsbehandelinmg !

Al jarenlang lid tot volle tevredenheid en ook nog daarnaast een flink bedrag bespaart.

autoverzekering, kristal helder met uitstekende duidelijke service

staat hierboven

goeie service

goeie en snelle afhandeling van overstap naar nieuwe autoverzekering

Ik het nog geen ervaring !!

Knudde!

Auto verzekering via Unitedconsumers lopen,3de auto aangemeld ,kun je bij 0 jaar schadevrij beginnen! Rond uit Belachelijk! Diverse verzekerings maatschappijen bied collectieve verzekering aan ( meerdere autos op 1 naam mogelijk met no claim korting) bij united consumers niet,dat vind ik geldklopperij en zeer slechte service! Dan niet,gewoon bij ander verzekert en in toekomst alles daar!

Top geregeld

Evt. Schade wordt keurig geregeld via DAS