Pro actief meedenken

Adviseren niet alleen, maar zoeken echt voor jou de beste oplossing

Gewoon goed geregeld

Prima overstap naar andere autoverzekering via united consumers voor een zeer scherpe prijs.

En makkelijk

Goed geregeld

Prima autoverzekering niet te duur en toch goed verzekerd kan niet beter

Prima service, klantvriendelijk!

Topservice !

Goede service. Heel tevreden !

Zit al vele jaren bij United Consumers tot mijn volle tevredenheid !

Goede service, snelle acceptatie.

Na goed geïnformeerd te zijn over de polisvoorwaarden en ingangsdatum van de verzekering werd de aanmelding vlot in behandeling genomen. Ook snelle acceptatie.

Zeer aantrekkelijke prijzen en top service

De juiste verzekering voor de goedkoopste prijs, fijne uitleg en afhandeling van de verzekering. Zeer prettige medewerkers.

In een woord PRIMA!!!!

Wordt jaarlijks ge controleerd bij wie ik goedkoper uit ben, en dat is tof, ik hoef daar niets voor te doen. Een goede aanraden,......DOEN!!!

zeer fijn

heb in totaal 2 keer gebeld en allebij de keren top geholpen, zit lang bij uc, veel kunnen besparen.

perfect

perfect

Besparing op meerdere verzekeringen

Na een aantal verzekeringen te hebben gehad kom ik tot de conclusie dat het geen verschil maakt of je zelf een keuze maakt of dat een overkoepelende organisatie die mij ook nog eens korting geeft waarmee je voor geld spaart. Het feit of het een goede verzekering is, is gelegen aan de afhandeling en die kan zeker het verschil maken. Tot op heden nog geen nadelige zaken ervaren maar juist positieve. Daarnaast kan je zelf een check doen op hun site om wellicht nog meer te besparen doordat er een maatschappij is die een goedkopere verzekering aanbiedt.

Heldere aanbiedingen en prima prijzen

Alleen maar positieve ervaringen. Gas, elektra en autoverzekering afgesloten. Bij vragen heel snel antwoord en de prijzen zijn echt helemaal prima.

Prima verzekering

Ieder jaar wordt er voor onze auto gecontroleerd of er nog een verzekering is die goedkoper en belangrijk! Tegen de zelfde voorwaarden is te verkrijgen, er wordt dan naar de klant direct actie ondernomen.

Goed en voordelig

Goed en voordelig

Hele slechte communicatie

Ik heb van jullie de eindafrekening van stroom gehad ben al 2 maanden heen en weer aan het bellen mailen krijg daar verschillende of helemaal geen reactie op zit met een héél hoog energieverbruik wat onmogelijk is ook van jullie kant uit word het gezegd word van kastje naar de muur gestuurd er is geen oplossing volgens jullie Enexis heb ik zelf een email gestuurd die sturen mij weer terug naar jullie ben altijd tevreden geweest over jullie maar dit gaat me een beetje te ver ik ga rechtshulp raadplegen en desnoods advocaat inschakelen dit is gewoon pure onmacht

perfecte verzekering

Goede voorwaarden en gunstige premie

ltijd alles keurig geregeld

ltijd alles keurig geregeld

Zeer snel goed geregeld

Het contact is altijd zeer goed en alles snel geregeld

Gewoon geweldig, altijd goedkoper uit en dat wordt ook nog beloond met spaartegoed!

Goede prijs

Makkelijk en snel geregeld l, met de extra korting heel aantrekkelijk.

Altijd goed geholpen

Ik ben nog nooit teleurgesteld door United Consumers! Heel blij met de altijd tijdige waarschuwing als een contract verloopt. Heel fijn hoe UC optreedt als intermediaire bij schade of klachten. Heel fijn hoe er mee gedacht wordt. Al ruim 10 jaar tevreden met UC

Goede service en voordeligste prijs

Altijd heel fijn contact met UnitedConsumer.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven